abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26108486
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:52 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Uhmmm ander aanradertje . Ik heb een boek gekocht van de margriet en dat is ook meer gericht op lijnen , met oefeningen, recepten, lijst van punten . Dus meer bewust eten en ik ben nu zelf 2 kilo afgevallen, juist door de specifieke oefeningen op spieren .
Met South Beach ben je juist superbewust aan het eten! En trainen doe ik wel op de fiets (fiets praktisch iedere dag naar mn werk en dat is 20 km enkele reis). Met punten kan ik helemaal niets is mijn ervaring. Gewoon omdat ik zoveel fiets, raak ik helemaal in de war met punten tellen!
Het lekkere aan south beach is dat je gewoon net zoveel mag eten als je wilt! Alleen sommige dingen mogen dus niet.

Lijnzaadkoekjes heb ik al eens gemaakt Babbelzz. Ga ik morgen denk maar weer doen.
Ga denk ook maar pannekoekjes maken morgenochtend. Kijken of dat te eten is.
pi_26108710
ik heb een voorraadje lijnzaadcrackers gemaakt, evenals die kaascrackers, omdat ik ze bij de bereiding dus beide gewoon zo vind stinken brrr
pi_26117100
1 week bezig en 2.1-2.5 afgevallen en 5 cm...
alleen heb ik vandaag onwijs trek in lekkere dingen.... niet handig ik heb een heeeeeeeeeeeeeeele grote zak cashewnootjes in huis en die is open (ivm salade gisteren).... die zak lonkt en dat is ow zow slecht!
pi_26117158
Nou, de pannekoekjes smaken redelijk. Vergeet de kaneel niet, want anders smaken ze niet als wentelteefjes!
Tomatensap kan ik ook al zonder gruwelen drinken en er is dus al ruim 4 kg vanaf!

Tja, en voor de trek in lekkere dingen.... Ik zou zeggen, maak een bak met sla en doe daar een paar nootjes in. Of ga soep maken ofzo. Werkt volgens mij ook wel redelijk goed als afleiding. Ga in ieder geval jezelf afleiden!
pi_26117289
ja die afleiding is wel noodzakelijk... oud patroon : ik ga vandaga studeren en ik kan dat alleen met wat lekkers.... belachelijk concept natuurlijk. Ik zal zo eens een lekkere snackschotel met komkommer en bleekselderij klaar gaan maken....

die wentelteefjes zal ik ook eens gaan proberen... want ik gebruik toch wel erg veel zuivel en kaas.... dus misschien moet ik toch beginnen met een ander ontbijt...

updeetju
Maar goed, uwe wijze woorden van salade hebben me gestimuleerd; ik heb een bord vol met SB proof lekkernijen: ik heb plakjes komkommer met sambal, en bleekselderij stengel met klein btje slanki en sambal, paar plakjes komkommer met light kaas en cherrytomaatjes in de aanslag liggen...
potje thee, fles light fris, juiste muziekje en weg met de weerstand tav de studie....

[ Bericht 33% gewijzigd door Babbelzz op 10-04-2005 10:48:53 ]
pi_26158128
Chaotische dagen zijn niet goed voor je eetpatroon, zo ver waren we al.
Maar het nadeel van pas om 8 uur thuiskomen is dus wel dat je heel snel gaat zitten eten. En dat is niet goed.
Morgen weer een gewoon dagje op kantoor. Ook wel eens lekker.
pi_26163593
hoi hoi.... alles wat ik afval komt er weer bij
ik moet iets beter op gaan letten vrees ik...

receptie gehad naja en dan gaat t dus blijkbaar mis bij al klein btje KH
  dinsdag 12 april 2005 @ 08:33:49 #83
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26163769
Nou Babbelzz... weet je wat ook al veel uitmaakt.. het zijn niet zozeer de kh's hoor.. dat valt wel mee... maar met name dat je nog meer eet dan normaal..

En als je in de inductie zit.. die eerste twee weken.. moet je echt echt echt heel streng voor jezelf zijn.. en echt niets van die kh's nemen.. ( en dan mag je sb een stuk meer dan atkins )... ik heb dat persoonlijk 11 weken volgehouden.. maar ben ook in die 11 weken 13 kilo afgevallen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26170775
wow avotar....dat wil ik ook!!!
weet je, ik zat idd vandaag naar dat atkins te kijken.... naar de inductiefase dan he... ik neem toch te veel kh naar binnen
en vlgs mij hou ik vocht vast.....em er moet gewoon in dat boek staan dat ik GEEN noten mag, zo van Babbelzz mag geen noten... want dit schiet dus niet op he...
maar goed... als stok achter de deur toch maar dat hele dure kookboek aangeschaft en we gaan dus rustig verder....
pi_26175816
Nou ben er achter waarom het mis is gegaan!

Ik heb een keukenweegschaal aangeschaft!!!! Hulde aan dat ding, alleen je mag echt bedroevend weinig kaas.... blokjes kaas of feta waarvan ik dacht dat t ongeveer 30 gram was, bleek soms rustig 70-80 gram te zijn! ik heb de afgelopen dagen dus echt teveel van de kaas naar binnen gewerkt....

op zoek naar alternatieven!!!
pi_26179180
Ow, ik weeg eigelijk niets als ik ga koken.
Je moet trouwens ook niet te vaak op de weegschaal staan hoor Babbelzz! Meet het gewoon af aan je kleding en ga 1 of 2 keer op de weegschaal staan. Meer dan genoeg.

Staan er trouwens leuke recepten in dat kookboek? Ik ben nooit zo'n kookboekenmens, ben altijd te lui om alle ingredienten in huis te halen.
Toen ik een kookcursus deed in Thailand kreeg ik een hele wijze les van mijn Master: You can replace everything with everything! Ik had m zelf kunnen bedenken!
pi_26187700
nou, hetgeen er aan was gekomen is er ook zo goed als weer vanaf... nu weer verder met dalende lijn haha.... en idd liejanneuh, misschien niet dagelijks op de weegschaal springen
pi_26189475
Ik ga nu even een stuk minder hard dan vorige week. Beter gezegd, ik zit nog steeds op - 4 kg.
Vanavond ga ik uit eten en dat gaat vast helemaal goed komen, qua dieet.
pi_26198363
ow ow ow.... is vanaaf je date?????????????? zo ja...wish joe luck!
pi_26199441
Nee, die moet ik nog even stalken! We hebben nog geen nieuwe datum geprikt!
Vanavond is Spinvis! Ook erg leuk!
pi_26200153
ja dat is zeker leuk!!!

veel plezier!

ik ga vanavond naar theater voorstelling Alex d'electrique.... deze houden na deze week op te bestaan...
pi_26200441
Lijkt me verschrikkelijk zo'n dieet. Dat je in de eerste 2 weken niet eens brood mag lijkt me verre van gezond. Al die dieeten, ik word er een beetje kriebelig van. Ik heb ooit ook es een soepdieet gedaan, heel de dag door soep en dan iedere dag iets eten wat je wel mocht hebben. ronduit verschrikkelijk. Heel de dag door moest ik plassen, had ik honger, en was ik blij als ik savonds in mijn bed lag ( en dan hoopte ik ook nog dat ik snel in slaap viel). Maargoed, voor de gene die aan dat south beach dieet meedoen, veel succes.
pi_26214663
Vandaag stond ik op -4,8 kg!!!! Het gaat goed!!!!

En beertje888, het is best goed vol te houden. Het South Beach dieet is namelijk een dieet waarbij je geen honger hebt. En je kunt heel goed overleven zonder brood, rijst, pasta en aardappelen. Je wordt gewoon wat creatiever.

Ik heb gister trouwens wel een beetje gesmokkeld, want ik heb een heel klein stukje brood op. In het restaurant hadden ze zulk lekker brood, dat ik toch een stukje heb genomen! Heb er ook wel extra van genoten eigenlijk.
pi_26215432
fijn dat t je smaakte!

Hier gaat t een stuk beter sinds ik minder kaas eet en meer eieren...wat er aan kwam is er af en nu zelfs al weer iets meer -3.2, we gaan de goede kant op zullen we maar denken
pi_26216561
tvp, dit lijktwel een soort weblog van jullie 2 8)

Ben benieuwd
pi_26216637
ja haha, daar lijkt het inderdaad wel een beetje op inmiddels....we zijn ook bijkans tegelijk gestart, dus is wel handig....
pi_26301718
Nou, de oplossing voor de zondagmiddagsnackaanvallen is gevonden: gewoon de hele dag op pad zijn! Dan heb je geen tijd om aan snacken te denken.
pi_26332073
haha... ik ben een paar dagen van huis geweest, maar stond daarstraks, na het eten ff op de weegschaal en ben wel afgevallen....
**Babbelzz kijkt uit naar morgenochtend.....en hoopt 5 kg kwijt te zijn dan
pi_26332585
jaha....

in andere omgeving zijn werkt IDD

hoe vergaat het jou Liejannuh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')