Ik ben al die aanbieders op marktplaats dreigmailtjes aan het sturenquote:Op zondag 6 februari 2005 18:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ging net voor de gein kijken op marktplaats wat een achtelijke prijzen durven ze daar te vragen
Bijna tweemaal....quote:Op zondag 6 februari 2005 13:30 schreef Cosworth het volgende:
[afbeelding]
Dit bedrag heb ik net via Ebay betaald voor 2 kaartjes voor Queen... Die flikkers vragen meteen 2 maal zoveel voor het kaartje!!!
En voor Queen hoefde je niet eens zo verschrikkelijk vroeg tezijn ...quote:Op maandag 7 februari 2005 11:12 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Bijna tweemaal....
Maar zo werkt dat nou eenmaal, als je nou wat vroeger bij het postkantoor ofzoiets was....
Nej het valt mee, alhoewel in de wat grotere steden.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:15 schreef Doc het volgende:
[..]
En voor Queen hoefde je niet eens zo verschrikkelijk vroeg tezijn ...
Zie Slaatje slaan uit kaartjes verkoop voor mijn mening.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:06 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik ben al die aanbieders op marktplaats dreigmailtjes aan het sturen![]()
Wat een teringlijers...als je er zelf niet heen wilt, koop de gewoon GEEN kaartje![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef MakzBokz het volgende:
Nou, ehm, je vult die van 5 gallon helemaal, die giet je in het 3 gallon vat, dan zit er nog 2 gallon in het 5 gallon vat. Gooi die van 3 weer leeg, en doe de 2 gallon uit het 5 gallon vat in het 3 gallon vat.
Vul het 5 gallon vat weer helemaal, giet er het 3 gallon vat (waar er dus al 2 inzaten) mee vol, nu zit er 4 gallon in je 5 gallon vat. Mission accomplished....
Oh, het ging over U2, nou, geheel buiten normaal gebruik sluit ik me aan bij hond_in_de_goot.
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef MakzBokz het volgende:
Nou, ehm, je vult die van 5 gallon helemaal, die giet je in het 3 gallon vat, dan zit er nog 2 gallon in het 5 gallon vat. Gooi die van 3 weer leeg, en doe de 2 gallon uit het 5 gallon vat in het 3 gallon vat.
Vul het 5 gallon vat weer helemaal, giet er het 3 gallon vat (waar er dus al 2 inzaten) mee vol, nu zit er 4 gallon in je 5 gallon vat. Mission accomplished....
Oh, het ging over U2, nou, geheel buiten normaal gebruik sluit ik me aan bij hond_in_de_goot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |