Wat een gelul.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
(je betaalt binnen Belgie bij ons ongeveer 1 euro per minuut)
duh, je verwacht toch niet anders van hemquote:
de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:44 schreef static het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Piekuren 0,0430 ¤/min.
Daluren 0,0215 ¤/min
Connectiekost 0,0430 ¤/oproep
Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.
Wij hebben op de telefoons ieder een eigen pincode die je moet invoeren elke keer als je belt, daar wordt dan een rekening voor opgemaakt elke maand. De baas rekent 1 euro per minuut.
Voor zakelijke gesprekken hoef je natuurlijk niet te betalen, daar geldt een andere code voor, maar die worden allemaal gemonitord en wee je gebeente als je een prive gesprek op een zakelijke code voert.
Dat is zo....maar iemand moet toch bereikbaar kunnen zijn bij een noodgeval.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef Stuart het volgende:
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag![]()
waar kan je dat ergens vinden dan?? Ik vroeg me ook al af dat dat wettig is, maar de baas zegt gewoon dat privé zaken in principe niet in werktijd gedaan moeten worden en dat hij voor die uitzondering best dat hoge tarief mag rekenen. Het is een GUNST dat het uberhaupt kan zegt hij.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:14 schreef splendor het volgende:
Erg raar verhaal maar mocht het waar zijn, een telefoon in je broekzak hebben is niet onwettig en ze kunnen je daar geen boete voor geven. En ook 1euro rekenen voor telefoontjes van werknemers mag niet volgens de wet.
volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |