Gewoon met credit card kan ik het niet vergeten ookquote:Op maandag 7 februari 2005 10:43 schreef shinoda het volgende:
gaan jullie eigenlijk betalen door die kaarten te kope of zijn der handigere manieren?
en ik baal echt dat k er niet bij kan zijn als iedereen gekickt word door de burning legion
Mijn Snow Leopard pet heb ik Sneeuwvlokje genoemd en nu is het elke keer als ik iemand tegen komen 'nl?'. Moet nu ook zeggen dat het samenwerken en de interactie met medespelers een flink stuk beter is gegaan dit weekend. Veel spontaan hulp gekregen en hier en daar wat gesocialized! Heb in Ironforge een kwartier met iemand staan lullen die mij wou recruteren in een brotherhood dat streed voor vrijheid in een gebied waar ik nog nooit geweest was!quote:Op maandag 7 februari 2005 01:02 schreef R_o_N het volgende:
Nou, dit was me een weekendje zegVrijdag er pas achterkomen dat je heel de week gewoon kon spelen
Maar uiteindelijk heb ik goed kunnen testen met wat characters en ben met me main character, een dwarf Hunter, toch nog tot lvl 11 gekomen en een Snow Wolf getemt tot Lassie van lvl 10...
Kan niet wachten tot de retail !!!
Waarschijnlijk tot ziens
Dat vond ik zo mooi in Warcraft 3, dat als je meerdere malen op (volgens mij, kan me vergissen) de dryad klikt, dat die dan roept "This is my human call 'I'm so wasted, I'm so wasted"quote:
Ik ga denk ik bij UC hangen, kan ik na de lol daar naar Orgrimmar hearthstonen, en als de lol daar voorbij is, doorvliegen naar Thunder Bluffquote:Op maandag 7 februari 2005 11:03 schreef Max_Dark het volgende:
GAAF dat ze ook Onyxia ergens dumpen! Als Ragnarok voorbijwandelt is mijn dag volkomen goed. Ik ga denk ik in Stormwind wachten, kan ik zo naar IF als daar meer te doen is.
link doet het niet..quote:Op zondag 6 februari 2005 04:26 schreef Leshy het volgende:
[..]
Erg snugger kom je niet over, maar vooruit.
http://www.worldofwarcraft.com/info/professions/enchanting.html
Zelf nadenken doet zeker pijn, he?quote:
dynabyte verkoopt de kaartjes ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef AgentOrange het volgende:
Die 'pre-paid' kaartjes, zijn die makkelijk verkrijgbaar in de winkel, of moet ik die ergens bij een vage site bestellen?
Als het 500MB per maand is (WEINIG!) dan haal je het denk ik wel. Volgens mij download/upload je niet veel data als je alleen maar online speelt. WoW is bovendien 56k vriendelijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef AgentOrange het volgende:
Ik ben een grote fan van de Warcraft games, en ik wil WoW natuurlijk ook zo snel mogelijk kopen, alleen heb ik nog enkele vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden.
Ik heb een datalimiet van 500mb, dus weten jullie of ik met het spelen snel aan m'n max zit?
Die 'pre-paid' kaartjes, zijn die makkelijk verkrijgbaar in de winkel, of moet ik die ergens bij een vage site bestellen?
Misschien zijn deze vragen al beantwoord, maar om nou 9 delen door te spitten....
BVD
Tja Chello héquote:Op maandag 7 februari 2005 13:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als het 500MB per maand is (WEINIG!) dan haal je het denk ik wel. Volgens mij download/upload je niet veel data als je alleen maar online speelt. WoW is bovendien 56k vriendelijk.
Maar ik denk dat er updates zullen komen die vrij groot zijn, soms 50-60 mb (paar keer in de maand), maar wie weet komt er nog een keer een vrij grote update. Dan zit je denk ik aan je limiet.
Ik zou het in ieder geval proberen.
Af en toe als in één keer per...naja, hooguit een kwartier?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:29 schreef Xrenity het volgende:
500 MB per maand? Ik zit daar al op als ik gewoon internet en af en toe een MP3tje download..
Als je em koopt komt ie op DVD/CD-rom dus iets van een paar gig downen hoeft nietquote:Op maandag 7 februari 2005 13:26 schreef AgentOrange het volgende:
[..]
Tja Chello hé...
Moet ik ook eerst nog zo'n enorm (paar gig geloof ik) Steam account downloaden, of moest dat alleen bij de Beta?
Misschien moet ik toch maar eens het datalimiet vrije abonnement van Chello nemen...
ze zeiden a couple of hours van de te voren dus ik verwacht een uur of 6quote:Op maandag 7 februari 2005 14:31 schreef Slomy het volgende:
Vanavond is carnaval en kan ik dus niet die judgement day meemaken
Zowiezo vanaf vrijdag niet meer gespeeld vanwege carnaval. Maar ach de retail versie is toch al besteld.
Iemand enig idee hoelaat die judgement day precies begint? Dan kom ik misschien effe terug om thuis te eten en ga ik daarna wel weer de stad in.
ik ga zoiezo niet met de retail niet in een server zitten onder de 20 ofzo , bijna iedereen duikt server 1 in , waardoor je wachtrijen krijgt...en de rest gaat ook onder de 10 zittenquote:Op maandag 7 februari 2005 14:58 schreef Hidden_Horror het volgende:
Hoe zit het nou met de Fok! Guild ofzo?
Zat zelf in de Eng server 2, niet al teveel Nederlanders gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |