Ik lach je uit.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:30 schreef Cosworth het volgende:
[afbeelding]
Dit bedrag heb ik net via Ebay betaald voor 2 kaartjes voor Queen... Die flikkers vragen meteen 2 maal zoveel voor het kaartje!!!
Komt Freddy ook optreden dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:30 schreef Cosworth het volgende:
[afbeelding]
Dit bedrag heb ik net via Ebay betaald voor 2 kaartjes voor Queen... Die flikkers vragen meteen 2 maal zoveel voor het kaartje!!!
Nogmaals om te zeggen dat ik trots ben dat ik daar niet bij lag: ik heb lekker kunnen uitslapenquote:Op zondag 6 februari 2005 14:47 schreef Djaser het volgende:
Ben ik blij dat ik geen U2 fan ben, voor het postkantoor moeten slapen om kaartjes te krijgen.
* Ook kaartjes heeft en uitgeslapen is...quote:Op zondag 6 februari 2005 16:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nogmaals om te zeggen dat ik trots ben dat ik daar niet bij lag: ik heb lekker kunnen uitslapen
ken het gevoel.....quote:Op zondag 6 februari 2005 17:31 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
* Ook kaartjes heeft en uitgeslapen is...
Geluk dwing je af, niet...?quote:Op zondag 6 februari 2005 17:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ken het gevoel.....
Inderdaad..U2 is niet alleen muziek. U2 is show, indruk, proffesioneel EN muziek.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef haagse_elfje het volgende:
een concert of de CD luisteren...
moeilijk keuze... NOT
Sommige mensen hebben ook altijd gelukquote:Op zondag 6 februari 2005 16:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nogmaals om te zeggen dat ik trots ben dat ik daar niet bij lag: ik heb lekker kunnen uitslapen
Hm.. is dit festival dan al uitverkocht?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Ik moest die middag zelfs nog in de rij staan voor mijn fields of rock kaartje.
Ja, maar niet bij de postkantoren.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
was de voorverkoop voor de tmfawards ook niet begonnen?
ik wel... kun je veel geld mee verdienenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:27 schreef Suikermais het volgende:
Ik WIL niet eens kaartjes.......
Op van die beeldschermen? Dan kan je nog beter wachten op de DVD die uit is. En als ik theater wil zien ga ik wel naar het theater.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een concert is wel wat meer dan alleen maar geluid.
Tuurlijk is het leuk als het geluid perfect is, maar U2 heeft bij live optredens wel heel wat meer te bieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |