Tof, zal ik binnenkort eens naar kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:23 schreef Jump het volgende:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=thebige61
Handige filmpjes
Ik niet. Heb wel geknutseld, maar wil pas naar beurzen als de baan af isquote:Op maandag 10 maart 2008 05:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er nog iemand naar Houten geweest afgelopen weekend??
Waarom dan pas??quote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, zal ik binnenkort eens naar kijken.
[..]
Ik niet. Heb wel geknutseld, maar wil pas naar beurzen als de baan af is.
Omdat de baan al in zo'n vergevorderd stadium is, dat ik voornamelijk naar materieel zou gaan kijken. En daar heb ik ook al aardig wat van. Moet, als de baan af is, maar eens op zoek naar een railvitrine, denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom dan pas??![]()
Beurzen zijn juist leuk om ideeën op te doen en nieuwe spulletjes te kopen voor je baan
Ik had bijna een flatgebouw gekocht trouwens... Maar toen bedacht ik me dat het jaren kon duren voor ik er iets mee zou kunnen
En de PrintScreen knop werkt niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:56 schreef Jump het volgende:
Bestaan er volledig gratis programmaatjes om sporenplannen met te tekenen? Anyrail (DRail) kan maar tot 50 stukken aan. Wintrack is gratis, maar je kan niet opslaan of printen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |