abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:31:29 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_24882367
Je hoort er de wildste verhalen over. Hoe onderhouden jullie het contact met je ouders via MSN?
Ergeren jullie je er ook zo aan dat ze zolang bezig zijn met tikken? Ondertekenen ze al hun MSN-berichten met hun namen? Wat zijn hun nicknames? Etcetera etcetera .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_24882408
M'n pa zit wel eens op msn, hij typt heeeel langzaam maar verder is het wel okay . Sms'en met hem is erger, ik hou er niet van als mensen alleen maar met hoofdletters sms'en :-/
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:35:13 #3
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_24882438
mijn ouders hebben helemaal geen msn
pi_24882515
Mijn ouders kunnen niet typen. Of iig, ze kunnen wel typen, maar het gaat zo tergend langzaam, dan ik van ellende vaak de toetsen van ze over neem.

Toen een tijdje in Finland zat had ik een 'msn-gebruiksaanwijzing' voor ze geschreven, zodat we toch een beetje contact konden houden. Dat ging best goed. Sinds ik terug ben hebben ze het programma echter met een muisklik maar aangeraakt.
(Un)masking for the greater good.
pi_24882519
't valt allemaal nog wel mee . Mijn ervaring is dat ze snel wat zeurderig overkomen. Ze mag graag msnen met broers/zussen en zelfs haar moeder (die is iets in de tachtig ).

Ze heeft nogal vaak de neiging om de focus van met chat-venster te halen en dan loopt ze, zoals ze zelf altijd zegt, in de lucht te typen, AKA er verschijnt dus niets op het scherm. eeeeeeeeeeeeeeeen af en tooooooooooe laat ze een leeeeeeeeeeteeeer te laaaat losss oftiktze woordenaanelka ar en dan de spaties ook nog eens op de verkeerde plaatsen .

Tja, en als nick: gewoon haar voornaam. Direct duidelijk gemaakt dat 't plain & simple moet blijven, en geen jaarverslag .

al met al krijgt ze een 6/10 als eindscore
Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:40:24 #6
113549 Calorimeter
Ceteris Paribus!
pi_24882539
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:39 schreef MauBro het volgende:
't valt allemaal nog wel mee . Mijn ervaring is dat ze snel wat zeurderig overkomen. Ze mag graag msnen met broers/zussen en zelfs haar moeder (die is iets in de tachtig ).

Ze heeft nogal vaak de neiging om de focus van met chat-venster te halen en dan loopt ze, zoals ze zelf altijd zegt, in de lucht te typen, AKA er verschijnt dus niets op het scherm. eeeeeeeeeeeeeeeen af en tooooooooooe laat ze een leeeeeeeeeeteeeer te laaaat losss oftiktze woordenaanelka ar en dan de spaties ook nog eens op de verkeerde plaatsen .

Tja, en als nick: gewoon haar voornaam. Direct duidelijk gemaakt dat 't plain & simple moet blijven, en geen jaarverslag .

al met al krijgt ze een 6/10 als eindscore
80-jaar en dan nog msnen?
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 13:40:35 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24882540
Ik MSN regelmatig met mijn kinderen, nooit klachten gehad
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_24882556
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef peejdorie het volgende:
mijn ouders hebben helemaal geen msn
Gelukkig die van mij ook niet. Moet er niet aan denken . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:41:35 #9
113555 melisje
Jaa, maakt nie uit joh!
pi_24882560
soms gaat mijn moeder me een preek geven over msn En dan typt zo ook gelijk 3 zinnen agterelkaar zonder punten/comma's te gebruiken!! Slaat zoiezo al helemaal nergens op..Want ik zit boven op me kamer en zij beneden! Mja...wij zijn nu eenmaal afentoe onlogisch!
En een keertje...was ze iets aant typen... en het duurde en het duurde.. kwam er uiteindelijk een klein zinnetje uit!...zegt ze daarna...sorry ik was vergeten op enter te drukken! lol Maar soms is het ook wel hip om met mams te msn-en hoor
Wat doe je ?
Wat je NU doet!
-Ik ben bezig!
Ja, ik ook!
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:42:51 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_24882589
Mijn ouders hebben heel even MSN gehad, maar gelukkig zijn ze snel daarop afgeknapt. Het ging veelste snel allemaal geloof ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_24882605
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:40 schreef Calorimeter het volgende:

[..]

80-jaar en dan nog msnen?
Jazeker . "t oude menske zit lekker in haar seniorenflat achter een @home basis verbinding + computer, zelfs een webcam mag niet ontbreken. Hoe vaak ze er wel niet zit met haar vriendinnen om te internetten en MSN-en.... ze doet 't nog beter dan mijn moeder
Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
  Admin woensdag 2 februari 2005 @ 13:52:04 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24882797
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef melisje het volgende:
soms gaat mijn moeder me een preek geven over msn En dan typt zo ook gelijk 3 zinnen agterelkaar zonder punten/comma's te gebruiken!! Slaat zoiezo al helemaal nergens op..Want ik zit boven op me kamer en zij beneden! Mja...wij zijn nu eenmaal afentoe onlogisch!
En een keertje...was ze iets aant typen... en het duurde en het duurde.. kwam er uiteindelijk een klein zinnetje uit!...zegt ze daarna...sorry ik was vergeten op enter te drukken! lol Maar soms is het ook wel hip om met mams te msn-en hoor
Maar ze spelt wel beter??
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24882900
Msn vaak genoeg met mijn pa. Af en toe best vermoeiend aangezien hij echt hele verhalen wil vertellen en maar 1 ding tegelijk kan doen of behandelen. Al met al is en blijft het wel handig voor kleine korte dingetjes.
pi_24882919
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Gelukkig die van mij ook niet. Moet er niet aan denken . . .
Idem.. een permanente verbinding, stel je voor. Daarvoor zit ik niet in Amsterdam en zij in Groningen zeg. Een paar keer per maand erheen en af en toe bellen is prima.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:02:38 #15
113555 melisje
Jaa, maakt nie uit joh!
pi_24883013
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

wiezo dat?
Wat doe je ?
Wat je NU doet!
-Ik ben bezig!
Ja, ik ook!
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:05:12 #16
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_24883055
ik MSN regelmatig met mn moeder
Ook met mn Opa (toen mn Oma nog leefde ook met haar), mn tante, en al mn neefjes en nichtjes, heel fijn zo, je spreekt mekaar "vaker" dan dat je belt enzo, super uitvinding voor zulke dingen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:05:24 #17
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24883063
m'n ouders hebben beiden msn..., alleen m'n moeder typt zo sloom met 1 vinger
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_24883312
quote:

[..]

Daar is niet veel voor nodig .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:34:06 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24884673
quote:

[..]

Ontopic: mijn ouders wonen in het buitenland, en dan is msn wel verdomd handig !
Dan blijven de telefoonkosten ook een beetje binnen de perken.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24884903
Mm ik zie hier een mooie kans om een paar milfs aan mn msn toe te voegen, graag adres + pic erbij posten
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  woensdag 2 februari 2005 @ 16:45:22 #21
32974 Xante
Levend en wel
pi_24885066
Ik MSN vaak zat met mijn moeder, ze heeft ooit in een grijs verleden als typiste gewerkt en ze kan dus aardig snel typen. Verder doet ze nooit gekke namen als MSN naam, alleen ze zet wel de lettergrootte op 14 ofzo. Ziet er niet uit .

Een 8/10 [14.gif].
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24886092
Mn oma mailt, mn ma MSNt, Skyped en mailt met collega's in het buitenland, en mn pa kan niet eens een PC aanzetten.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:08:36 #23
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24886373
Mijn ma msnt veel, toen ik in Finland woonde gingen we altijd voicechatten en webcammen over msn. Echt rete handig. Nu woon ik in de UK en msnen we vaak overdag (zit toch op werk), bellen gaat nu ook wel omdat ik een eigen landline heb.
Met mijn pa mail ik veel, en dat doe ik niet met mijn moeder tenzij het dringend is. (spreek haar toch op msn) Gaat erg goed, ze gaat nu zelfs als smiley's gebruiken!! :-)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:22:58 #24
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_24886589
Mijn moeder begint altijd eerst met spatie en daarna typt ze haar bericht
In het begin typte ze zeer langzaam maar nu gaat het wel beter
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:56:06 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24887176
ja, ze typen wat langzaam ja maar ach, ik vind het toch al heel wat dat ze het doen.. maar af en toe... heeft mijn ma bv het vensterje naar de taakbalk gedrukt... kan ze em niet meer vinden... doh!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')