voor komende week staat ze op geen enkele entry list van de te spelen WTA en ITF toernooienquote:Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef Andiyan het volgende:
Respect![]()
Weet iemand al wat het volgende toernooi is dat ze gaat spelen?
.quote:La Krajicek giocherá il suo prossimo torneo a metá febbraio a Memphis (USA) per poi andare a Dubai.
Ahaquote:Op maandag 7 februari 2005 15:15 schreef Coelho het volgende:
Volgens mij betekent het dat ze midden februari in Memphis speelt voordat ze naar Dubai gaat. Ik heb ook nog ergens gelezen dat ze een wildcard voor een toernooi in Portugal in april verdiend zou hebben met deze overwinning.
Nee dus ($585,000 Tier II) Ligt denk ik aan het feit dat het het enige WTA toernooi is in die week.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:13 schreef komrad het volgende:
Dubai is wel sterk bezet zeg, dat is zeker Tier I of niet?
De toernooiwebsite meldt dat inderdaad met niet-gepaste trotsquote:Op maandag 7 februari 2005 23:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, voor dat Memphis toernooi moet je tenminste op plaats 97 staan had ik ergens gelezen
mag ook wel, ranking zegt niet alles gaat ook op potentiequote:Op woensdag 9 februari 2005 07:39 schreef socko het volgende:
Ik lees net in de krant dat kraaitje een wildcard heeft gekregen voor het toernooi in memphis
Moet inderdaad te doen zijn. Weet iemand of ze al in de buurt van de top 100 staat als ze in dit toernooi een beetje ver komt?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:48 schreef jasorry het volgende:
Misa speelt in Memphis de 1e ronde tegen McCain, nr. 125 van de wereld, moet te doen zijn. Voorlopig programma: Memphis, Dubai, Amelia Island, Rosmalen
Een zeer klein zoektochtje levert dit op http://www.rmkchampionships.com/; Het is zowel een dames als herentoernooi, en er is ook een live-scores-optie beschikbaar tijdens de wedstrijden.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:27 schreef jde_kok het volgende:
Iemand enig idee op welke site ik de partijen van Misha kan volgen in Memphis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |