En ik heb echt zo'n ontzettende mazzel gehad toen strax. Ik kwam namelijk met een vaartje van 70-80 over de Genovevalaan gereden, toen er zich ineens een flits voordeed, recht voor m'n neus. Na even kijken bleek dat dus de overbekende hoerige Mercedes A te zijn die er veel te vaak staat, also known as Verkeershandhavingsteam Brabant Zuid-Oost. Oftewel kut. Maar ik vroeg me eigenlijk af of zo'n ding nou opkomend flitst, mij is namelijk bekend dat de Gatsootjes (flitspalen) dat niet doen. Dus ik even de auto omgedraaid en gaan vragen. Nadat muts de politie-agente het elektrische-raam-knopje eindelijk had gevonden wist ze me te vertellen dat de Multinova (mobiele flitsgeval) inderdaad in 2 richtingen flitst. Nogmaals kut.
Ze was echter net zo verbaasd als ik dat het ding al geflitst had. En ze kon me geruststellen dat dat zeker geen echte flits was, ze was em namelijk nog aan het instellen. Testflits zullen we maar zeggen. En met een wolk verkwistend gas ben ik naar geheel tevreden naar huis gescheurd gereden.
Act like you know ||
Autofans.nl!Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')