abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25039310
iedereen al zenuwwappig?

effe werken zo, eten en voor de buis zitten maar
pi_25042221
tvp
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:39:14 #153
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25042338
Heb vandaag alle afleveringen gekeken via de site. Te gek zeg, vind het super leuk, zeker omdat het bn'ers zijn.
Wat me opviel, bij de aflevering waarbij kenbaar werd gemaakt dat Roeland ziek was en weg ging, werd bij het begin van de aflevering een foto getoond waar hij ook niet meer opstond. Ik dacht, er moeten nog 9 mensen op staan, want bij de vorige aflevering is Gijs weggegaan. Maar het waren er maar acht, Roeland was er ook niet op....

Ik moet wel telkens opletten dat isabelle de dj is en niet de actrice uit gtst, die isabella speelt!

Ik heb verder echt geen idee wie het kan zijn: victoria straalt altijd zo'n betweterigheid uit, die arrogantie schijnt haar persoonlijkheid eigen te zijn heb ik van anderen gehoord
Gijs is een typisch dominante man, probeert iedereen te overschreeuwen.
MM is wel cool, maar heel moeilijk te peilen, ken hem nietzo goed.
moeilijk hoor,ik kan geen verdachten noemen, ik denk alleen dat misshcien de mensen die de uitnodiging krijgen de mol te helpen (want zo noemen ze het toch), de mol daarom niet kunnen zijn?
Ik weet 1 ding zeker, en dat is waar ik vanavond om 20:25 zit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:40:31 #154
94046 PM-girl
pi_25042364
En dan gaan we zeker over een paar uurtjes verder in een nieuw topic? De pol na aflevering 5?
*
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:49:23 #155
88233 Steve
Still the best.
pi_25042514
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik moet wel telkens opletten dat isabelle de dj is en niet de actrice uit gtst, die isabella speelt!
Dat heb ik steeds met Sander en Jim, die haal ik steeds door elkaar. Mischien omdat die minder bekend zijn.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_25042640
ik heb ook alles over internet bekeken de laaste paar dagen omdat ik op vrijdag avond altijd andere dingen doe en ik ziek was, ik ga het vandaag wel kijken (ben nogsteeds ziek)
Ik ben erg benieuwd en ik hou JIM en sander extra in de gaten.
Ook Gijs een beetje, hoewel die wel heel overdreven mol speelt, ik zou het heel slecht vinden als hij mol was maar het zou goed kunnen.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:58:37 #157
94046 PM-girl
pi_25042660
Ik ben ook ziek,daarom alle tijd om het te kijken, das het enige voordeel.

Maaruh, er zijn nu toch pas 4 afleveringen geweest, waarom heet dit topic dan #5?
Of mis ik nu iets?
*
  vrijdag 11 februari 2005 @ 16:59:38 #158
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25042684
Isabelle heeft nu al twee afleveringen de Mol "moeten" helpen. Dit is in haar voordeel natuurlijk. Niet alleen vanwege de vragen die ze cadeau krijgt, maar ze krijgt nu natuurlijk ook op een hele makkelijke manier de verdenking op zich.
Als het nog een keer gebeurt begin ik toch ook haast te denken dat die belletjes er later in zijn gemonteerd om het té duidelijke Mollengedrag van Isabelle (die dan de Mol zou zijn) te verhullen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_25042703
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:58 schreef PM-girl het volgende:

Maaruh, er zijn nu toch pas 4 afleveringen geweest, waarom heet dit topic dan #5?
Of mis ik nu iets?
Het staat los van de afleveringen, we hebben al 5 topics volgepraat over WIDM
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:01:14 #160
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25042717
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:58 schreef PM-girl het volgende:

Of mis ik nu iets?
Dit is het vijfde topic, de eerste vier zijn al volgepraat. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:01:21 #161
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25042722
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:39 schreef PM-girl het volgende:
ik denk alleen dat misshcien de mensen die de uitnodiging krijgen de mol te helpen (want zo noemen ze het toch), de mol daarom niet kunnen zijn?
Daar kun je niet vanuit gaan. Dat zou het voor ons te makkelijk maken. Maar je moet wel goed opletten wát er precies in beeld wordt gebracht, want de Mol kan ook makkelijk liegen over zo'n aanbod natuurlijk.

Zo heb ik bijvoorbeeld wel het gevoel dat die aanbiedingen van de Mol aan Isabelle echt zijn en dat zij dus niet zelf de Mol is. Maar bij Jim en (in mindere mate) Yvon ben ik daar helemaal niet zo zeker van. Die kunnen het voor mijn gevoel nog steeds wel zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_25042745
En George belde ook naar zichzelf in de derde serie in Portugal
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:03:35 #163
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25042754
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
Als het nog een keer gebeurt begin ik toch ook haast te denken dat die belletjes er later in zijn gemonteerd om het té duidelijke Mollengedrag van Isabelle (die dan de Mol zou zijn) te verhullen.
Ja, dat is mij ook al door het hoofd geschoten, maar dat zou toch wel heel flauw zijn. Dan zou deze serie wat mij betreft nu al gelijk de prullenbak in mogen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:09:11 #164
94046 PM-girl
pi_25042864
Ok, het is dus mogelijk dat de mol zichzelf helpt, cool! Had nog nooit naar WIDM gekeken.

Enne, van dat topicnr, is nu ook duidelijk.
Er is een topic met polls en een topic als dit!

Ik denk dat ik toch ga voor Jim.....?
*
pi_25042999
Balen dat ik vanavond pas zo laat hoef te voetballen (kwart voor 11), maar nu kan ik tenminste wél weer een keer De Mol 'live' kijken!
pi_25043303
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:09 schreef PM-girl het volgende:
Ok, het is dus mogelijk dat de mol zichzelf helpt, cool! Had nog nooit naar WIDM gekeken.
Niet alleen dat, mollen zijn ook gericht op "leuke" opdrachten. George heeft in zijn seizoen een aflevering lekker in het zonnetje wijn zitten nippen terwijl zijn mede-kandidaten cijfers moesten onthouden die hij later alleen ff moest reproduceren om een koffer open te kraken. Zelfde geldt voor Eline die een verwendag in een hotel gelijk naar zich toetrok bij een aflevering.
Als ik dus een speler dit seizoen zo iets zie uithalen vervalt mijn verdenking op Lottie meteen en is dat mijn nieuwe mol .
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
pi_25043951
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
Isabelle heeft nu al twee afleveringen de Mol "moeten" helpen. Dit is in haar voordeel natuurlijk. Niet alleen vanwege de vragen die ze cadeau krijgt, maar ze krijgt nu natuurlijk ook op een hele makkelijke manier de verdenking op zich.
Mijn theorie.
pi_25044180
Ik zeg Isabelle Brinkman als mol nu.
Alleen al doordat ze de mol zogenaam helpt. Zoals hierboven is gezegd: Ze heeft te duidelijk gemolt, maar de WIDM crew verbergd dit door een zogenaamd telefoontje wat nooit gepleegd is bij Isabelle.

Volgende het bericht moest ze geld verspillen, dan heeft het geen nut om "waarschijnlijk rechts, misschien links" te roepen omdat je dan geen zakken pakt. En om geld te verspelen moet je juist wel zakken pakken (met bom!). Geen zakken pakken = geen geld, geen verlies.

Ze speelt hier dus eigenlijk geen hulpmol. Maar waarom dan wel "waarschijnlijk rechts, misschien links" roepen? Juist, omdat ze de mol is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25044270
Het heeft een weekje geduurd, maar er zijn dus nu meer mensen die Isabelle zich vreemd vinden gedragen.
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Wat mij opviel in deze aflevering waren vooral wat vreemde dingen rond Isabelle.

Ten eerste het gestolen boekje. Isabelle heeft er er geen woord over gezegd en verder ging het ook vrij geruisloos voorbij. Waarom zou de Mol juist het boekje van Isabelle op tafel leggen? En heeft iemand er in gekeken? Mij lijkt dat het voor de Mol wel handig zou zijn, zijn eigen boekje open en bloot op tafel te leggen. Anderen gaan daar dan in lezen en worden hopelijk op een dwaalspoor gezet.

Dan werd Isabelle weer gebeld bij die opdracht met de koffers, met een opdracht van de Mol. Dat is al de tweede keer dat ze gebeld werd (ook bij de postzakken/trein). Waar was ze toen ze gebeld werd? Niet bij de groep, want dat zou erg zijn opgevallen.

theorie: Het zou mij niet verbazen als Isabelle de Mol is, maar dat men haar achteraf een té doorzichitge Mol vond. Om dat te maskeren zijn die belletjes van de Mol er later ingemonteerd. Dat geeft haar een excuus voor het nadrukkelijke fouten maken tijdens de opdrachten.

Waarom kregen we bij het stemmen van alle (toch?) kandidaten te horen wie ze verdachten, behalve van Isabelle?

Tenslotte de executie: er werd aangegeven dat één kandidaat de Mol geholpen had en daarom antwoorden cadeau kreeg. Als je er vanuit gaat dat het om bewust helpen van de Mol gaat zijn er drie mensen die hiervoor benaderd zijn: Isabelle, Yvon en Jim bij de trein-opdracht en later Isabelle nog eens bij de koffertjes opdracht. Jim heeft tijdens de trein-opdracht volgens mij niet nadrukkelijk proberen te saboteren. Yvon wel, Isabelle ook. Dat versterkt mijn idee: Yvon kreeg de extra antwoorden, Isabelle is de Mol.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:37:45 #170
71384 Urnie
.... is een zij
pi_25044332
Isabelle gedraagt zich volgens mij altijd vreemd, of ze nou de mol is of niet....
alsof ik ze heel goed ken...
I wish I were you, so I can be friends with me...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:45:50 #171
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_25044492
Ik blijf bij mijn volgende theorie:
1. Gijs was vanaf het begin de mol. Het oorspronkelijke plan om de anderen op een dwaalspoor te brengen, en Gijs de eerste aflevering te laten vertrekken, en nu terug te laten keren, zou een mollenstreek kunnen zijn.
THEORIE 1: Gijs Staverman is de mol.....
2. Roeland moest gisteren wegens ziekte uitvallen. Mijn theorie: tot de ziekte van Roeland was Roeland de mol. Door het uitvallen van Roeland (was echt niet mogelijk om te blijven spelen ivm zijn ziekte), viel de mol weg en moest er een nieuwe mol gezocht worden. Gijs was er 'net' uit, en een nieuwe 'instant mol'.
THEORIE 2: Roeland was de mol, moest door ziekte uit de serie, en Gijs heeft zijn mollenrol ingenomen.....
pi_25044591
Dat zou ik ZO flauw vinden, Tovaho...
pi_25044912
k_man, Angela zei dat iemand de mol had geholpen.

Daar zijn verschillende verklaringen voor:
-Ze gaan niet zeggen dat het meer mensen waren, zodat mensen het niet van elkaar weten. Toen Angela het zei, voelden waarschijnlijk twee of drie mensen zich aangesproken namelijk.
-Yvonne Jaspers kreeg alleen de antwoorden als er geld áf zou gaan, Isabelle als er niets verdiend zou worden (en er werd niets verdiend).
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_25044931
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:50 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou ik ZO flauw vinden, Tovaho...
Dat zou inderdaad een flinke anti-climax van het programma zijn.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:13:35 #175
71384 Urnie
.... is een zij
pi_25044976
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Tovaho het volgende:
Ik blijf bij mijn volgende theorie:
1. Gijs was vanaf het begin de mol. Het oorspronkelijke plan om de anderen op een dwaalspoor te brengen, en Gijs de eerste aflevering te laten vertrekken, en nu terug te laten keren, zou een mollenstreek kunnen zijn.
THEORIE 1: Gijs Staverman is de mol.....
-Knip-
Deze theorie klopt niet. Gijs en Angela waren vandaag te gast bij Henk Westbroek op Yorin FM.
Angela vertelde dat de redactie, vóórdat de serie werd opgenomen, hun uiterste best heeft moeten doen om sommige BN'ers over te halen mee te doen met het programma (soms wekenlang). Om die reden is het sneu dat iemand dan na een paar dagen alweer naar huis moet. Ze hebben toen bedacht dat ze Gijs een kans wilde geven om terug in het spel te komen. Als hij geraden werd als "Mystery Guest", mocht hij terug het spel in. Als hij niet geraden werd, moest hij inderdaad terug naar huis.

Ik ga er nu wel vanuit dat Angela de waarheid sprak natuurlijk. Ze had het ook nog over de theorie dat zij de mol was: is ook niet waar.
I wish I were you, so I can be friends with me...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')