abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24924519
Ik zag van de week een paar gasten in de stad met heelys (sportschoen met wieltje in de hak).

Lijkt mij ook wel gaaf als hebbedingetje. Ik heb even wat shops afgelopen vandaag maar ik kon ze nergens vinden. Weet iemand verkooppunten?

Tevens de vraag heeft iemand ervaring met Heelys, hoe sterk zijn die schoenen, kun je er eigenlijk wel wat mee? Aangezien die lui die ik zag alleen een klein beetje moeilijk aan het lopen waren en een klein beetje rollen zo nu en dan zag het er nou niet bepaald snel uit.

Daarentegen zijn de filmpjes op www.heelys.com wel geinig.
pi_24925003
whhaahah... geinig...
hebben ze geen modellen met ingebouwde motortje...?
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:55:47 #3
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_24925089
hehe, doet me een beetje denken aan die "grind-schoenen"
die waren eigenlijk ook spontaan verdwenen :S
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:11:45 #4
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_24925421
...die dingen zijn al lang te koop op beverwijk, met 1 wiel en 2 wielen.
zo goed..?
pi_24926037
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:11 schreef Diepvriez het volgende:
...die dingen zijn al lang te koop op beverwijk, met 1 wiel en 2 wielen.
hebben ze er ook eentje met 4 wielen en een zware V8 motor met Bi-Turbo... ?
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:50:40 #6
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_24928795
haha vage shit .. lijkt me wel relax om te hebben eigenlijk
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_24929689
lijkt me wel vet om te hebben, zijn er geen skate stores die die dingen hebben....
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 5 februari 2005 @ 00:58:45 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24929938
GC --> LIF
pi_24929998
Ik denk niet dat je er goed mee kunt lopen, dus koop dan gewoon skates.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_25115080
Skates hoef ik niet, die heb ik al genoeg.

Maarrr.. Goed nieuws ik heb ze gevonden. Ze zijn echt lastig verkrijgbaar (tot nu toe) in Nederland. Beverwijk schijnt ze inderdaad te hebben maar dat was mij te ver. Ik heb ze gevonden in Leeuwarden op de Voorstreek bij partfive (partfivestore@hotmail.com). Nieuwe zaak (ik kende ze nog niet tenminste) voor streetwear spullen. En het zijn de echte heelys geen plastic intertoys achtig spul. Ik heb die gast ook nog even gesproken enzo en het blijkt dat hij op het moment de enige is (op beverwijk na dan schijnbaar) in NL. Waarschijnlijk krijgt hij ook een zusterwebsite van heelys.com voor Nederland. Ik heb nog even naar zn voorraad gevraagd, die was vrijwel op, maar er komt binnenkort weer bij.

Naja ik ben alweer tevreden. Ben net een half uurtje aan het oefenen geweest en het gaat al redelijk :p

Ow enne je kunt er prima normaal op lopen. Geen enkel probleem je ziet haast niet eens dat het heelys zijn. Zit wel een manual bij dat je ze niet moet dragen in de regen of in zand vanwege de lagers die worden anders smerig en ze kunnen roesten. Maar goed de wieltjes kun je er gewoon uitklikken. No problem.

edit: ow voor ik het vergeet iedereen die gereageerd heeft bedankt voor jullie reaktie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Smasr op 16-02-2005 18:53:05 ]
pi_25124320
Smasr, ik werd nieuwsgierig na jou post, en ben even gaan kijken op die website. Ik vind ze echt vet Die zaak waar jij ze vandaan hebt, hoeveel 'kleuren' heelys hebben ze daar ongeveer? En hebben ze alleen de heelys met 1 wiel, of ook met meerdere wielen?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_25130754
@gekkehoedenmaker Ik heb niet alles gezien wat ze daar hadden want ik zag meteen al welke ik zelf het mooist vond en heb de rest niet meer goed bekeken. Hij had in ieder geval stuk of vier verschillende typen, Wit, Zwart, grijs en hij had ook die met 2 wieltjes eronder.

Maar anders mail je de zaak even om die reden had ik het email adres al in mijn voorgaande post gezet. Kun je even wat informatie vragen ofzo. Geen idee of het email adres werkt overigens. Het stond op een foldertje wat ik van hen kreeg. Er staat op: "partfivestore@hotmail.com voor info over heelys".

Telefoonnummer staat niet op de folder maar het winkeltje zit op Voorstreek nr 3 Leeuwarden.

Ik weet niet of je K2 skates (gewone skates dus) van Exotech kent? Nou die heb ik dus ook en het materiaal waarvan die gemaakt zijn doet erg aan de heelys denken. Erg degelijk en lekker zittend materiaal dus. Beslist geen rommel.

Ik heb ze vandaag de hele dag op mn werk aangehad (groot bedrijf met mooie gladde vloeren zo hier en daar), het trekt behoorlijk bekijks en vragen van lui Je krijgt er wel eh enorme zweetpoten van, das minder :p

[ Bericht 29% gewijzigd door Smasr op 17-02-2005 19:26:25 ]
pi_25238024
Moet je die wieltjes er uithalen als je gewoon wil lopen? Zoja, gaat dit makkelijk?
pi_25238752
Die verkochten ze ongeveer 2 jaar terug (of nog meer) toch overal? Zelfs bij de schoenenreus. Maar dat was wel met 2 wieltjes.
pi_25269089
@Kyo Ja die kun je eruit halen en dat gaat gemakkelijk.
pi_25317232
Die heb ik een jaar of drie geleden gehad, die had ik toen uit amerika gehaald. In Amerika is de rage alweer vergeten, maar in nederland kreeg ik wel van iedereen vragen enzo erover. Je moet er alleen wel heel erg mee uitkijken. Ik ben er keihard mee op me bek gegaan een paar keer. Ga echt niet harder dan dat je kan rennen! (ik ging er mee van de half pipe, absoluut geen goed idee! ---> pols op 2 plaatsen gebroken, de neuse van de schoen raakte de wand...)
Ook als je deze schoenen langer draagt, zal je merken dat de wieltjes er steeds moeilijker uit gaan, na een tijdje heb ik me schoenen maar in d ekast gezet omdat ik de wieltjes er niet meer uit kreeg... En de wieltjes worden ook steeds trager.... maar slijtage is normaal lijkt me, het zijn geen skates die jaren meegaan, meer schoenen voor een paar maandjes...
Maar ze zijn echt wel heel erg vet, veel plezier er mee!
pi_25376669
Ze zijn wel link inderdaad. Maar och dat hoort er ook wel een beetje bij natuurlijk. Halfpipe is inderdaad niet zo'n goed idee. Ik heb nu trouwens Titan en die zijn zonder grind plaat. Achteraf heb ik daar wel een beetje spijt van want dat had net nog even wat extra's gegeven. Naja is nu te laat.

Wat die lagers enzo betreft probeer ze eens vol te spuiten met wat Teflon spray dan gaan ze weer als een tierelier. Ik gebruik dat altijd voor mn skates. 1 nadeel, als je begint met Teflon spray moet je er regelmatig mee doorgaan. Het is nogal dun namelijk en het normale lagervet gaat er langzaam uit door de Teflon.

Voor rond de 25 a 29 euro (iets in die orde) trouwens kun je een compleet nieuw setje Heely wielen/lagers krijgen, voorzover ik weet. Bij sommige modellen kun je ook de gehele achterkant zeg maar waar de lagers invallen vervangen.
pi_25395032
Ze zijn nu te koop bij de Daka sport!
Ze hebben 3 verschillende modellen, maar krijgen (als het verkoopt) over een paar weken meer modellen.

*halen gaat*
pi_25411942
hoeveel kosten die dingen ongeveer?
pi_25414555
Bij de Daka zo rond de 80/90 euro, dit verschilt per model!
pi_25531975
-edit: spam verwijderd

[ Bericht 89% gewijzigd door Mylene op 16-03-2005 22:18:04 ]
pi_25546356
ik vond het wel grappig dat ik onze winkel tegekwam op deze forum.
onze adres word gemeld en mijn email adres ook DUS IK DACHT ZET ONZE NIEUWE WEBSITE ADRES HIERBIJ .
srry ik wist niet dat dat spam was en dat het niet mocht anders had ik het hier nooit neergezet.

part5
pi_25553451
Je mag mij anders je website adres wel mailen als je wilt part5? Kan naar "pluto41@freemail.nl".

Ik heb zojuist al geprobeerd de website via Google te vinden maar die had nog niets gearchiveerd dus dat lukte
niet. Dus als je het wilt mailen.. Bedankt voorvast.
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:02:40 #24
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_25866955
Als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in een goedkoper model, just ask me, die kan ik regelen. het zijn dan wel geen echte heelys, maarja... Het is wel hetzelfde product
All I Need, is the air I breathe...
pi_25933973
op de pagina van www.team-heelys.com vind je tricks die je met die schoenen kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')