Waar heb je dat vandaan gehaald?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:47 schreef Miiso het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je die game niet opnieuw te installen en kan je gewoon de beta client gebruiken, game kopen en een nieuw account aanmaken en gamen maar!!!
Ook hoef je je niet eerst te reggen met een CC oid die eerste maand kan gelijk ingaan. Ben zelf niet zo happig op CC betalingen via inet, vandaar dan ook de timecards kopen![]()
Mocht ik het mis hebben, dont burn me pls![]()
It wasn't mequote:Op maandag 7 februari 2005 16:35 schreef Denni5 het volgende:
Ik bedoelde niet die Ancient met dat onkruid he?
Die staat trouwens wel erg passief te wezen terwijl die Dreadlord half Darnassus afslacht.

Volgens mij echt overal vanaf vrijdagquote:Op maandag 7 februari 2005 19:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand waar je in godsnaam de CD-rom versie van WoW kan aanschaffen?
Mwah zo fun is het niet imoquote:Op maandag 7 februari 2005 18:47 schreef HOPit het volgende:
meer screens van judgement day!!!!!!!!!!!! zit op mn werk dus kan niet van de fun genieten21.00 uur finaal dicht toch? geen vruurwerk etc.???
hehe.. nu is de lag echt niet te harden, als je iets typt dan duurt het een halve minuut voordat je het zietquote:Op maandag 7 februari 2005 19:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mwah zo fun is het niet imo
Een lag van hier tot tokio en iedereen danst een beetje in hun ondergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |