Je krijgt er een geweldig concert van je favoriete band voor terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:13 schreef Yonderboi het volgende:
Op het moment dat je eindelijk bij de kassa bent dan wil je daar wat voor terug en dus koop je meteen maximaal in !!
ook zo slap, jij staat in de rij voor een geweldig concert waar je 100% zelf voor kiest maar dan is de nacht opeens zo zwaar dat je er wat voor terug wilquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:13 schreef Yonderboi het volgende:
Het is inderdaad lullig als mensen geen kaarten kunnen krijgen omdat anderen "teveel" kopen... maar de mensen die dat doen zijn vaak de mensen die er heel wat voor over hebben gehad om die kaarten te krijgen.
Ik was dus rond een uur of 23:30 aanwezig en heb werkelijk de meest slooooooopende nacht van m'n leven meegemaakt (het was zoooo ontzettend koud) met een aantal andere die-hard-u2-fans... Op het moment dat je eindelijk bij de kassa bent dan wil je daar wat voor terug en dus koop je meteen maximaal in !!
hehe, juist dusquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je krijgt er een geweldig concert van je favoriete band voor terug.
Dat zou genoeg moeten zijn.
Jij kiest er zelf voor om 's nachts in de kou in de rij te gaan staan. Als je vind dat je daarvoor betaald moet worden door anderen, dan ben je imo heel erg vreemd bezig.
kaartjes voor Madonna waren gemiddeld ¤15 duurderquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:19 schreef Georges het volgende:
U2 is erg ok, maar die prijzen. Ik sla het even over.
Dat maakt de kaarten er niet goedkoper op.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kaartjes voor Madonna waren gemiddeld ¤15 duurder
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:27 schreef trigt013 het volgende:
Je nam toch zelf dit risico en daar kan je toch nooit iemand met ondernemers geest verantwoordelijk voor stellen.
en de usa?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef berc het volgende:
kings of leon zijn support act
snow patrol alleen in uk
me too.. helaas had ik echt geen poen enzo.. dus ja dan moet je kiezen voor om niet te gaan ..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:19 schreef Georges het volgende:
U2 is erg ok, maar die prijzen. Ik sla het even over.
Nee. Laten we elkaar gewoon lekker naaienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:33 schreef trigt013 het volgende:
Dat vind ik wel gelden voor een groep kleuters op de kleuterschool "eerlijk zullen we alles delen". Maar dit is toch de grote mensen wereld waarin iedereen verantwoordelijk voor zichzelf is en dus niet eerlijk hoeven te delen.
zijn we in dit land nou echt zo ver dat we het niet erg vinden om elkaar een poot uit te draaien als we daar een kans toe hebben?quote:En wat is nu eigenlijk echt nodig hebben. Zijn we al zo ver in dit land dat we concertkaartjes echt nodig hebben?
Mega - "Maar meesterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:43 schreef trigt013 het volgende:
dus bankstellen verkopen met 70% winst mag wel en dat is ondernemen. Een moberg met 10 miljoen privisie mag ook ten kost van 3000 gezinnen.
Jawel hoor. Maar ik ben het gewoon niet eens met jouw visies. Ik zie alleen maar kulargumenten langskomen. Je probeert wel te doen alsof het normaal is om anderen een poot uit te draaien, maar daar kan ik geen enkel goed argument voor vinden.quote:Calvobbes staat niet open voor andere visies.
Ik lees wel, maar ik zie alleen maar appel / peer vergelijkingen en andere kul argumenten waarom jij anderen zou moeten laten betalen omdat JIJ er zelf voor kiest om kaartjes te halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:01 schreef trigt013 het volgende:
nee, je leest niet.
Dat is hier niet de discussie.quote:Waarom is het anders als een ondernemer iemand op primaire levensbehoeften. (wonen, inkomen en voeding) een ander een poot uitdraait.
Huquote:Jij bent toch niet meer tevreden met het luisteren naar een CD, wie is er dan verwend.
En wat nu als er onder die 3000 AH mensen ook U2 fans zitten die geen duur kaartje kunnen betalen, en al helemaal niet als jij er nog 25 euro extra bijlegt?quote:Ik heb veel meer medelijden met 3000 AH gezinnen die geen inkomen meer hebben dan een stel "Fans" die te verwend waren om vroeg te gaan liggen maar nu huilen dat ze te laat waren.
Als mensen niet bewust teveel kaartjes kopen, zijn er veel minder mensen die achter het net vissen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:11 schreef trigt013 het volgende:
En natuurlijk is het jammer dat iemand achter het net vist, wees dat ook een vent en erken je verlies met waardigheid ipv van afreageren op iemand die meer geluk had of het beter heeft georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |