EllenV had ook als Newsposter gesolliciteerd. Dat is wel weer ongebruikelijk voor een kloon.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:24 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Beetje raar dat iemand met user id 111222 20 jaar de beste vriendin van yvonne is
ja hoor kom maarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
hop hop hop heb je even voor mijlalalalalala
Hoeft geen kloon te zijn, maar iemand die in het complot zitquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:26 schreef Tarak het volgende:
[..]
EllenV had ook als Newsposter gesolliciteerd. Dat is wel weer ongebruikelijk voor een kloon.
--> TRUquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:26 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Hoeft geen kloon te zijn, maar iemand die in het complot zit
je cheert wel maar ik zie je nietquote:
Kijk, lieve dame...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:22 schreef sleeptime het volgende:
Pascal moet wel hier reageren om zichzelf geloofwaardig te maken. Niks is natuurlijk zo makkelijk om je vrouw te vertellen dat het de schuld van Yvon is.
Als je een echte vent was geweest dan had je hier niet gereageerd maar het gelaten voor wat het was.
Als ik Ellen was zou ik zowel Yvon als d'r eigen vent goed aan de tant voelen....de waarheid kan namelijk ook in het midden liggen.
Vrouwen zijn (oost indisch) blind als het gaat om vreemd gaan! (zeg ik zelf als vrouw)
Heerlijk, reageren op iets waar ik eigenlijk helemaal geen reet mee te maken heb....
Cool, dan Yvonne d'r vent zich er ook meteen mee bemoeien!quote:
Tip: koop een webcam en msnquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je cheert wel maar ik zie je niet![]()
proof itquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef Pascal. het volgende:
[..]
Kijk, lieve dame...
De beste vriendin van mijn vrouw (Yvonne) probeerde mij te versieren op echt een walgelijke manier.
Ik was daar niet van gediend en heb haar de deur gewezen.
Yvonne is daar behoorlijk pissig over, en schuift de schuld nu naar mij.
Mijn vrouw daarin tegen wist niks van de versierpogingen van Yvonne jegens mij.
Zij moet er nu via dit forum achter komen, nogal wrang vind je niet?
De waarheid zal nu bovenkomen.
en ik maar mijn best doenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je cheert wel maar ik zie je niet![]()
Zeg, begin je hier nu ook al?quote:
eg niequote:
Heb jij je speciaal voor dit onderwerp aangemeld? Als ik je post geschiedenis bekijk lijk je alleen maar op een kloon eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef Pascal. het volgende:
[..]
Kijk, lieve dame...
De beste vriendin van mijn vrouw (Yvonne) probeerde mij te versieren op echt een walgelijke manier.
Ik was daar niet van gediend en heb haar de deur gewezen.
Yvonne is daar behoorlijk pissig over, en schuift de schuld nu naar mij.
Mijn vrouw daarin tegen wist niks van de versierpogingen van Yvonne jegens mij.
Zij moet er nu via dit forum achter komen, nogal wrang vind je niet?
De waarheid zal nu bovenkomen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg, begin je hier nu ook al?
ELLEN!! Kijk dan zelf, blinde trut!
Hoe dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef Pascal. het volgende:
Valt dat niet op? Dat er opeens iemand wordt verwijderd?quote:Ik was daar niet van gediend en heb haar de deur gewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |