Ik ben in elke hoofdstad geweest. Darnassus eerst, daarna ben ik naar Ironforge en Stormwind gegaan. Daar was allemaal niks. Op een andere server had ik een Warlock die begon in UC. Op weer een andere server had ik een Orc in Thunderbluff, waarmee ik ook naar Orgrimmar gegaan ben. Ik ben langs de Crossroads gekomen, langs Astranaar, langs Ratshit. Ik heb de halve wereld gezien maar geen enkele fuckin hoerige kankerdemon. Anderhalf uur ben ik op zoek geweest!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ben je niet eens naar 1 van de grote steden geweest ofzo?![]()
ben je bij die steden wel bij de poort geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:08 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik ben in elke hoofdstad geweest. Darnassus eerst, daarna ben ik naar Ironforge en Stormwind gegaan. Daar was allemaal niks. Op een andere server had ik een Warlock die begon in UC. Op weer een andere server had ik een Orc in Thunderbluff, waarmee ik ook naar Orgrimmar gegaan ben. Ik ben langs de Crossroads gekomen, langs Astranaar, langs Ratshit. Ik heb de halve wereld gezien maar geen enkele fuckin hoerige kankerdemon. Anderhalf uur ben ik op zoek geweest!
Niet van allemaal. Ik ben in Ironforge niet bij de poort geweest omdat mensen in de chat zeiden dat er niks te beleven was. Voor de rest ben ik bij alle poorten geweest. We stonden bij Stormwind met ongeveer 90 man te wachten, vraag Slomy maar. Niks was er, helemaal fucking niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ben je bij die steden wel bij de poort geweest?
ik zat op EN 12 en bij zowel ironforge als stormwind waren er bij de poort van die infernals, demons e.d. zelfs in goldshire waren die dingen te vinden.
welk tijdstip was dat? bij stormwind heb ik demons gezien(ben er een aantal keren geweest in die periode) vanaf een uurtje of 15:00 a 16:00 t/m 21:20 ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:17 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Niet van allemaal. Ik ben in Ironforge niet bij de poort geweest omdat mensen in de chat zeiden dat er niks te beleven was. Voor de rest ben ik bij alle poorten geweest. We stonden bij Stormwind met ongeveer 90 man te wachten, vraag Slomy maar. Niks was er, helemaal fucking niks.
Ik was van kwart voor 9 tot iets over 9en op de brug voor StormWind, maar ik zat op server 5. Hoorde later dat die te instabiel was om demons ook nog op te laten. Mooi klaar mee. Heb echter zowel op server 10 als server 11 ook niks gezien, maar daar heb ik niet zo heel lang mee gekeken omdat ik met m'n 37 druid wilde spelen op het moment dat die beesten kwamen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:18 schreef mooiegek het volgende:
[..]
welk tijdstip was dat? bij stormwind heb ik demons gezien(ben er een aantal keren geweest in die periode) vanaf een uurtje of 15:00 a 16:00 t/m 21:20 ofzo.
ach..zo bijzonder was het nou ook weer niet....het was vooral erg traag bij die dingen in de buurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:26 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik was van kwart voor 9 tot iets over 9en op de brug voor StormWind, maar ik zat op server 5. Hoorde later dat die te instabiel was om demons ook nog op te laten. Mooi klaar mee. Heb echter zowel op server 10 als server 11 ook niks gezien, maar daar heb ik niet zo heel lang mee gekeken omdat ik met m'n 37 druid wilde spelen op het moment dat die beesten kwamen.
Weet ik, ik wilde ook voornamelijk met m'n druid spelen vanwege travelform. Was op de Barrens zodat ik geen obstakels had en ongestoord kon gaan sprinten. WIlde het gewoon zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:31 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ach..zo bijzonder was het nou ook weer niet....het was vooral erg traag bij die dingen in de buurt.
maar met je level 37 had je ook niks uit kunnen richtenlevel 55 guards werden in 4 slagen even weggeveegd
![]()
Ik heb met m'n warrior en met de hulp van een priester nog wel een stuk of wat van die succubi weggeveegd in Undercity en Brill. Meest komische moment was toen er een succubus binnenstormde, er drie low-levels direct de kamer uitsprintten, Ravage en ik bleven staan en die succubus aan mootjes hakten, waarop die newbies terugkwamen en er eentje zei: "Wow, so they can be killed?" vol bewondering.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:31 schreef mooiegek het volgende:
maar met je level 37 had je ook niks uit kunnen richtenlevel 55 guards werden in 4 slagen even weggeveegd
![]()
sommige konden ook wel met veel moeite gekilled worden maar bij degenen waarvan niemand de level uberhaupt kon zien, was dat echt niet mogelijk. ging iedereen gewoon bij de eerste klap stuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik heb met m'n warrior en met de hulp van een priester nog wel een stuk of wat van die succubi weggeveegd in Undercity en Brill. Meest komische moment was toen er een succubus binnenstormde, er drie low-levels direct de kamer uitsprintten, Ravage en ik bleven staan en die succubus aan mootjes hakten, waarop die newbies terugkwamen en er eentje zei: "Wow, so they can be killed?" vol bewondering.
Toen trok er eentje aggro van de level 62 elite Dreadlord, en sprintte ik als een klein meisje de dichtstbijzijnde lift in naar beneden![]()
Mja, ik was een warrior met 1800+ hit points en 2300+ armor, dus ik kon één klap meestal nog wel overleven. Niet dat er daarna meestal direct nog een paar klappen en/of abilities volgden, maar vooruitquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:50 schreef mooiegek het volgende:
sommige konden ook wel met veel moeite gekilled worden maar bij degenen waarvan niemand de level uberhaupt kon zien, was dat echt niet mogelijk. ging iedereen gewoon bij de eerste klap stuk.
voordeel? dat is eerder een nadeel, dan ken je alles alquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:47 schreef Darklight het volgende:
Wordt denk ik een UD Mage, hoewel ik die Horde gebieden niet zo mooi vind als de Alliance gebieden
Voordeel is wel dat ik die Horde gebieden al uit mn hoofd ken, en weet waar de meeste quest zijn enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |