quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:55 schreef MadGuy het volgende:
Ik wist dat ik op je kon rekenen, Donkere Marc!![]()
Game on, dan maar! Vandaag zat het ruk, maar dat kan me niet zo heel veel meer schelen. Het moet nu langer, langer, langer!
Niet laten knippenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
![]()
alhoewel ik wel word uitgemaakt voor Jezus
![]()
als m,n haar shit zit
zoals hier te zien is! maar ik ga denk ik maar weer een keer naar de kapper mag ook wel weer naar een halfjaar
[afbeelding]
Ik laat het voorlopig zo,maar ga het wel bij laten punten binnenkort als het dan al niet te laat isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
En ik zeg houden zoals je het hebt, maar je moet het natuurlijk zelf weten als je het wilt laten verneuken...
Brad heeft nog al zijn haarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef MadGuy het volgende:
En ik zeg houden zoals je het hebt, maar je moet het natuurlijk zelf weten als je het wilt laten verneuken...
Dat hoop ik ook... Vooralsnog lijkt de slechte kant van m'n haar (iets) beter te groeien dan de vorige keer toen ik 't had laten knippen, maar helemaal goed is 't nog niet... Ik denk echter niet dat het iets permanents is, aangezien het nu wel iets minder lijkt te worden.quote:En @ Speth: Al sal reg kom!
Je krullenbol is gesignaleerd afgelopen vrijdag omstreeks 12:00 bij Huize 't Pott, kruising Oldenzaalsestraat Kotkampweg. Zeg me dat ik geen gelijk had...quote:Op zondag 6 februari 2005 17:09 schreef Skv het volgende:
Nette OP : )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |