Erger: Schnappiquote:
Ik ben het niet vaak eens met calvobbes...en ik ga zelf niet eens naar een concert van U2. Ik vind het namelijk te duur en in het verkeerde stadion (ivm het geluid), maar ik ben het wel eens met hem in dit geval.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik mensen die bewust teveel kaarten kopen en ze met winst doorverkopen aso's en oplichters vind.
En dat vind ik ook als ik slaap en niet alleen maar als ik me kwaad maak ofzo...
Maximaal 4, voor één concert.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:12 schreef m021 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de U2.com members. Mogen ze nou voor 1 concert 6 kaartjes bestellen? Of gewoon 6 in totaal, dus dat je voor bijvoorbeeld Amsterdam 3 kaartjes kunt kopen en daarna voor Gelsenkirchen ook nog 3?
Zou 't? Of te idealistisch. Het "de markt vraagt erom"-argument gaat in elk geval niet op. De markt in studentensteden en rond treinstations vraagt om goedkope fietsen, maar daarom is het nog niet legitiem om iemands fiets te jatten en voor tien euro door te verkopen aan een hulpbehoevende.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met calvobbes...en ik ga zelf niet eens naar een concert van U2. Ik vind het namelijk te duur en in het verkeerde stadion (ivm het geluid), maar ik ben het wel eens met hem in dit geval.
Denk dat wij teveel muziekliefhebber zijn om bovenstaande mensen integer te vinden....
Ik heb 2 keer in mijn leven een goed voorprogramma gezien.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:55 schreef Duvel het volgende:
Kutvoorprogramma's, ik wil gewoon U2 en niet eerst uren wachten en dan nog naar een of ander tweederangs herriebandje luisteren. Uit betrouwbare bron vernomen dat iemand er ooit in is geslaagd een reggaeband te programmeren als voorprogramma van Rammstein. Da's ook wel humor.
Clawfinger Kut?quote:Op zondag 6 februari 2005 10:58 schreef greatgonzo het volgende:
tot nu toe heb ik de meeste concerten die ik heb meegemaakt alleen k*t voorprogramma's gezien; een paar voorbeelden:
Rammstein 2001: Clawfinger
RHCP 2003: Mars Volta
RHCP 2004: Chicks on Speed
Kan, maar wie wordt dan de hoofdact?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:09 schreef fembol het volgende:
kan U2 niet in zijn eigen voorprogramma gaan staan????
net het "ik ga u2 kaarten kopen maar hoe" door gespit, niks te vinden.....quote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef Duvel het volgende:
Er staat er al een in een van de twee U2-kaartjes topics.
Ja?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:09 schreef fembol het volgende:
Skunk Anansi in de Kuip, KOM ZEG!!
Dat was bagger in het kwadraat!
Ik heb ze toch ergens gezienquote:Op zondag 6 februari 2005 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
net het "ik ga u2 kaarten kopen maar hoe" door gespit, niks te vinden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |