Verkeerd topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eum... dit is SC.
btw... die verhaallijn is he-le-maal niet interessant!
Mijn moeder msnt heeeel somsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
MSN'en met je ouders!.
Hebben jullie (groot)ouders die MSN'en?.
gewoon die man van die alles regelt.....die zei dat hij een plek stage voor me had voor 20 weken...en hij zei dat hij MOEST weten binnen 1 dag wat ik wou doen, naar spanje of hier blijve...toen ben ik goed gaan adenken en tog is er meer twijfel dan zekerheid. Ik mis wel een kans dat wel, mar ja....betekend dat wij weer langer kunnen forummenquote:
Ik kon mijn favo user toch al niet missen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
gewoon die man van die alles regelt.....die zei dat hij een plek stage voor me had voor 20 weken...en hij zei dat hij MOEST weten binnen 1 dag wat ik wou doen, naar spanje of hier blijve...toen ben ik goed gaan adenken en tog is er meer twijfel dan zekerheid. Ik mis wel een kans dat wel, mar ja....betekend dat wij weer langer kunnen forummen![]()
![]()
Aaaaw, wat ben je toch een schatje eigenlijk he?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
gewoon die man van die alles regelt.....die zei dat hij een plek stage voor me had voor 20 weken...en hij zei dat hij MOEST weten binnen 1 dag wat ik wou doen, naar spanje of hier blijve...toen ben ik goed gaan adenken en tog is er meer twijfel dan zekerheid. Ik mis wel een kans dat wel, mar ja....betekend dat wij weer langer kunnen forummen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaw, wat ben je toch een schatje eigenlijk he?
Ik kon ook naar het buitenland en ben ook niet gegaan en ik heb er nog geen spijt van hoor, maar ik vind het nu toch wel een beetje sneu voor je [afbeelding]
Trustenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
Nou Medea gehad.
Weltrusten allemaal!![]()
Het is hier kouhoud.quote:Op zondag 6 februari 2005 08:10 schreef Svensational het volgende:
Pfff....wat is het hier fucking warm
Ik ga naar de optochtquote:Op zondag 6 februari 2005 10:20 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het ook warm....
Zal wel lukkenquote:Op zondag 6 februari 2005 10:50 schreef haagse_elfje het volgende:Carnaval
gaan we weer
veel plezier he
Ik heb er helemaal geen last van, op wat opmerkingen van Orginial naquote:Op zondag 6 februari 2005 13:18 schreef Airelle het volgende:
Ik zou blij zijn als het voorbij was....
Behalve mensen die er de hele tijd over praten + vervelende mensen op tv ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2005 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen last van, op wat opmerkingen van Orginial na
Christine?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil het C-woord hier niet meer horen!![]()
quote:
Neeee! Christine is een mooi C-woord!quote:
Dát C-woord bedoel ik.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga dinsdag lekker naar Amsterdam. Weg van beeeeep!.
Ik ben niet zo'n MSN'er, dus zou het niet weten.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook steeds foutmeldingen bij MSN?!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |