Hehequote:Op donderdag 29 december 2005 18:50 schreef Driekeerniks.be het volgende:
dus het is ook mogelijk dat een koploper bij mij door de bergen heen rijdt.
Dat soort rekenfouten had ik ook wel eens last van. Lijkt het op papier te kloppen, maar kom je in werkelijkheid een centimeter of 10 te kort (of komt het allemaal toch dichter op elkaar dan gepland).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:52 schreef FredvZ het volgende:
http://www.tjuh.nl/2k4/?page=treinfoto
De baan is nooit afgemaakt vanwege een rekenfout in de slinger die omhoog gaat. De treinen ontspoorden te vaak en de eindboog zou 10 centimeter door de muur heen moeten.
Vind je? Kwa realiteit vind ik hem zwaar tegen vallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
De mooiste modelspoorbaan in de openlucht: Madurodam!
Creatief zijn! Soort van opklapbaan maken zodat je hem boven je bed kan wegslaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
hier zo als al eens gemeld ook heel veel spul, alleen zwaar ruimte gebrek
ja dan heb ik dus nog geen ruimte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Creatief zijn! Soort van opklapbaan maken zodat je hem boven je bed kan wegslaan
Heb dat wel eens gezien op een foto.
Of je hangt de hele tafel aan 4 touwen waarmee je dan de hele tafel naar het plafon kan optillen, ook wel eens gezien. De meest vreemde fratsen kun je doen om toch je treintjes te rijden
same here....quote:
Dat is zeker goed nieuws, want 2e hands zijn ze niet meer te betalenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk nieuws..
http://www.rez.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=297&Itemid=1
Mooie collectiequote:Op zondag 2 september 2007 15:46 schreef MacDweal het volgende:
Zo, Ik zal eens patsen met een foto van mijn vitrine.
[afbeelding]
Aaah.. geweldig! Die wilde ik ook altijd hebben..quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:44 schreef Soulshaker het volgende:
vet hoor... ik ben hier ook wel eens mee bezig geweest toen ik 10 was ofzo... heel vet... allemaal oud spul van mijn pa en mijn spul....
[afbeelding]
deze heb ik ook nog ergens liggen in een doos op zolder.... die vond ik vroeger altijd zo stoer!
heb je ook detail plaatjes?quote:Op zondag 2 september 2007 15:46 schreef MacDweal het volgende:
Zo, Ik zal eens patsen met een foto van mijn vitrine.
[afbeelding]
Juist, alle 10 rijtuigen het is H0.quote:Op zondag 2 september 2007 18:58 schreef Joncho het volgende:
Zo! Heel erg mooi, zelfs een Thalys met alle 7 rijtuigen
Kan alleen lastig inschatten of het N of H0 is.
Nee dat niet maar wel genoeg spullen om nog 2 van deze vitrines te kunnen vullen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |