Deep Purple vind ik vrij mainstream hoor, iig de nummers waarmee ze er in staan. AC/DC eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehmmm en Black Sabbath, Deep Purple en AC/DC dan, om een paar voorbeelden te noemen? Er staat heel veel muziek in die NIET mainstream is!
Ik bedoelde de genoemde bands meer als bands met stevige nummers. Niet mainstram zijn bijvoorbeeld Iron Butterfly en Jethro Tull.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Deep Purple vind ik vrij mainstream hoor, iig de nummers waarmee ze er in staan. AC/DC eigenlijk ook.
Hahaha... nee hoor als je goed leest, zie je dat ik wat anders bepleit.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:30 schreef kamagurka het volgende:
Tklinkt een beetje alsof je die lijst aan het verdedigen bent omdat je zelf een ouderwetse smaak hebt qua rock peaceman...
Eens met grootste gedeelte van dit verhaal!quote:Maar feit blijft als dit een radio3 lijst was geweest, waarschijnlijk nirvana of u2 op 1 had gestaan, en als het 538 ofzo was iets als tupac ofzo.. (). Ik zeg nogmaals niet dat dat beter is, maar het is overduidelijk dat die radio2 lijst de smaak van 40-/50-ers en ouder reflecteert. Veel 30-ers die ik ken haten led zeppelin, en 20-ers weten amper wat het is namelijk...
Check voor een leuke en hippere lijst:quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hahaha... nee hoor als je goed leest, zie je dat ik wat anders bepleit.![]()
[..]
Eens met grootste gedeelte van dit verhaal!
Een betere lijst inderdaad!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Check voor een leuke en hippere lijst:
De FOK! top 100 allertijden 2005 - deel 3 & uitslag
Ik zou oppassen met de naam van deze band te noemen in Kamagurka's aanwezigheid...... allergische reacties enzo.quote:
* jeukt *krabberdekrabquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:48 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met de naam van deze band te noemen in Kamagurka's aanwezigheid...... allergische reacties enzo.
En trouwens, voor babyboomers is dat gewoon mainstream hoor... daar zijn ze min of meer mee opgegroeid.
Arrgggllllgggrrlll!!...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:03 schreef Soul79 het volgende:
[..]
EAGLES SLADE BONEY M STEELY DAN SWEET KING CRIMSON SUPERTRAMP GENESIS ELO![]()
Wat ben je toch een intelligent persoon.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef MeneerTim het volgende:
De lijst valt niet te betwisten vind ik. Mensen gebruiken andere criteria, hebben andere herinneringen bij nummers en zijn opgegroeid bij andere muziek. Argumenten dat een nummer te makkelijk zou zijn of te oubollig slaan nergens op. Tel je zegeningen en luister naar 2000 interessante nummers. Neem het niet te serieus.
Zelf kan je dat niet?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:24 schreef axis303 het volgende:
Kan iemand de popquiz eens vertellen om een stuk van de gitaarsolo uit Child in Time te nemen in plaats van de schreeuw. Dank u
Nee.quote:
elke keer weer kippenvelquote:Op maandag 2 januari 2006 13:24 schreef axis303 het volgende:
Kan iemand de popquiz eens vertellen om een stuk van de gitaarsolo uit Child in Time te nemen in plaats van de schreeuw. Dank u
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |