@gekkehoedenmaker Ik heb niet alles gezien wat ze daar hadden want ik zag meteen al welke ik zelf het mooist vond en heb de rest niet meer goed bekeken. Hij had in ieder geval stuk of vier verschillende typen, Wit, Zwart, grijs en hij had ook die met 2 wieltjes eronder.
Maar anders mail je de zaak even om die reden had ik het email adres al in mijn voorgaande post gezet. Kun je even wat informatie vragen ofzo. Geen idee of het email adres werkt overigens. Het stond op een foldertje wat ik van hen kreeg. Er staat op: "partfivestore@hotmail.com voor info over heelys".
Telefoonnummer staat niet op de folder maar het winkeltje zit op Voorstreek nr 3 Leeuwarden.
Ik weet niet of je K2 skates (gewone skates dus) van Exotech kent? Nou die heb ik dus ook en het materiaal waarvan die gemaakt zijn doet erg aan de heelys denken. Erg degelijk en lekker zittend materiaal dus. Beslist geen rommel.
Ik heb ze vandaag de hele dag op mn werk aangehad (groot bedrijf met mooie gladde vloeren zo hier en daar), het trekt behoorlijk bekijks en vragen van lui
![]()
Je krijgt er wel eh enorme zweetpoten van, das minder :p
[ Bericht 29% gewijzigd door Smasr op 17-02-2005 19:26:25 ]