Zo waar heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten? Dat is toch algemeen bekend van Ticketmaster. Inderdaad zeer slechte site en die telefoonljinen overbelast, maar dat is onderhand bij grote evenementen algemeen bekend en zou ik die gok nooooit wagen! Gewoon naar Postkantoor gaan daar gaat het laten we zeggen 9 van de 10 keer gewoon goed. Nooit vertrouwens op die website. Hopeloos. Probeer het van de week nog eens, vaak komen er dan nog weleens kaartjes vrij!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
GVD! Geen kaartjes HOEREN ticketmaster
In totaal 4PC´s en 2 telefoons, maar het heeft niet mogen baten. Niet 1 keer fatsoenlijk door dat ticketmaster heen kunnen komen. Ik ben tot 2 keer toe tot aan de betalingspagina gekomen, en na het invullen van alle details eruit gegooi. Ik ben benieuwd of ik nu kaarten heb of niet. Ik denk het eigenlijk niet. KUT Ticketmaster....waarom zijn dit soort dingen in andere landen altijd beter geregeld?
Er zijn 2 ingangen voor veld.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe zit 't eik met de ingang voor staanplaatsen? Hoeveel zijn er dat? En natuurlijk is dat weer een kwestie van vroeg aanwezig zijn.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:37 schreef Bayswater het volgende:
Die prijs gaat nog wel zakken, aanbod is veel hoger dan de vraag.
En dan mag je eerst door de draaihekjes en dan die mooie hoge trap op en dan nog n stukkie rennen, nog ijzeren trapje op, en dan mag je het hele veld nog overquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn 2 ingangen voor veld.
En ja dat zal wel druk worden. Zeker als het een beetje mooi weer is.
Dat is de gok die je zelf neemt. Je hoeft die rang 6 kaarten niet te kopen. Als je alle geruchten hebt bijgehouden, weet je ook wel dat er zeer waarschijnlijk een extra concert bij komt. En dan zou je er op kunnen wachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:53 schreef Gert het volgende:
Het blijft een wat merkwaardig systeeem, die trapsgewijze verkoop. Nu hadden mensen die voor ons waren kaarten voor rang 6, en daarna ging het volgende concert in de verkoop en waren er weer prima kaarten te verkrijgen (en ook nog eens op een leukere dag)..
quote:U2 treedt drie keer op in uitverkochte ArenA
RIJSWIJK - U2 treedt op 13, 15 en 16 juli op in een uitverkochte ArenA in Amsterdam. De 150.000 kaartjes waren zaterdagochtend binnen 1,5 uur uitverkocht, meldde concertorganisator Mojo. In eerste instantie was er sprake van slechts één concert, maar dat was zo snel uitverkocht dat Mojo twee concerten eraan toevoegde.
De kaartverkoop begon zaterdagochtend om 10.00 uur. Tientallen mensen brachten de nacht van vrijdag op zaterdag op Schiphol door om een kaartje te bemachtigen. Ook bij andere verkooppunten in Nederland stonden velen al lang voor de opening te wachten. De prijzen voor kaartjes lopen uiteen van 50 tot 70 euro.
U2 begint de nieuwe wereldtournee The Vertigo op 28 maart in het Amerikaanse San Diego. De groep trad vier jaar geleden voor het laatst op in Nederland. Tijdens de Elevation Tour gaf de groep toen drie concerten in het Gelredome in Arnhem. De komende tournee volgt op het in november verschenen How to dismantle an atomic bomb, het elfde album van de Ieren.
Bij de kaartverkoop voor twee U2-concerten in "hun" Dublin is vrijdag een record gebroken, meldden Britse media zaterdag. Voor de optredens op 24 en 25 juni in The Croke Park waren de 160.000 beschikbare kaarten binnen vijftig minuten uitverkocht. Volgens een woordvoerder van de organisatie van de concerten hadden "ze wel miljoenen kaarten kunnen verkopen".
Wat een kneus.quote:Voor het concert van U2, op 13 juli 2005 in de Amsterdam Arena, heb ik 6 kaarten in de aanbieding. De kaarten zijn 1 serie, voor de 2e ring. Of te wel 6 plaatsen naast elkaar. Alleen serieuze mailtjes!!!!
5 uur lang in de kou gestaan, dat is niet niks hoor!!!Dus voor de mensen die ECHT willen!!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is de gok die je zelf neemt. Je hoeft die rang 6 kaarten niet te kopen. Als je alle geruchten hebt bijgehouden, weet je ook wel dat er zeer waarschijnlijk een extra concert bij komt. En dan zou je er op kunnen wachten.
Dat tijdschema hoe laat alles precies gaat, word ruim op tijd bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:06 schreef Bayswater het volgende:
Gaan om 18.00 de deuren open of begint dan het voorconcert?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, op marktplaats zijn ze snel met het verwijderen van advertenties.
Dit is inderdaad erg sneu en asociaal. Ik dacht toch dat het de bedoeling was dat er zoveel mogelijk mensen naar zo'n concert kunnen. Helaas vinden (ook hier) veel mensen het nodig om maar gewoon zes kaarten te kopen, alleen maar omdat het tot de mogelijkheden behoort. Sukkels.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:53 schreef Gert het volgende:
Zwarthandelaren. Bah.
En ook jammer dat sommige "fans" meer kaarten dan ze nodig hebben kopen, en dan lekker winst gaan zitten maken ten koste van andere fans.
Het lijkt me sterk dat je niet op het andere concert mag wachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:06 schreef Gert het volgende:Als je je nummertje laat schieten, dan kun je het shaken. Veel te druk.
En nu nog maar 366. Goed bezig, marktplaatsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwartiertje geleden werden nog 410 U2-artikelen in de rubriek Concertkaartjes aangeboden. Dat zijn er nu nog 381 ....
366 nog maarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwartiertje geleden werden nog 410 U2-artikelen in de rubriek Concertkaartjes aangeboden. Dat zijn er nu nog 381 ....
als mensen het er voor over hebben om 150 euro per kaart te geven, wie ben ik dan om hen tegen te houden. Dat is gewoon de marktwerking.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg sneu en asociaal. Ik dacht toch dat het de bedoeling was dat er zoveel mogelijk mensen naar zo'n concert kunnen. Helaas vinden (ook hier) veel mensen het nodig om maar gewoon zes kaarten te kopen, alleen maar omdat het tot de mogelijkheden behoort. Sukkels.
Marktwerking is gewoon kopen wat je nodig hebt. Niet teveel kopen en het dan met winst doorverkopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:30 schreef greatgonzo het volgende:
als mensen het er voor over hebben om 150 euro per kaart te geven, wie ben ik dan om hen tegen te houden. Dat is gewoon de marktwerking.
alles is relatiefquote:
Op eBay staan veel minder kaartjes. Daar is 't blijkbaar al helemaal op ordequote:Ze maken er echt werk van
Blijkbaar hadden ze er al op gerekend!!! Goede zaak. Sites als Marktplaats maken het wel heel erg makkelijk om kaartjes te verkopen.
Heel stom om kaartjes die je nog niet in je bezit hebt te gaan veilen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68836&item=7132670360&rd=1.
Opvallend dat zoveel tickets toch nog online zijn verkocht in die korte tijd. Waren daar geen problemen danquote:Rock band U2 break ticket record
U2 have smashed Irish box office records with ticket sales for their Dublin concerts, after more than 150,000 were sold within 50 minutes.
Tickets for the two concerts at the city's Croke Park stadium were released at 8am on Friday morning.
"Nothing like it has ever been seen in Ireland before," said Justin Green, spokesman for organisers MCD Promoters. "We could have sold a million tickets."
The Dublin dates on June 24 and 25 form part of the worldwide Vertigo tour.
The tour begins in San Diego on 28 March and will cover 13 US cities. The band will also play 24 European gigs, finishing in Lisbon in August.
'Bombarded'
Mr Green said that ticket outlets had been "bombarded" by U2 fans.
"Unfortunately there's thousands and thousands of disappointed fans all over the country which is disappointing, but there's only two dates confirmed," he said.
Many fans camped on the streets of the Irish capital for three days to ensure they were first in line at Ticketmaster in St Stephen's Green Shopping Centre, where the tickets went on sale on Friday.
However the majority of tickets, priced at between 59.50 and 80 euro each, were sold online.
Earlier this week, Bono announced that the band would play two shows at the venue, which holds almost 80,000 people, due to the phenomenal demand for tickets.
Er zijn in Ierland ook al erg veel kaartjes via de presale verkocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:41schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4236789.stm
Opvallend dat zoveel tickets toch nog online zijn verkocht in die korte tijd. Waren daar geen problemen dan
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:11 schreef err het volgende:
Ondanks mijn vruchteloze pogingen toch nog 2 veldkaarten voor 15/7 gekregen...
it's a beautiful day
dat hoeft niet te betekenen dat MP ze verwijderd heeft, kaartjes kunnen ook gewoon zijn verkocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu nog maar 366. Goed bezig, marktplaats.
Ow misschien wel. Maar niet zoveel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:28 schreef err het volgende:
dat hoeft niet te betekenen dat MP ze verwijderd heeft, kaartjes kunnen ook gewoon zijn verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |