80-jaar en dan nog msnen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:39 schreef MauBro het volgende:
't valt allemaal nog wel mee. Mijn ervaring is dat ze snel wat zeurderig overkomen. Ze mag graag msnen met broers/zussen en zelfs haar moeder
(die is iets in de tachtig
).
Ze heeft nogal vaak de neiging om de focus van met chat-venster te halen en dan loopt ze, zoals ze zelf altijd zegt, in de lucht te typen, AKA er verschijnt dus niets op het scherm. eeeeeeeeeeeeeeeen af en tooooooooooe laat ze een leeeeeeeeeeteeeer te laaaat losss oftiktze woordenaanelka ar en dan de spaties ook nog eens op de verkeerde plaatsen.
Tja, en als nick: gewoon haar voornaam. Direct duidelijk gemaakt dat 't plain & simple moet blijven, en geen jaarverslag.
al met al krijgt ze een 6/10 als eindscore
Gelukkig die van mij ook niet. Moet er niet aan denken . . .quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:35 schreef peejdorie het volgende:
mijn ouders hebben helemaal geen msn
Jazekerquote:
Maar ze spelt wel beter??quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef melisje het volgende:
soms gaat mijn moeder me een preek geven over msnEn dan typt zo ook gelijk 3 zinnen agterelkaar zonder punten/comma's te gebruiken!! Slaat zoiezo al helemaal nergens op..Want ik zit boven op me kamer en zij beneden! Mja...wij zijn nu eenmaal afentoe onlogisch!
En een keertje...was ze iets aant typen... en het duurde en het duurde.. kwam er uiteindelijk een klein zinnetje uit!...zegt ze daarna...sorry ik was vergeten op enter te drukken!lol Maar soms is het ook wel hip om met mams te msn-en hoor
Idem.. een permanente verbinding, stel je voor. Daarvoor zit ik niet in Amsterdam en zij in Groningen zeg. Een paar keer per maand erheen en af en toe bellen is prima.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gelukkig die van mij ook niet. Moet er niet aan denken . . .![]()
Daar is niet veel voor nodigquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |