Dat heb ik steeds met Sander en Jim, die haal ik steeds door elkaar. Mischien omdat die minder bekend zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik moet wel telkens opletten dat isabelle de dj is en niet de actrice uit gtst, die isabella speelt!
Het staat los van de afleveringen, we hebben al 5 topics volgepraat over WIDMquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:58 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook ziek,daarom alle tijd om het te kijken, das het enige voordeel.
Maaruh, er zijn nu toch pas 4 afleveringen geweest, waarom heet dit topic dan #5?
Of mis ik nu iets?
Dit is het vijfde topic, de eerste vier zijn al volgepraat.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:58 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook ziek,daarom alle tijd om het te kijken, das het enige voordeel.
Maaruh, er zijn nu toch pas 4 afleveringen geweest, waarom heet dit topic dan #5?
Of mis ik nu iets?
Daar kun je niet vanuit gaan. Dat zou het voor ons te makkelijk maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:39 schreef PM-girl het volgende:
ik denk alleen dat misshcien de mensen die de uitnodiging krijgen de mol te helpen (want zo noemen ze het toch), de mol daarom niet kunnen zijn?
Ja, dat is mij ook al door het hoofd geschoten, maar dat zou toch wel heel flauw zijn. Dan zou deze serie wat mij betreft nu al gelijk de prullenbak in mogen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
Als het nog een keer gebeurt begin ik toch ook haast te denken dat die belletjes er later in zijn gemonteerd om het té duidelijke Mollengedrag van Isabelle (die dan de Mol zou zijn) te verhullen.
Niet alleen dat, mollen zijn ook gericht op "leuke" opdrachten. George heeft in zijn seizoen een aflevering lekker in het zonnetje wijn zitten nippen terwijl zijn mede-kandidaten cijfers moesten onthouden die hij later alleen ff moest reproduceren om een koffer open te kraken. Zelfde geldt voor Eline die een verwendag in een hotel gelijk naar zich toetrok bij een aflevering.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:09 schreef PM-girl het volgende:
Ok, het is dus mogelijk dat de mol zichzelf helpt, cool! Had nog nooit naar WIDM gekeken.
Mijn theorie.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
Isabelle heeft nu al twee afleveringen de Mol "moeten" helpen. Dit is in haar voordeel natuurlijk. Niet alleen vanwege de vragen die ze cadeau krijgt, maar ze krijgt nu natuurlijk ook op een hele makkelijke manier de verdenking op zich.
Als het nog een keer gebeurt begin ik toch ook haast te denken dat die belletjes er later in zijn gemonteerd om het té duidelijke Mollengedrag van Isabelle (die dan de Mol zou zijn) te verhullen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Wat mij opviel in deze aflevering waren vooral wat vreemde dingen rond Isabelle.
Ten eerste het gestolen boekje. Isabelle heeft er er geen woord over gezegd en verder ging het ook vrij geruisloos voorbij. Waarom zou de Mol juist het boekje van Isabelle op tafel leggen? En heeft iemand er in gekeken? Mij lijkt dat het voor de Mol wel handig zou zijn, zijn eigen boekje open en bloot op tafel te leggen. Anderen gaan daar dan in lezen en worden hopelijk op een dwaalspoor gezet.
Dan werd Isabelle weer gebeld bij die opdracht met de koffers, met een opdracht van de Mol. Dat is al de tweede keer dat ze gebeld werd (ook bij de postzakken/trein). Waar was ze toen ze gebeld werd? Niet bij de groep, want dat zou erg zijn opgevallen.
theorie: Het zou mij niet verbazen als Isabelle de Mol is, maar dat men haar achteraf een té doorzichitge Mol vond. Om dat te maskeren zijn die belletjes van de Mol er later ingemonteerd. Dat geeft haar een excuus voor het nadrukkelijke fouten maken tijdens de opdrachten.
Waarom kregen we bij het stemmen van alle (toch?) kandidaten te horen wie ze verdachten, behalve van Isabelle?
Tenslotte de executie: er werd aangegeven dat één kandidaat de Mol geholpen had en daarom antwoorden cadeau kreeg. Als je er vanuit gaat dat het om bewust helpen van de Mol gaat zijn er drie mensen die hiervoor benaderd zijn: Isabelle, Yvon en Jim bij de trein-opdracht en later Isabelle nog eens bij de koffertjes opdracht. Jim heeft tijdens de trein-opdracht volgens mij niet nadrukkelijk proberen te saboteren. Yvon wel, Isabelle ook. Dat versterkt mijn idee: Yvon kreeg de extra antwoorden, Isabelle is de Mol.
Dat zou inderdaad een flinke anti-climax van het programma zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:50 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou ik ZO flauw vinden, Tovaho...
Deze theorie klopt niet. Gijs en Angela waren vandaag te gast bij Henk Westbroek op Yorin FM.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Tovaho het volgende:
Ik blijf bij mijn volgende theorie:
1. Gijs was vanaf het begin de mol. Het oorspronkelijke plan om de anderen op een dwaalspoor te brengen, en Gijs de eerste aflevering te laten vertrekken, en nu terug te laten keren, zou een mollenstreek kunnen zijn.
THEORIE 1: Gijs Staverman is de mol.....
-Knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |