kwestie van timing. tis voor al weer een tijd terug dat ik deze game heb (uit)gespeeld, maar je moet ff kijken op welk moment het veilig is om erheen te lopen en snel te schieten. die draak (de laatste heb je het toch over) draait van links naar rechts en als hij dan uiterst links zit, moet je er volgens mij heen rennen en snel schietenquote:Op zondag 10 april 2005 11:31 schreef Rahja het volgende:
Uhm, zit nu bij de vuurspuwende draken & begrijp ff niet wat de bedoeling is. Heb de 1ste 2 bestuurders neergeknald , ben doorgelopen (over dat draaiende kooi heen) & ben bij de 3de draak aangekomen. Wat nu?
Het mannetje dat erachter staat moet je dus schietenquote:Op zondag 10 april 2005 11:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
kwestie van timing. tis voor al weer een tijd terug dat ik deze game heb (uit)gespeeld, maar je moet ff kijken op welk moment het veilig is om erheen te lopen en snel te schieten. die draak (de laatste heb je het toch over) draait van links naar rechts en als hij dan uiterst links zit, moet je er volgens mij heen rennen en snel schieten
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Heb nu die tuin gehad en ik moet zeggen: Het was erg spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normal is zelfs niet moeilijk. Maar waarom bleef je eigenlijk doorspelen toen je er achter kwam dat het spel helemaal niet moeilijk was? En je vriend er dus geen verstand van heeftquote:Op maandag 11 april 2005 02:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb het spel zelf ook op easy uitgespeeld...een vriend van me zei dat ie op easy al erg moeilijk moest zijn...dat was dus niet het geval...ik had 10 combined herbs over op het eind...en geen schot gelost met me magnum
omdat ik verwacht had dat het nog moeilijk zou worden en ik geen zin heb halvewege een spel weer opnieuw te beginnenquote:Op maandag 11 april 2005 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Normal is zelfs niet moeilijk. Maar waarom bleef je eigenlijk doorspelen toen je er achter kwam dat het spel helemaal niet moeilijk was? En je vriend er dus geen verstand van heeft
Ik speel echt nevernooit een game op Easy. Dat vind ik echt zonde.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat sucken van jullie.Ik snap niet jullie een spel op Easy spelen. Zo verpest je het toch alleen maar voor jezelf? Je ontneemt jezelf een uitdaging en veel features van een game. Kijk bijvoorbeeld naar Halo, dat spel komt pas echt tot zijn recht in Heroic waarbij de AI van de vijand met sprongen vooruit gaat.
Daarom moet je het spel ook nóg een keer doorlopen... om die wapens te kunnen kopen. Ik heb nu overigens de infinite rocket launcher... wel leuk wapentje, maar het spel wordt er wel makkelijk doorquote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Lastige alleen is dat die nieuwe wapens zo godsgruwelijk duur zijn, wie heeft er nou 1.000.000 op zak
Mja, maar wellicht was het leuker om niet drie keer het spel door te hoeven spelen voor de nieuwe wapens...quote:Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Daarom moet je het spel ook nóg een keer doorlopen... om die wapens te kunnen kopen. Ik heb nu overigens de infinite rocket launcher... wel leuk wapentje, maar het spel wordt er wel makkelijk door
Maar ja, ik had per ongeluk bijna al mijn save games gewist...![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Je kan ook je Red9 (vrijwel) volledig upgraden... dat heb ik net gedaan, en wat een moordmachine is dat geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorderest beste cube game die er isRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
het meelopen was het punt niet...quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ben ik de enige die Ashley helemaal niet irritant vond
Absoluut geen problemen mee gehad, een van de beste geprogrammeerde "buddy's" die ik ooit gehad heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
kvond de een paar dingetjes trouwens tegenvallenHet is geen Super MetroidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nooit gespeeld die super metroidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 18 april 2005 01:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nooit gespeeld die super metroidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Happ-E op 18-04-2005 08:46:51 (quote ipv spoiler.. maar ff verbeterd :P) ]"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
Max geüpgrade: 6,5 schade!quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:58 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]Mijn favoriete wapen op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |