Oh, OK. Die was ik even vergeten, maar die ken ik verder ook helemaal nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:07 schreef evert het volgende:
[..]
danny gordijn weet wel veel van muziek, zijn voorkeur sluit niet echt aan bij wat op Noordzee gedraaid wordt...
Ja, dat was de enige koele opmerking van de avond. Verbazingwekkend dat ie van Gordon moest komen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Heeft de ballen verstand vanj moderne muziek maar toen ze vroegen naar z'n favoriete soulznger gaf ie een pertfect antwoord.
Horen mamsen dat eigenlijk niet te weten dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:01 schreef Nynk het volgende:
Whahaha ja wat een blunder zeg van Eric de Zwart
Zelfs m'n mams wist dat 't Nirvana was
Hoezo verbazingwekkend? 't Is toch een publiek geheim dat meneer van soul, disco en R&B houdt. Hij meldde het ook nog. En hij doet zelfs zelf pogingen tot R&B.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef Anton het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige koele opmerking van de avond. Verbazingwekkend dat ie van Gordon moest komen.
Vergeet dat idee dan maar gauw. Winnen met 26 punten is een laagterecord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:17 schreef Neleos het volgende:
Maar verder had ik wel het idee dat ze meer wisten van popmuziek dan de meeste kandidaten in de vorige afleveringen.
Ze kiezen expres altijd de meest opvallende nummers, niet zozeer de beste nummers. Erg leuk programma. In dit soort omstandigheden is Matthijs van Nieuwkerk onnavolgbaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef dwerg het volgende:
Ohja, dit topic. Ik kwam net op tijd thuis om de Radio 2 dj's te zien zitten. En ik zag Stuck in the middle with you door de aftiteling.
En vorige week nog Linda, Roos & Jessica! Je boft wel hoor pfaf!quote:
Onnavolgbaar...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:03 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ze kiezen expres altijd de meest opvallende nummers, niet zozeer de beste nummers. Erg leuk programma. In dit soort omstandigheden is Matthijs van Nieuwkerk onnavolgbaar.
Yep, vanaf volgende week de Top 2000 a-go-go.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef BeRightBack het volgende:
het is alweer afgelopen toch?
Ook leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, vanaf volgende week de Top 2000 a-go-go.
Da's leuk jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, vanaf volgende week de Top 2000 a-go-go.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |