abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30588168
Wat zijn die oude Mario games moeilijk. Net een poging gewaagd om Super Mario Advance 4 te gamen. Ik haal niet eens het einde van het 1e level.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 15 september 2005 @ 01:49:48 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30592528
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:51 schreef Webby het volgende:
Ik kom na 3 pogingen nog niet door het eerste vliegstukje van SSS (daar begint je game). Toen was ik het ff zat helaas
Daar moest ik ook 3 keer over doen ja De rest is simpeler gelukkig. De collision detection met het shooot ;m up gedeelte suckt wel helaas...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 15 september 2005 @ 01:50:03 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30592534
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn die oude Mario games moeilijk. Net een poging gewaagd om Super Mario Advance 4 te gamen. Ik haal niet eens het einde van het 1e level.
Welke mario is dat? Mario Bros 3?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_30594263
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

yup.
quote:
Final Fantasy IV Goes GBA
This holiday, Nintendo will release what was Final Fantasy II on the SNES.
by Craig Harris
September 14, 2005 - Nintendo of America has announced that the company will publish Final Fantasy IV for the Game Boy Advance / Game Boy Micro this holiday season.

Final Fantasy IV is the Japanese name for what was released in the US as Final Fantasy II, the first Super NES version of Square's immensely popular RPG series. Though the game's main design -- including 18 towns and castles, dozens of spells and hundreds of monsters -- remains intact in the move from SNES to GBA, additional game elements unique to the handheld version have been added to the production.

Nintendo released the original Final Fantasy and the Japanese Final Fantasy II on the GBA in the US as Final Fantasy I & II: Dawn of Souls in 2004. Nintendo of America will release Final Fantasy IV for the GBA on December 12th.
bron
pi_30594373
Ik heb van de week eindelijk Tetris Worlds gevonden voor mn GBA. Was bij de mediamarkt geweest en de speelgoedwinkels hier in de buurt hadden ze telkens niet of moesten bestellen en dat duurde zo lang. Liep van de week in het centrum de E-Plaza binnen en daar lag ie, voor ¤ 22,50, nog goedkoper dan bij de MM

Ik ben er zo blij mee! het is echt een tof spel ook. Wilde ik even kwijt
Whatever I want.
pi_30594412
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:41 schreef PeRi het volgende:
Ik heb van de week eindelijk Tetris Worlds gevonden voor mn GBA. Was bij de mediamarkt geweest en de speelgoedwinkels hier in de buurt hadden ze telkens niet of moesten bestellen en dat duurde zo lang. Liep van de week in het centrum de E-Plaza binnen en daar lag ie, voor ¤ 22,50, nog goedkoper dan bij de MM

Ik ben er zo blij mee! het is echt een tof spel ook. Wilde ik even kwijt
Ik vond hem zelf wat tegenvallen. Ik speel zelf af en toe nog de oude Tetris op mn GBA, maar heb onlangs Disney's Magical Tetris weten aan te schaffen voor een lage prijs... In mijn ogen een van de betere tetris games die er is

quote:
Closing Comments
This is the Tetris game to own folks, even if you don't like the cutsy Disney characters. There's a ton of variety in this little Game Boy cartridge. The graphics are excellent, the music is catchy, and the control is right on...it's a perfect Tetris game. And since Tetris is one of the greatest videogames ever created, Magical Tetris Challenge well deserves a perfect 10.
pi_30594425
oeps
pi_30594479
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:45 schreef Retarded het volgende:

[..]

Ik vond hem zelf wat tegenvallen. Ik speel zelf af en toe nog de oude Tetris op mn GBA, maar heb onlangs Disney's Magical Tetris weten aan te schaffen voor een lage prijs... In mijn ogen een van de betere tetris games die er is

[..]

Ik speelde ook altijd op de oude tetris, maar mn broertje heeft 'm kwijt gemaakt. Ergens neergelegd en vergeten waar. Kan 'm echt nergens vinden ook
Ik wilde ook de gewone oude Tetris kopen eigenlijk, maar die kan ik dus nergens meer vinden. Of zoek ik verkeerd.

Die Disney ziet er ook echt leuk uit inderdaad. Nu wil ik 'm ook Ik hou van Tetris
Whatever I want.
pi_30595566
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze

donderdag 15 september 2005 @ 09:58:24 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30595663
Die is zo makkelijk Fluitjes al gevonden?
pi_30595681
quote:
Op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is zo makkelijk Fluitjes al gevonden?
Nee, zoals ik al zei, ik kom niet voorbij het eerste level. Ik bewaar hem voor de micro!
  donderdag 15 september 2005 @ 10:10:33 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30595933
Level 1-1 of de hele wereld 1?
pi_30596145
level 1-1
pi_30599544
Ik ben nu voor de 2e keer begonnen aan Pokemon Leafgreen. Al 1x uitgespeeld, maar ga het nu met hele andere Pokemon proberen
  donderdag 15 september 2005 @ 12:32:17 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30599606
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
level 1-1
pi_30600590
quote:
level 1-1
Beetje springen hier en daar, dat kan niet moeilijk zijn.

SMB3
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30604418
Ik speel nu Kingdom Hearts: Chain of Memories op de GBA. Best leuk spel, alleen die eindbaas is echt verrekte moeilijk...
pi_30604754
quote:
level 1-1
Ben jij nou gamer?
pi_30604931
quote:
level 1-1
push it to the limit
pi_30794228
ik wil een action replay kopen voor mijn gba. weet iemand of dit problemen kan opleveren voor het spel, en als je gaat spelen via de link kabel, of dit problemen kan opleveren [als beide spelers de ar gebruiken of als maar een hem gebruikt]
pi_30805452
Er komt een update van de SP met backlit scherm, zelfde heldere scherm als de Micro, maar dan een stuk groter. Het scherm is beter dan de schermen van de DS.

Ik kwam een week geleden al met dat idee op de IGN boards en maakte er een poll voor. Veel mensen vonden het een idioot idee, maar vandaag liggen ze in de VS in de winkel

Nadeel van de Micro is dat hij niet op de Cube aangesloten kan worden en geen GB/GBC spellen kan spelen (plus dat het scherm heel klein is).

Blij dat ik gewacht heb met het kopen van een SP, omdat ik het scherm niet mooi vond.

Vs gewone SP

Vs PSP

Vs DS

[ Bericht 17% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 21-09-2005 22:11:32 ]
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  donderdag 22 september 2005 @ 14:44:01 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30824620

• 10 cm breed, 5 cm hoog en 1.75 cm diep
  • 79 gram
  • verwisselbare frontjes
  • ingebouwde, oplaadbare lithium-ion batterij
    quote:
    Tijdens de Nintendo presentatie die op het moment nog in volle gang is heeft Reggie himself de Gameboy Micro aangekondigd. Dit kleine apparaatje is net iets groter dan een I-pod mini en weegt maar ongeveer 2/3 hiervan. Verwacht wordt dat de Gameboy Micro in de herfst uitkomt. Of dat ook in Europa is, is niet bekend.
    Van wat je kon zien leek het erop dat het ongeveer het uiterlijk heeft van de originele Gameboy Advance met een D-pad links en 2 knoppen rechts. Het schermpje schijnt één van de meeste heldere schermpjes te zijn die tot nu toe zijn gebruikt door Nintendo.
    quote:
    LOS ANGELES, May 17, 2005 - The original Game Boy® Advance fits comfortably into the pocket of a backpack. The retooled Game Boy® Advance SP fits into a coat pocket. Now Nintendo takes aim at the pocket of your tightest jeans with the tiny Game Boy® Micro system, quite simply the smallest and sleekest Game Boy® product that Nintendo has ever created. It's thinner than a cell phone, as chic as an MP3 player and as fun as a Game Boy. In an instant it attracts attention and positions the image-conscious player as someone on the cutting edge of cool.

The sporty, silver metal Game Boy Micro measures a mere 4 inches wide, 2 inches tall and 0.7 inches deep, allowing it to sit comfortably alongside today's hippest technological gadgets. It weighs an astonishing 2.8 ounces, or about the weight of 80 paper clips. Yet Game Boy Micro has the same processing power and plays the same games as Game Boy Advance SP models, complete with standard face controls and gleaming shoulder and Start/Select buttons that literally shine.

With Game Boy Micro, everyone plays with style. A removable face plate gives owners the option to buy replacements to customize the look of their systems again and again with new colors and designs. Most notably, its 2-inch backlit screen shines with incredible power, rendering games in startling clarity with fantastic colors on the best Game Boy screen ever. For the first time, users can adjust the brightness of the screen to adapt to indoor lights or outdoor sunshine.

"We're making the gorgeous Game Boy Micro for image-conscious folks who love video games, the ones who want the look of their system to be as cool as the games they play on it," says George Harrison, Nintendo of America's senior vice president of marketing and corporate communications. "Because of its diminutive size and industrial-hip look, Game Boy Micro immediately identifies the person playing it as a trendsetter with discriminating style."

Game Boy Micro represents the latest evolution in the image of the Game Boy Advance line, but it is not a successor to any current system. Game Boy Micro will be released this fall. The system comes with a built-in, rechargeable lithium-ion battery and supports standard headphones.
    The Game Boy Advance line remains tied for the most popular video game system of this generation. More than 28 million units have sold in the United States, yet Game Boy Advance launched a full eight months after PlayStation 2. Video game fans clearly appreciate great game play and portability. Nearly 700 games are now available for Game Boy Advance.

Ik heb mijn Famicro vandaag binnengehad Ik zsm impressies enzo
  • The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      donderdag 22 september 2005 @ 14:47:47 #248
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30824760
    OMG roy ik ben jaloers op je.. !!!
    pi_30824801
    Deel 1 [Gameboy Micro] hopelijk ook met een micro prijsje!
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef King_of_cubes het volgende:
    OMG roy ik ben jaloers op je.. !!!
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_30824862
    Game Boy Micro verkoopcijfers bekend

Hebben we te maken met een succesvolle launch? Lees snel verder voor de first-day sales van de Game Boy Micro in Japan!

In Europa zullen we nog even moeten wachten op de Game Boy Micro, diens launch vindt hier plaats op 4 november. In Japan is het apparaatje echter al ruim een week verkrijgbaar. Op 13 september werd de nieuwe handheld van Nintendo gelanceerd. Vele Japanners gingen die dag naar de gameshop om daar hun exemplaar op te halen, wat ook op deze foto's te zien is, maar hoeveel exemplaren zijn er nou op de eerste dag verkocht? Dit zijn zo'n 150.000 units, zo is vandaag bekend geworden. Misschien dat de Japanse sales binnenkort ons meer informatie brengen.

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')