Suggereer je nu dat ik platjes heb?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Sjesis van alleen al van doen net alsof ik met iemand ging trouwen waar gelly 'm in heeft gehangen krijg ik de kriebels (en geen 'goede' kriebels).
Ik ben binnenkort mischien half pliesiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
Is er al een ambtenaar gesignaleerd?
Ja prima! Spreek de woorden maar uitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:41 schreef DaMook het volgende:
Ik ben binnenkort mischien half pliesietelt dat ook
Iewquote:
NOOITquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja prima! Spreek de woorden maar uit
Ja ik wil!quote:
Ik heb geen platjesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iew
*morgen een afspraak met de dokter maakt![]()
Oh gelukkigquote:
Of je quote mijn spelfouten even meequote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Maar nu ga ik echt slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, darling, druk nog een keertje op me edit knopjes zoals je altijd zo mooi doetquote:
Is dat dan de enigste geslachts ziekte die je niet hebt ?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oeh, darling, druk nog een keertje op me edit knopjes zoals je altijd zo mooi doet![]()
De volgende 100 paintballetjes zijn voor jouquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat dan de enigste geslachts ziekte die je niet hebt ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat dan de enigste enige geslachtsziekte die je niet hebt ?
Kom maar opquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
[..]
De volgende 100 paintballetjes zijn voor jou
Ik ga slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:01 schreef Golf het volgende:
[..]
Eej DaMook, het heet niet voor niets admin, anders was het wel janplus.![]()
Met wie?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het unbannen meid.
Niet gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm nee, maar moet toch wat posten.
Goed hoorquote:
Hoe kan ik jullie nou vergeten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:53 schreef Golf het volgende:
Je weet haar naam nog!Gaat goed hier Nikky, thanks.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:57 schreef Golf het volgende:
Whahahaaha!!! Ow, daar weet ik allemaal niets van, ik moet me hoognodig inlezen dus.
Bedoel je Gelly? Beter zoekenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe 'st met het heilige rechtsche snoepboontje eikik zie geen posts meer van em..
Weet ik niet Golf.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:07 schreef Golf het volgende:
Komt er nog een meeting richting Drenthe deze zomer btw Nikky?
LivElivedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:11 schreef demediadoodt het volgende:
Met?
Zal vast al uitgebreid besproken zijn in dit topic, maar toch even leuk om nog eens te vragen [afbeelding]
Bart Smit in Assen staat er.quote:
Gecondoleerd!quote:
Die site van mij moet ik nog altijd updatenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:16 schreef Golf het volgende:
[..]
Bart Smit in Assen staat er.En je gastenboek geeft een blanco page in Mozilla.
Nahjah, eerst maar even slapen dan, trusten straks.
![]()
Ja dat zou een ramp zijn als M of Z meeleestquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lek nietsMaar daar zijn wel mooie rellen
![]()
maar dit heb ik niet gezegd voor als M of Z meeleest![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:55 schreef Daaniejelluh het volgende:
Duur grapje hor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |