Stanley Kubrick (maar hij lijkt wel errug veel op Rushdie)quote:
Tssssk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:26 schreef HeyFreak het volgende:
maakt niet uit, iemand anders had Kubrick al eerder geraden
tuurlijk wel, maar ik dacht dat degene die het plaatje geraden heeft het volgende plaatje mocht posten...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tssssk.
Ben je niet eens blij dat je Spelling juist geraden had?![]()
Hier maakt dat niks uit,dit om de loop in het spel te houden...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:35 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ik dacht dat degene die het plaatje geraden heeft het volgende plaatje mocht posten...
Missbehavin hier staat een handige tool om je foto's geschikt te maken voor de Fok! lay-out !quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Ahum, jongens, ik durf bijna niet meer, maar ik heb nog een poging gewaagd om het plaatje wat duideljker te krijgen. Don't hang me if I screw up again...![]()
[afbeelding]
I am so sorry, weet dat t irritant is, zal beter mn best doen...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Missbehavin hier staat een handige tool om je foto's geschikt te maken voor de Fok! lay-out !
Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I am so sorry, weet dat t irritant is, zal beter mn best doen...![]()
Hoe dan ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:45 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
klopt!
je speelt toch niet vals hè?
Sooty en valsspelenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:45 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
klopt!
je speelt toch niet vals hè?
hij ziet er duits uit...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:47 schreef missbehavin het volgende:
Maar iemand enig idee wie die grote enge man is dan?
Zanger/artiest ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:49 schreef missbehavin het volgende:
hij is van eigen bodem
Lijkt wel een zoon van Jeroen Krabbé ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:51 schreef missbehavin het volgende:
jep, zanger (of wat er voor door moet gaan)
nee...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:53 schreef sooty het volgende:
[..]
Lijkt wel een zoon van Jeroen Krabbé ?
Oy. Ik ben niet zo bekend met het vocale werk van Heeresma.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik ook. Wel trusten.
Misschien is het Heere Heeresma.
Ik lees het morgen wel.
Heb ik 't weer gedaan...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:57 schreef missbehavin het volgende:
Anybody?...is ook een moeilijke hoor, maar dat moest ook van Treinhomo
Doe maar 's een hintje...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:11 schreef HeyFreak het volgende:
En mijn plaatje? Iemand?
Toen ik 'm wou kwoten in een suggestie, zag ik de naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:11 schreef HeyFreak het volgende:
En mijn plaatje? Iemand?
en die suggestie, klopte die?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:15 schreef sooty het volgende:
[..]
Toen ik 'm wou kwoten in een suggestie, zag ik de naam.![]()
Dan roep ik meteen: 'Orson Welles'....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:14 schreef HeyFreak het volgende:
Hij is regisseur en acteur. Vooral zijn stem is zeer bekend
foutquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan roep ik meteen: 'Orson Welles'....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch?quote:
Ben ik de butler ?!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:27 schreef missbehavin het volgende:
Ja toch?
Als je wilt..quote:
Ja maar jij bent een handige bliksem. Trouwens wat heb jij gedaan volgens die mevrouw?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay; IK heb dat toch al zeker een jaar of 12....
Aangezet tot het plaatsen van onzedelijk moeilijke plaatjes....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja maar jij bent een handige bliksem. Trouwens wat heb jij gedaan volgens die mevrouw?
Kijk zo hoort het: mevrouw!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een handige bliksem. Trouwens wat heb jij gedaan volgens die mevrouw?
Frank Oz; Fozzy Bear.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:25 schreef HeyFreak het volgende:
Frank Oz.
Stem van Yoda, Miss Piggy, Fozzy Bear. Speelde een rolletje in Stripes en nog wat films en regisseerde o.a. Little Shop Of Horrors
wordt ze eindeljk eens bediend..quote:
Ben ik nou opeens een priester ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:32 schreef missbehavin het volgende:
wordt ze eindeljk eens bediend..
mwha, ben niet zo kerkelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben ik nou opeens een priester ?![]()
Onzedelijke plaatjes plaatsen is nochtans mijn werkterreinquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aangezet tot het plaatsen van onzedelijk moeilijke plaatjes....
