Waar heb je dat vandaan gehaald?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:47 schreef Miiso het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je die game niet opnieuw te installen en kan je gewoon de beta client gebruiken, game kopen en een nieuw account aanmaken en gamen maar!!!
Ook hoef je je niet eerst te reggen met een CC oid die eerste maand kan gelijk ingaan. Ben zelf niet zo happig op CC betalingen via inet, vandaar dan ook de timecards kopen![]()
Mocht ik het mis hebben, dont burn me pls![]()
It wasn't mequote:Op maandag 7 februari 2005 16:35 schreef Denni5 het volgende:
Ik bedoelde niet die Ancient met dat onkruid he?
Die staat trouwens wel erg passief te wezen terwijl die Dreadlord half Darnassus afslacht.

Volgens mij echt overal vanaf vrijdagquote:Op maandag 7 februari 2005 19:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand waar je in godsnaam de CD-rom versie van WoW kan aanschaffen?
Mwah zo fun is het niet imoquote:Op maandag 7 februari 2005 18:47 schreef HOPit het volgende:
meer screens van judgement day!!!!!!!!!!!! zit op mn werk dus kan niet van de fun genieten21.00 uur finaal dicht toch? geen vruurwerk etc.???
hehe.. nu is de lag echt niet te harden, als je iets typt dan duurt het een halve minuut voordat je het zietquote:Op maandag 7 februari 2005 19:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mwah zo fun is het niet imo
Een lag van hier tot tokio en iedereen danst een beetje in hun ondergoed
Er is weinig mis met de servers, alleen kunnen ze grote groepen spelers tegelijk niet aan. Gezien dat vrij weinig gebeurt, is dat niet zo'n drastisch probleem.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop toch wel dat wanneer ze een grote groep betalende spelers krijgen dat ze wat aan de servers doen.![]()
ik vind zelf de roque een erg goede klassequote:Op maandag 7 februari 2005 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk een goed race/class om mee te beginnen? Ik zat zelf aan een Human Paladdin te denken.![]()
2 keer kopen = 2 acount = 2 computers spelenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef IceQb het volgende:
ejo wat zijn de regels met accounts als je het spel koopt? kan ik 2 accounts aanmake, en tegelijk spelen met 2 computers?
Je moet per account 1 cd key hebben en je kan maar op 1 computer met 1 account ingelogd zijn. Dus voor 2 computers moet je 2x het spel hebbenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:34 schreef IceQb het volgende:
ejo wat zijn de regels met accounts als je het spel koopt? kan ik 2 accounts aanmake, en tegelijk spelen met 2 computers?
Dwarf heeft meer hitpointsquote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is precies het verschil tussen een Human en een Dwarf? Behalve de voor de hand liggende als lengte en beharing.![]()
dan zou ik warrior pakken als ik jou was , dan kan je ook je eigen zwaarden makenquote:Op maandag 7 februari 2005 21:53 schreef IceQb het volgende:
ik wou een dwarf miner/blacksmith maken, maar zou ik dan als warrior of als paladin gaan? (andere classes kunnen geen mail dragen, ik wil natuurlijk wel mn eige armor maken...)
Dat kan als Paladin ook, volgens mij... Ik vind de Paladin dan interessanter omdat je dan ook wat spells kunt casten en een beetje kunt healen als het moet.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan zou ik warrior pakken als ik jou was , dan kan je ook je eigen zwaarden maken
ja klopt ja kan je eigen mace maken (of hammer).quote:Op maandag 7 februari 2005 22:35 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat kan als Paladin ook, volgens mij... Ik vind de Paladin dan interessanter omdat je dan ook wat spells kunt casten en een beetje kunt healen als het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |