Hier ben ik ook nog eens een keertje.
Helemaal geen tijd om iets anders te doen dan WoW
![]()
En bedankt voor de leuke screen van mijn dode char Max_Dark ?!
TT titel is wel toepasselijk eigenlijk.
NIKS anders dan raids de hele dag door. Gister trouwens ook.
Oh, WoWfanboy, ik heb jullie gister wel gezien in Astranaar, maar nadat ik er 3 van jullie gekilled had werd het me toch te heet onder de voeten. Als enige NE Hunter lvl 27 en verder niemand is niet leuk tegen zo'n groep. Didn't die though
Wat wel ONWIJS lame is.
Ik loop lekker vrolijk een quest te doen in Charred Vale (ofzo) ik ben lvl 27 met pet lvl 26. Liepen veel Horde lagere lvls rond. Geen probleem. Ik zwaai netjes, had geen behoefte om ze af te maken. Heb sommige zelfs geholpen als ze op de vlucht waren voor creeps.
Nu, ben ik bezig met 2 creeps, staan ze te kijken en dan als ik nah, nog kwart life over heb na die creeps gemold te hebben komen ze mij aanvallen. Dat is wel zo ontiegelijk lame!
![]()
Voortaan kill ik dus gewoon elke Horde die ik tegenkom, ook al is ie lvl 1 en ik lvl 60.
Oh en net was er een raid bij Menethil Harbour, echt lekker. Slaan ze op de vlucht net als ik omgelopen ben om die low lvl's van achter te pakken. OOPS
![]()
Nuja, toen maar snel door hun heen gerend naar de achtervolgende Alliance
![]()
Maar ik ga ff m'n laatste 5k exp pakken en lvl 28 worden
Toch netjes lvl 28 in een week tijd, als je in beschouwing neemt hoeveel tijd ik wel niet besteed heb aan andere mensen helpen met quests. Niet normaal. Sommige quests zelfs 4x iemand mee geholpen