Niet echt.. Wat ik zo weet: NS-1100, NS-1600 en wat wagons/ruituigen.. Vul maar aan wie nog meer weet.. Niet zo heel veel in ieder geval!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben niet zo kieskeurig, want ik wil een treintje voor in een diorama bij mijn 1:87 vrachtwagens (volgesn mij net andersom als de meesten hier)
Ik vind het alleen belangrijk dat de treintjes die leverbaar zijn, treinen zijn die ik ooit in het echtheb gezien. En sinds ik op treinen let ben ik het land niet meer uit geweestHeeft Märklin een beetje Nederlandse treinen?
Ik ben al zo'n 8 jaar uit de modeltreinenscene, maar ik meen me te herinneren dat Lima een 1200 in ACTS/Vos uitvoering heeft/hadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
als je dat zou willen: graag!
Niet alleen NS. Lijkt me erg gaaf om een wadloper met NoordNed logo's te hebben, omdat die veel in de regio rijden. Maar die zag ik bij Wapstad in Rijswijk staan, en die zijn volgens mij poepduur. Maar zijn er ook modellen van bijvoorbeeld de ACTS / Vos containertreinen?
Kan je misschien een plaatje plaatsen van wat je nou precies zoekt?? Want ik kan met deze post en je vorige post het verhaal niet meer volgen....quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef FredvZ het volgende:
Lima heeft alleen DDM-1 gemaakt. Vaak wordt dat gebruikt met een mDDM van Rivarossi, maar in werkelijkheid rijdt de mDDM alleen met DDAR, wat dus nergens te vinden is.
DDM0? Hm, ga NSR eens bellen en vertellen welk materieel ze hebbenquote:Op zondag 20 maart 2005 12:50 schreef FredvZ het volgende:
Weet iemand of er ook door een fabrikant echt DDAR materieel is nagemaakt? DDM-1 is wel te vinden, hoewel dat vaak ook weer DDM-0 in DDAR opstelling is.
Verschillen zijn trouwens ook niet zo heel erg groot. DDAR heeft op elke bak een richtingsfilm/matrix en groene bankjes. DDM-0 heeft dat niet, maar heeft wel een dier op de zijkant en heeft de rode bankjes.
Hartelijk dankquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:23 schreef SHERMAN het volgende:
Zo, klaar met scannen
Was wel een rot klus omdat het een boek is en dat zie je dus ook wel goed![]()
Klik om de foto's te bekijken.
Contrainer wagons zijn er genoeg. Zowel van Marklin als van andere merken. Roco heeft ze bijvoorbeeld ook. Ik meen me ook een ACTS 1200 te herrinneren, maar ik weet niet of die nog bij dealers te koop zijn. Denk dat je daarvoor op beursen moet gaan kijken .![]()
Geen probleemquote:
Jawel, ik zie het!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
Het kan zijn dat ik scheel word hoor, maar ik zie geen verchil tussen DDM-1 en DD-AR
.. nu hebben we al 2 verschillenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
De DD-AR heeft ook geen panto, meer zie ik er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |