Ik heb er meerderequote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:12 schreef Bowiefan het volgende:
heb hem ff bekeken net, leuk vergrootglaasje
jammer dat ik geen 58mm lens heb om hem ff op te schroeven
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:58 schreef Ouwesok het volgende:
* beeld vormt
Je legt zo'n spannende Fujichrome op tafelEn gaat er gebiologeerd naar zitten kijken..........
Merk maakt volgens mij ook niet veel uit. Ik had het zelf via pricewatch van twiekers bekeken en toen de goedkoopste genomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmiddag allemaal.
Ik ga zo naar de stad om nieuwe geheugen te halen.
Welk merk kan ik het beste pakken??
Ben van plan om 512 of 1 gig te nemen.
You may find that having is not so nearly pleasing a thing as wanting. It is not logical, but it is often true.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:16 schreef Ouwesok het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me skenner staat klaar om afgehaald te gaan worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En guess what...... het ligt op de route
Zou je denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:23 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij vindt ouwesok dat wel leuk....
Nee, eigenlijk heb ik zwaar de smoor inquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:23 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij vindt ouwesok dat wel leuk....
Dat mag jequote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor betaald? als ik zo brutaal mag zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:31 schreef Bowiefan het volgende:
OMG dat is 2x ......
Jazeker maar deze forum is ook voor serieuse dingen bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:53 schreef Borelius het volgende:
He, he ,he , hij doet het weer, goedenavond vrienden! Alles weer in orde? De stress van een fok-less periode weer te boven? Dan gaan we nu weer verder met slap lullen, want daar is dit forum toch voor?
Maar kan je camera ook zo snel schrijven?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja maaaaaaaaaaaaaar dat zijn gewone cf
Dit is prof, leessnelheid is 10X sneller dan die gewone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |