Zie daar mijn geschiedenis met vrouwen in een notendopquote:
Hé Flits,lekker geslapen?..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie daar mijn geschiedenis met vrouwen in een notendop
Geniet er maar van jongen....quote:
Hmmm.... misschien kunnen we deze discussie beter op MSN voortzettenquote:
Me MSN is stuk,maar m'n koelkast nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm.... misschien kunnen we deze discussie beter op MSN voortzetten
[Dr_Flash-modus]quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Me MSN is stuk,maar m'n koelkast niet
Collega !quote:
Whateverquote:
Foowtoowquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foowtoow
Jaaa was ERG gezellig vandaag
De eerstvolgende ist for duquote:Op zondag 6 februari 2005 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
slapen zei ikMisschien morgen weer heb je nog een VT550?
Verjaardag van mijn schoonzusjequote:Op zondag 6 februari 2005 09:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi nonixje!
nogplannen voor vandaag?
Blijf dan ook niet zo lang spelen met die scannerquote:Op zondag 6 februari 2005 10:16 schreef Ouwesok het volgende:
Goeiemorgen [afbeelding]
Laat dat goeie er eerst maar even af
Voel me supergaar en dat net nu de zon Versatel zo fraai in de lucht staat te schijnen![]()
quote:
Die had me hooguit gewaarschuwd dat je met dat duivelstuig lelijk kunt verongelukkenquote:Op zondag 6 februari 2005 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijf dan ook niet zo lang spelen met die scanner![]()
. Heeft je moeder je nooit verteld dat die er de volgende dag ook nog wel staat
![]()
Kortom het is heel erg dom dat ik nu een schilderklus aan het afmaken ben (binnen)quote:Op zondag 6 februari 2005 11:14 schreef Xilantof het volgende:
lekker weer buiten zeg
lekker koud, maar geen wind, en een zonnetje!
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:09 schreef Ouwesok het volgende:
en die klotebeesten zijn te klein om te macro'en.......hoewel.....arbeidsverleden..virologisch lab.......electronenmicroscoop.
* marktplaats checkt voor een ouwe Philips EM10
Je bent goedquote:Op zondag 6 februari 2005 11:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het is mij wederom gelukt! Ik ben heel trots op mezelf!
* PdeHoog gaat zo Delft fotograferenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:14 schreef Xilantof het volgende:
lekker weer buiten zeg
lekker koud, maar geen wind, en een zonnetje!
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:19 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Kortom het is heel erg dom dat ik nu een schilderklus aan het afmaken ben (binnen)
jammer dat je moet afstuderenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
net als mijn afstudeerwerk....ik zag voor morgen 70% kans op zon, 10% kans op neerslag
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:31 schreef luap het volgende:
Goeiemorrege allemaal, ik kom me weer aanmelden als actief fotofokker. Na een tijd zonder internet gezeten te hebben kan ik nu weer meedoen![]()
quote:
Dat heb ik niet nodig!quote:Op zondag 6 februari 2005 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent goed
Je bent fantastisch
Wil je ook een fantopic in ONZ![]()
![]()
Heeeej Luap....quote:Op zondag 6 februari 2005 11:31 schreef luap het volgende:
Goeiemorrege allemaal, ik kom me weer aanmelden als actief fotofokker. Na een tijd zonder internet gezeten te hebben kan ik nu weer meedoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |