Heb je hem in Nederland gekocht of geimporteerd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wario ware twisted , is leuk! , ben er nog niet heel ver mee , maar idd een stuk moeilijker(op de leuke manier) dan touched!
heb de importversie net in hilversum gekochtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:49 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Heb je hem in Nederland gekocht of geimporteerd?
Nog geen last van gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef DinoPK het volgende:
Hebben meer mensen soms last van de gyroscoop in Wario Twisted? Ik heb hem van de week eens meegenomen, en het viel mij op dat de gyroscoop af en toe het midden niet kan vinden. Hou hem recht in het menu en langzaam verschuift het midden punt. Ook in de games een toenemende afwijking.
En na het eruit halen, flink schudden ed, geen last meer. Beetje vreemd.
http://www.rpgamer.com/ga(...)s/rivierastrev1.htmlquote:There are few games which truly find a way to excel in a number of aspects while not being dragged down in others; Riviera stands up as an excellent example of innovation in an RPG, especially considering it can be played for a few minutes or a few hours in a sitting, simply depending upon how much time an RPGamer has for their on-the-go gaming. While the GBA often gets overlooked as a system rich in RPGs, what it may not have in quantity, it certainly has in quality. This is certainly a title that would be an excellent addition to anyone's collection, even if they normally do not play RPGs, as it is simple to pick up, fast to learn, and enjoyable the entire way through. It is a game that should not be passed up if possible.
Ik zag dat er op ebay.com er een paar werden aangeboden, misschien kan je dat proberen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
GodverIk heb besloten om Riviera maar te bestellen, maar nu blijkt dat de game nergens meer te koop is... Atlus heeft schijnbaar een héél kleine eerste zending beschikbaar gesteld. Op de Atlus site staat wel dat er nu een tweede lading onderweg is, maar de vraag is of en wanneer is de game krijg
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
http://www.rpgamer.com/ga(...)s/rivierastrev1.html
Ik MOET en zal die game hebben...
Oh, ok, ik koop er verder nooit dus dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tegenwoordig is 80% op Ebay niet origineel, en je kent me... Liever niets dan iets neps.
Sigama Star is nog eventjes wachten denk ik, maar Riviera is geweldig zeg. Als je het plat bekijkt zijn het stilstaande achtergrond plaatjes met je poppetjes op een fixed plek die weer op een andere achtergrond verschijnen, maar de gameplay is zo sterk. Wapens vaker gebruiken voor experience en dan lvl 1 t/m 3 moves uitvoeren. Alleen de keuzes daar kan ik niet tegen. Een beperkte hoeveelheid items in je inventory, welk item gooi je weg. Een pad naar beneden "you can jump down, but can't get back up" keuze. Ik kan nooit kiezen ... ik wil alles zeker weten gezien hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er trouwens al iemand die Riviera gespeeld heeft, of Sigma Star? Dat lijken me erg toffe games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |