Dan zouden ze natuurlijk ook twee konijnen, een kip en een hond als kandidaten kunnen nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om de verhaaltjes van Leo en zijn foute grapjes.
The Moldy Peaches dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan zouden ze natuurlijk ook twee konijnen, een kip en een hond als kandidaten kunnen nemen.
Dat durf ik alleen met zekerheid te zeggen bij uitzending 3: die wordt op z'n sloffen gewonnen door Flip, no competition. Donkers en Bentz gaan af als een gieter, en Kroeskop doet het ws. beter dan hij zelf verwacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:03 schreef Meril het volgende:
De komende weken:
Uitzending 2 : vrijdag 11 februari - Nederland 3
Team Zangers
- Daniel Lohues (Skik)
- Marcel de Groot
- Pieter Both (Beef)
- Nol Havens (VOF De Kunst)
Uitzending 3 : vrijdag 18 februari - Nederland 3
Team popprofessoren
- Jan Douwe Kroeske
- Jan Donkers
- Roel Bentz van den Berg
- Flip van der Enden
Uitzending 4 : vrijdag 25 februari - Nederland 3
Team de Jantjes
- Bob Fosko
- Istvan Hitzelberger
- Hugo Metsers III
- Bart de Ruiter
Uitzending 5 : vrijdag 4 maart - Nederland 3
Team VARA
- Claudia de Breij (presentatrice van onder meer Vara Live)
- Leon Polman (radioproducer van Claudia de Breij)
- Rinske Wels (presentatrice van ‘Uitgelicht’ bij Vara Radio 2)
- Hans Smit (presentator van ‘Ontbijtradio’ bij Vara Radio)
U mag nu inzetten op de winnaars.![]()
En het sfeertje in de studio is altijd zo goed, op één of andere manier.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:14 schreef cosmick het volgende:
Toch leuk programma. Matthijs en Leo doen het erg goed.
Ik gok op winst voor Marcel de Groot (of anders Daniël Lohues, hoewel ik denk dat die een te beperkte smaak/kennis heeft).quote:
rechts voor de kijkers thuis?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:24 schreef One_conundrum het volgende:
Aardige aflevering. Leuke vragen. Ik kon allen die meest rechtse gast niet. Wie was dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |