abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:26:42 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24939360
Nu is het zo dat ik eigenlijk toch nooit belde op het werk, maar de baas vindt dat mobiele telefoons niet gewenst zijn omdat hij het gebruik daarvan niet kan controleren. telefoons moeten nu worden ingeleverd bij de receptie en de bewaking voert ook regelmatg controles uit bij het verlaten van het bedrijf, of je toch geen telefoon in de zak had! Als je die wel hebt volgt er een inhouding van 100 euro per overtreding op je loon plus een reprimande en een slechte aantekening op je beoordeling..

We kunnen op het werk alleen maar met een normale telefoon bellen van het werk en dat wordt geregistreerd en bovendien krijg je daar een rekening van elke maand en die is dus echt fors!! De baas zegt dat de prijzen hoog zijn om privé telefoontjes te voorkomen. (je betaalt binnen Belgie bij ons ongeveer 1 euro per minuut) Gebeld worden kan ook niet omdat al die telefoontjes via de receptie binnenkomen en prive gesprekken worden dus niet meer doorgeschakeld , is de nieuwe policy.

Hoe zit dat bij jou op het werk qua mogelijkheden tot telefoneren??
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Donald Duck held zaterdag 5 februari 2005 @ 17:28:22 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24939392
en een prikklokwc, jeetje man, neem toch ontslag!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24939429
Nou sjef ik zou ontslag nemen , ik kan prive bellen naar waar ik wil over de hele wereld heen.
heb gewoon mn mobiel ook op zak en mensen kunnen mij ook op mn bureau bellen.

pfff wat een kutbaas heb jij
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24939552
bij ons word het ook niet gewaardeerd dat je een gsm in je zak hebt zitten, maar ik heb aangegeven dat ik hem bij me draag om wille mijn zoon . dat ik niet bel met dat ding in me baas zijn tijd is vrij logisch en hij hoeft me daar ook niet voor op me donder te geven, maar als mijn zoon onderweg naar school een ongeluk heeft gehad dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten en niet wachten tot me eerste koffiebreak. heb daar dus ook een hartig woordje met mijn huidige werkgever over gesproken. nu is het zo dat mensen met kinderen hun telefoon bij zich mogen dragen maar op de trilstand en als er noodzaak is dat het zo snel mogelijk het gesprek word beieindigd en geen half uur aan dat ding blijven plakken met je oor . goede regeling en niemand hoor je verder nog klagen
pi_24939625
Je gaat mij niet vertellen dat je de gesprekken voor zakelijk gebruik zelf moet betalen En je gaat me ook niet vertellen dat gesprekken met een vaste lijn 1 euro per minuut kosten

Oftewel: lul niet zo slap.

En mocht het echt waar zijn: Moehahahaha wat een ongelooflijke kutbaan heb jij.
Big dick.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:44:34 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24939700
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
(je betaalt binnen Belgie bij ons ongeveer 1 euro per minuut)
Wat een gelul.

Piekuren ~0,0430 ¤/min.
Daluren ~0,0215 ¤/min
Connectiekost 0,0430 ¤/oproep
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Donald Duck held zaterdag 5 februari 2005 @ 17:45:41 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24939720
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:44 schreef static het volgende:

Wat een gelul.
duh, je verwacht toch niet anders van hem
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:47:26 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24939753
quote:

[..]

Wat een gelul.

Piekuren 0,0430 ¤/min.
Daluren 0,0215 ¤/min
Connectiekost 0,0430 ¤/oproep
de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.

Wij hebben op de telefoons ieder een eigen pincode die je moet invoeren elke keer als je belt, daar wordt dan een rekening voor opgemaakt elke maand. De baas rekent 1 euro per minuut.

Voor zakelijke gesprekken hoef je natuurlijk niet te betalen, daar geldt een andere code voor, maar die worden allemaal gemonitord en wee je gebeente als je een prive gesprek op een zakelijke code voert.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24939927
haahaha, volgens mij is het grote bullshit maar goed, ik heb een gsm van de zaak waarmee ik gewoon mag bellen, als het maar niet de perken uit loopt dat de rekening TE hoog wordt, en daarbij, als jij prive zit te bellen in ZIJN tijd betaald HIJ jou prive tijd, want je werkt op dat moment niet voor hem, dat is hetzelfde als een werkgever geen rokersruimte maakt, moet ie ook zelf weten, hij verplicht toch niemand om te roken?
pi_24939952
quote:
Wat een gelul.
En de rest niet?
pi_24940211
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.

Wij hebben op de telefoons ieder een eigen pincode die je moet invoeren elke keer als je belt, daar wordt dan een rekening voor opgemaakt elke maand. De baas rekent 1 euro per minuut.

Voor zakelijke gesprekken hoef je natuurlijk niet te betalen, daar geldt een andere code voor, maar die worden allemaal gemonitord en wee je gebeente als je een prive gesprek op een zakelijke code voert.
Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?
Big dick.
pi_24940227
TS werkt zeker als gevange ergens...anders is zijn verhaal zeer onwaarschijnlijk.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24940230
Erg raar verhaal maar mocht het waar zijn, een telefoon in je broekzak hebben is niet onwettig en ze kunnen je daar geen boete voor geven. En ook 1euro rekenen voor telefoontjes van werknemers mag niet volgens de wet.
-
pi_24940260
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24940337
Lekkere werkgever, dit zorgt voor 'n topwerksfeer..
pi_24940342
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef Stuart het volgende:
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag
Dat is zo....maar iemand moet toch bereikbaar kunnen zijn bij een noodgeval.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24940459
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Prego op 06-02-2005 19:47:33 ]
pi_24940463
ik snap best waarom...al zou ik het op een andere manier aanpakken.
het is niet nodig om in je baas z'n tijd te gaan zitten smsen en bellen als het gaat om privezaken. net als dat msn verboden is bij veel bedrijven.
en mensen die roepen ik zou ontslag nemen: doe maar! op dat soort mensen zit niemand te wachten in deze tijd dat de banen niet voor het oprapen liggen.
en als je bereikbaar wil zijn in geval van nood moet je er zelf voor zorgen dat je een telefoonnummer achterlaat waarop je dan wel te bereiken bent. tot voor enne paar jaar geleden deden we ook zonder dus ik vind het ene beetje een stom excuus.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:12:20 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24941131
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:14 schreef splendor het volgende:
Erg raar verhaal maar mocht het waar zijn, een telefoon in je broekzak hebben is niet onwettig en ze kunnen je daar geen boete voor geven. En ook 1euro rekenen voor telefoontjes van werknemers mag niet volgens de wet.
waar kan je dat ergens vinden dan?? Ik vroeg me ook al af dat dat wettig is, maar de baas zegt gewoon dat privé zaken in principe niet in werktijd gedaan moeten worden en dat hij voor die uitzondering best dat hoge tarief mag rekenen. Het is een GUNST dat het uberhaupt kan zegt hij.

Hij mag verder gewoon verbieden dat er mobiele telefoons bij je gedragen worden, dat weet ik, het zijn namelijk HUISregels die een ieder op zijn eigen terrein zelf mag bepalen. (net als een supermarkt je mag verplichten een winkelwagentje, of mandje te nemen)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:34:19 #20
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24941485
En hoe heet dat bedrijf dan? O.P. Lichter en Co.?
weg
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:07:42 #21
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24942984
shit ik dacht dat ik een *&&^$^% werkgever had maar jij bent helemaal de sjaak.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:11:00 #22
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_24943029
Je mag op steeds meer plaatsen geen telefoon meer meenemen omdat er een geniaal persoon op het idee kwam om een camera in zo'n ding te knutselen en je bedrijfsprocessen en dergelijke willen de meeste werkgevers om de een of andere reden niet ter beschikking stellen aan de concurrentie.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_24943201
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:13 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?
volgens mij snap je het niet helemaal
ze hebben daar een code die je moet intoetsen voor zakelijke of prive gesprekken
bij de zakelijke gesprekken kunnen ze zo af en toe wel eens meeluisteren ( code 1 ??)
bij de prive gesprekken gebeurt dat natuurlijk ( hopelijk ) niet ( code 2 ??) , daar is die 1 euro per min ook voor
ps: ik mag voor bhfh hopen dat ze urgente privegesprekken wel doorgeven via de receptie
pies on joe toe
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:44:30 #24
72820 3st
immer besser
pi_24943593
die bhfh heeft allemaal van die rare fratsen en ik geloof er geen ene snars van! totdat hij het tegendeel op de een of andere manier bewijst kan ie van mij de pot op

[ Bericht 0% gewijzigd door 3st op 05-02-2005 21:45:32 (was woordje vergeten...) ]
A dirty mind is a joy forever
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:42:18 #25
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24945524
Oh, dus OMDAT ik toevallig een cam op me foon heb zitten zou get niet mogen?
bullshit. ik mag mijn foon gewoon meenemen naar mijn werk of er nu een hele videoinstallatie die alles wegschrijft op een hdd die apart meegezeuld word of niet.
vage werkgever heb je idd.
ik mag dan wel laleen bellen tijdens de pauzes waar ik de afgelopen week werkte maar het ding zelf meenemen en aan hebben staan is geen probleem.
na maandag waar ik dan ergens anders werk mag ik desnoods in de kantine tijdens wetktijd bellen als ik dat wil als het maar niet superlang is.
Heb ng met mijn ex gebeld tijdens het werk en de werkgever zei ook wel dat ik moes stoppen maar verder niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')