Voor de één makkelijk, voor de ander onzedelijk moeilijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:34 schreef missbehavin het volgende:
die is toch makkelijk, danni minogue
tja, ik heb wat goed te maken que imago...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor de één makkelijk, voor de ander onzedelijk moeilijk![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:45 schreef missbehavin het volgende:
tatu
Thanks, maybe i'm not humanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn God, dat weet toch geen mens?
Je wilt ook niet weten hoe zijn vrouw in de serie (Gloria) Sally Struthers er nu uitziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:40 schreef HeyFreak het volgende:
Rob Reiner idd, was idd 'getrouwd' met archie bunker's dochter
dit is 'm nu:
[afbeelding]
FF Copola.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:47 schreef HeyFreak het volgende:
[afbeelding]
moet ook niet te moeilijk zijn
He dat is die ouwe Marokaan die bij m'n vorige werk (Albron) altijd op de lijn ASD- SGV werktequote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:47 schreef HeyFreak het volgende:
[afbeelding]
moet ook niet te moeilijk zijn
Precies; lekkere wijven...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:50 schreef missbehavin het volgende:
nou ik heb liever die van scrutinizer
En wat dacht je van Archie, die is alweer een jaar of vier dood, die zal er ook niet meer zo fijn bij liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:47 schreef sooty het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoe zijn vrouw in de serie (Gloria) Sally Struthers er nu uitziet.
Hi Hank, how do ya do?quote:
ja in mad about youquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een acteur die de hond uitliet in een comedy-serie
Mad about you.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een acteur die de hond uitliet in een comedy-serie
weer een dame hequote:
you got me there...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:56 schreef HeyFreak het volgende:
Hank Azaria klopt. Mad About You en een reeks stemmen in The Simpsons
[afbeelding]
Tong heeft ons al een goede nacht toegewenst.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:59 schreef Karzeuler het volgende:
Tong80 is zeker alweer pleitte?
Oja, slaap ze, Miss Behave
mwah, speelt in muzikale filmsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:00 schreef sooty het volgende:
[..]
Tong heeft ons al een goede nacht toegewenst.
On-topic: Zingerin ?
Samu Hung of zo ietsquote:
Rijzende (of is het reizende) ster in Hollywoodquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:04 schreef HeyFreak het volgende:
erg lekker, maar geen idee wie het is...
Lelijke kerels, daar weet jij weer alles van!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:15 schreef Treinhomo het volgende:
Che Guevara.
jawelquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:14 schreef Karzeuler het volgende:
Goed geraden (toch geen IMDB?)
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:18 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
jawel
Als je niet gaat spieken raad je het nooit
Politieserie ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:21 schreef HeyFreak het volgende:
Acteur. Beleefde zijn hoogtepunt in de jaren '60.
Plaats je volgende plaatje even bij http://www.photobucket.comquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:31 schreef HeyFreak het volgende:
niet echt...
hij had nogal een gespleten persoonlijkheid en hij mocht nooit rijden...
Yep.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:35 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb zelf een server, ik zal ze daar maar in het vervolg op zetten
je hebt het al gezien dus?
ik poste die griezel toch niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Liever geen poltiek hier Karzeuler
Wie het is weet ik niet maar de echte Burt Ward geilde blijkbaar bigtime op dit plaatje, gezien het aantal handtekeningen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:40 schreef HeyFreak het volgende:
[afbeelding]
Deze was het dus. Vanaf nu doe ik alles vanaf mijn eigen server
Ik (her)ken ze allemaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:06 schreef HeyFreak het volgende:
hoe wist je dat?!?
Candice Bergen klopt!
Compositorisch... je weet het leuk te brengen pyl.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:08 schreef pyl het volgende:
Een fijne bijdrage weer, Tokay. Ook compositorisch weer erg fraai.
Geen idee wie het is, but who cares?
Da's nog maar de vraag. Maar het ging mij zeker om het spel met licht en donker, om de afwisseling van vol en vlak, om de geweldige volheid van het leven, en toch ook de geheimzinnigheid, die daar op die paar vierkante centimeters door de fotograaf onthuld worden.quote:
Nooit zo maar haar naam geven is mijn mening als oude RJP-rot; er komt vanzelf iemand langs die haar kent.quote:Heeft het nog zin om te hinten, of moet ik meteen haar naam maar geven?
En missbehavin geeft zomaar het goede antwoord!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:23 schreef missbehavin het volgende:
vanessa williams?
Dat is nou net de hele clue van het spelletjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef missbehavin het volgende:
ehhh, hoe heet ze nou ook al weer?
Zal er wel netjes tussen vallen denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:53 schreef pyl het volgende:
Stoer, zo'n peuk. Maar waar laat ze haar as? vraag ik me af....
Matrix, Bimmel, da's toch SF, niet?
Die rookt ook inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:54 schreef Tokay het volgende:
Whehehe.
De eerste Italiaanse naam die me nu te binnen schiet
Annabella Sciorra?
tssssss....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:05 schreef missbehavin het volgende:
betty davis?
Aha, rokende dames, kan ik mezelf er ook wel opzetten..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:04 schreef Bimmel het volgende:
Nog een andere rokende dame...meer uit de leeftijds categorie van pyl:
[afbeelding]
Goed zoquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:06 schreef Z het volgende:
En misbehavin plaat is Nick Cave
Dat doe je maar in Babes & Hunks: FOK! de celebsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aha, rokende dames, kan ik mezelf er ook wel opzetten..
sorry hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dat doe je maar in Babes & Hunks: FOK! de celebs
alsof die vanessa williams zo moeilijk was...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dat doe je maar in Babes & Hunks: FOK! de celebs
Yep Rita!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef Tokay het volgende:
Rita Hayworth?
weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:10 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Yep Rita!
missbehavin ...was maar een grapje...
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:15 schreef Tokay het volgende:
Reese Witherspoon.
Het hondje heet Bruiser.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:16 schreef missbehavin het volgende:
heet t hondje niet bowser?
getsie, u weet ook alles..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het hondje heet Bruiser.
En zij heet Elle Woods in die film.
Sssttttt, ik heb Legally Blonde 2 pasgeleden op dvd gezienquote:
Kom er niet op, maar wil er eigenlijk ook niet teveel over denken. Word een beetje naar als ik te lang naar m kijkquote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom er niet op, maar wil er eigenlijk ook niet teveel over denken. Word een beetje naar als ik te lang naar m kijk
Mickey Rourkequote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:33 schreef missbehavin het volgende:
Nou even een makkelijke tussendoor voor t moraal, enge man nr.2![]()
[afbeelding]
Gary Busey.quote:
as i said, een makkelijkequote:
Klopt, het is Gary Busey.quote:
Cpt. Nemo?quote:
Tom Waits?quote:
Nee, Britse acteur.quote:
Een DJ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef Z het volgende:
[..]
Geen Tom, hij maakt wel veel gebruik van Tom.
Ik zal zo een tweede plaatje posten van die kapitein. In een rol die iedereen denk ik wel heeft gezien.quote:
Coffee and Cigarettes dus (mijn ontbijt trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:56 schreef Z het volgende:
Denk aan een bakkie pleur met een peukie.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Coffee and Cigarettes dus (mijn ontbijt trouwens) Jim Jarmusch?
Ha, ben ik tenminste niet het enige domme blondje...quote:
Correct!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef Bimmel het volgende:
Bernard Hill
nopequote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Koen Wauters
En daarom vind ik je nou zoooooooo lief Tokay...quote:
Jim Bakkumquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Heb ik er nu eindelijk een die niet binnen de minuut geraden wordt?![]()
Hintje: zanger, was een tijdje geleden beetje tieneridool
zou kunnen, met dat scheve tussenschotjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:08 schreef Bimmel het volgende:
[..]
En daarom vind ik je nou zoooooooo lief Tokay...
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:12 schreef Z het volgende:
Is het die gozert van Wet Wet Wet? Martin nogwat ofzo?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:17 schreef Bimmel het volgende:
Marti Pellow
George Leekens?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:19 schreef Bimmel het volgende:
Deze heb ik al eens geplaatst maar hij kan wel weer:
[afbeelding]
Nee, irritantste nederlandse persoonlijkheid op de pit....quote:
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:21 schreef Bimmel het volgende:
Ian Holm natuurlijk...duh
Allard Kalff?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:23 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Nee, irritantste nederlandse persoonlijkheid op de pit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |