En nu nog maar 366. Goed bezig, marktplaatsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwartiertje geleden werden nog 410 U2-artikelen in de rubriek Concertkaartjes aangeboden. Dat zijn er nu nog 381 ....
366 nog maarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwartiertje geleden werden nog 410 U2-artikelen in de rubriek Concertkaartjes aangeboden. Dat zijn er nu nog 381 ....
als mensen het er voor over hebben om 150 euro per kaart te geven, wie ben ik dan om hen tegen te houden. Dat is gewoon de marktwerking.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg sneu en asociaal. Ik dacht toch dat het de bedoeling was dat er zoveel mogelijk mensen naar zo'n concert kunnen. Helaas vinden (ook hier) veel mensen het nodig om maar gewoon zes kaarten te kopen, alleen maar omdat het tot de mogelijkheden behoort. Sukkels.
Marktwerking is gewoon kopen wat je nodig hebt. Niet teveel kopen en het dan met winst doorverkopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:30 schreef greatgonzo het volgende:
als mensen het er voor over hebben om 150 euro per kaart te geven, wie ben ik dan om hen tegen te houden. Dat is gewoon de marktwerking.
alles is relatiefquote:
Op eBay staan veel minder kaartjes. Daar is 't blijkbaar al helemaal op ordequote:Ze maken er echt werk van
Blijkbaar hadden ze er al op gerekend!!! Goede zaak. Sites als Marktplaats maken het wel heel erg makkelijk om kaartjes te verkopen.
Heel stom om kaartjes die je nog niet in je bezit hebt te gaan veilen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68836&item=7132670360&rd=1.
Opvallend dat zoveel tickets toch nog online zijn verkocht in die korte tijd. Waren daar geen problemen danquote:Rock band U2 break ticket record
U2 have smashed Irish box office records with ticket sales for their Dublin concerts, after more than 150,000 were sold within 50 minutes.
Tickets for the two concerts at the city's Croke Park stadium were released at 8am on Friday morning.
"Nothing like it has ever been seen in Ireland before," said Justin Green, spokesman for organisers MCD Promoters. "We could have sold a million tickets."
The Dublin dates on June 24 and 25 form part of the worldwide Vertigo tour.
The tour begins in San Diego on 28 March and will cover 13 US cities. The band will also play 24 European gigs, finishing in Lisbon in August.
'Bombarded'
Mr Green said that ticket outlets had been "bombarded" by U2 fans.
"Unfortunately there's thousands and thousands of disappointed fans all over the country which is disappointing, but there's only two dates confirmed," he said.
Many fans camped on the streets of the Irish capital for three days to ensure they were first in line at Ticketmaster in St Stephen's Green Shopping Centre, where the tickets went on sale on Friday.
However the majority of tickets, priced at between 59.50 and 80 euro each, were sold online.
Earlier this week, Bono announced that the band would play two shows at the venue, which holds almost 80,000 people, due to the phenomenal demand for tickets.
Er zijn in Ierland ook al erg veel kaartjes via de presale verkocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:41schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4236789.stm
Opvallend dat zoveel tickets toch nog online zijn verkocht in die korte tijd. Waren daar geen problemen dan
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:11 schreef err het volgende:
Ondanks mijn vruchteloze pogingen toch nog 2 veldkaarten voor 15/7 gekregen...
it's a beautiful day
dat hoeft niet te betekenen dat MP ze verwijderd heeft, kaartjes kunnen ook gewoon zijn verkocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu nog maar 366. Goed bezig, marktplaats.
Ow misschien wel. Maar niet zoveel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:28 schreef err het volgende:
dat hoeft niet te betekenen dat MP ze verwijderd heeft, kaartjes kunnen ook gewoon zijn verkocht.
ze gaan nu wel rap ja. Ik zie ze voor me neus verdwijnenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow misschien wel. Maar niet zoveel.
En als je bedenkt dat Ebay, het moederbedrijf van Martkplaats, in overleg met U2 in Amerika een hele berg advertenties heeft verwijderd lijkt het mij toch wel dat er advertenties verwijderd zijn.
Ze gaan ook nog terug naar Amerika, dus je weet 't maar nooitquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:40 schreef err het volgende:
zeg dr waren toch ook nog geruchten van kuip-concerten, later in de tour?
Als de kaartjes voor 3 concerten binnen 1,5 uur zijn uitverkocht, vinden heel veel mensen die prijs het waard.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom zijn die kaartjes zo belachelijk duur, vanaf 50 euro toch
En je denkt niet dat het misschien meehelpt aan de overbelasting om met 4 pc's tegelijk proberen te verbinden?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
GVD! Geen kaartjes HOEREN ticketmaster
In totaal 4PC´s en 2 telefoons, maar het heeft niet mogen baten.
wij hadden 87 ofzo, ging zoooooooooooooooooooo langzaam daarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:10 schreef Steffie het volgende:
Ik heb een kaartje voor de zaterdag in vak 405, rang 3 dus. Eerste concert waar ik naartoe zal gaan met een toegangsbewijs voor een zitplaats. Hopelijk valt de kwaliteit van het geluid mee, wat dat betreft had ik liever een staanplaats
In Deventer was het bij het postkantoor weer erg goed geregeld. Het bekende systeem met de nummertjes was gisteravond al gestart. Toen ik er vanmorgen om 8h00 bij de rij aansloot had ik #181Ben niet echt fan ofzo, dus ik ga er niet over klagen
Aan de hand van die nummertjes ging een medewerkster, een uur voor de start van de verkoop, een inventarisatie maken van de vraag naar de kaartjes. Hierdoor konden ze direkt om 10h00 alle kaartjes uitprinten, waardoor alle ruim 225 mensen van het gewenste aantal kaartjes voorzien konden worden \o/. Vind het wel tof dat ze zich zo makkelijk en klantvriendelijk opstellen, dat zal ongetwijfeld niet overal zo zijn.
Nu maar hopen op Feeder in het voorprogramma
Je hebt alleen maar veel lopen stressen vanmorgenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:52 schreef err het volgende:
en ik heb helemaal niets hoeven te doen voor m;n veldkaarten
oh jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar veel lopen stressen vanmorgen
Ik vind het vrij hufterig tegenover je mede-U2-fan die achter je in de rij staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:30 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als mensen het er voor over hebben om 150 euro per kaart te geven, wie ben ik dan om hen tegen te houden. Dat is gewoon de marktwerking.
uhu uhuquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het vrij hufterig tegenover je mede-U2-fan die achter je in de rij staat.
Ik ook mede spijkenisserquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:23 schreef Bayswater het volgende:
Besef nu pas, dat zaterdag 16 juli het laatste concert van U2 in Nederland zal gaan worden en ik mag erbij zijn.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:22 schreef berc het volgende:
snow patrol is support act
Wat heet langzaam. Sneller kaartjes printen lukt niet en het betalen neemt nu eenmaal veel tijd in beslag. Met nummer 87 stond je voor 11h30 alweer buiten. Daarnaast valt de tijd die je vandaag in de rij hebt gestaan wel mee, wanneer je veldkaarten hebt en in de Arena redelijk vooraan wilt staanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:50 schreef berc het volgende:
wij hadden 87 ofzo, ging zoooooooooooooooooooo langzaam daar
ik hoorde dat inplaats van dat de vrouw naast de printer niet gewoon elke keer 6 kaartjes uitprinte ze het op volgorde van het lijstje deed, dus 2 kaartjes dit, 4 kaartjes dat...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:26 schreef Steffie het volgende:
[..]
Wat heet langzaam. Sneller kaartjes printen lukt niet en het betalen neemt nu eenmaal veel tijd in beslag. Met nummer 87 stond je voor 11h30 alweer buiten. Daarnaast valt de tijd die je vandaag in de rij hebt gestaan wel mee, wanneer je veldkaarten hebt en in de Arena redelijk vooraan wilt staan
snow patrol ken je toch wel?quote:
Dat gerucht heb ik ook gehoord en zo gaat er dus ook een gerucht rond dat Feeder weleens in het voorprogramma zou kunnen staan. Een van de twee of allebei zou leuk zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:34 schreef berc het volgende:
snow patrol ken je toch wel?![]()
het is btw niet zeker maar dat hoor ik van een persoon, en die persoon van wie ik het heb gehoord hebt connecties....(zegt ze)
ze hadden toch ook eerder dan mij kunnen komen? Ik sprak bij de VVV ook andere U2 fans, die hetzelfde deden als ons. Op die manier haalden zij ook hun kosten eruit.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het vrij hufterig tegenover je mede-U2-fan die achter je in de rij staat.
sneller kaartjes printen kan wel, mits ze gewoon handig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:26 schreef Steffie het volgende:
[..]
Wat heet langzaam. Sneller kaartjes printen lukt niet en het betalen neemt nu eenmaal veel tijd in beslag. Met nummer 87 stond je voor 11h30 alweer buiten. Daarnaast valt de tijd die je vandaag in de rij hebt gestaan wel mee, wanneer je veldkaarten hebt en in de Arena redelijk vooraan wilt staan
En dat zijn ze bij de meeste vvk adressen tegenwoordig ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:53[/url] schreef greatgonzo het volgende:
sneller kaartjes printen kan wel, mits ze gewoon handig zijn.
Ik vind het eerder een geval van de markt verzieken. En je draagt eraan bij dat iedereen steeds vroeger bij de postkantoren gaat liggen. Zo ben jij de volgende keer dus ook het slachtoffer van je eigen gedrag. Ik vind dat je op deze manier de andere fans naait door de kaarten eerst voor hun neus weg te kapen en dan voor woekerprijzen aan te bieden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:50 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ze hadden toch ook eerder dan mij kunnen komen? Ik sprak bij de VVV ook andere U2 fans, die hetzelfde deden als ons. Op die manier haalden zij ook hun kosten eruit.
Hufterig of niet, de markt is er voor, en ik maak er gebruik van. En met mij vele anderen. Dat zie je wel aan marktplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |