Is dat een leeftijdsbeperking van WTA? geldt dat dan ook voor ITF toernooien?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:07 schreef vluggejapie het volgende:
Ze moet niet teveel toernooien spelen in het begin van het jaar. Als 16-jarige mag ze maar 10 toernooien spelen bij de senioren, met uitzondering van de grand slams waarvoor ze directe kwalificatie afdwingt door middel van haar ranking. Ze is inmiddels al bezig aan haar derde toernooi van dit jaar. Zoals het nu lijkt heeft ze nog minimaal één toernooi nodig om zich direct te plaatsen voor de french open. Mocht ze dat nog niet halen dan kan het zijn dat ze aan het eind van het jaar niet meer mag spelen en dat zou jammer zijn.
Micha: De nieuwe Krajicek...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:16 schreef komrad het volgende:
Ik had een mooie TT, gepost in de laatste post:
Topper in wording: Michaella krajicek
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik op een post van jouw reageer vandaag. Dat we nou veel in dezelfde topics komen......
Eerste punt, je kunt geen bonus WTA punten verdienen. Die punten zijn voor de afrondingsfactor indien je ergens gelijk genoteerd staatquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:57 schreef Coelho het volgende:
Of natuurlijk in de eerste ronde Roland Garros Davenport naar huis sturen. Dat levert zo 200 extra puntjes op...
Een van de tien toernooien zal wel Rosmalen worden, waar ze tenslotte al 2 jaar een WC heeft gekregen. Ik denk dat ze wel wat terug wil doen voor het heilige gras van Brabant.
Het wedstrijdschema van vandaag laat lang op zich wachten...
Het zijn er geloof ik iets meer dan tien. Als ze in de top-50 komt gelden er weer andere regeltjes, er is dan bijvoorbeeld mogelijkheid tot dispensatie bij de WTA. Maargoed de WTA is meestal niet zo streng op die regeltjes, vorig jaar zijn er ook een paar juniores flink overheen gegaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
Maar als ze die 10 toernooien op de WTA/ITF gespeeld heeft, wat kan ze dan verder nog?
Alleen nog maar jeugdtoernooitjes enzo?
Ordinaire kinderarbeid dusquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:40 schreef jasorry het volgende:
[..]
Het zijn er geloof ik iets meer dan tien. Als ze in de top-50 komt gelden er weer andere regeltjes, er is dan bijvoorbeeld mogelijkheid tot dispensatie bij de WTA. Maargoed de WTA is meestal niet zo streng op die regeltjes, vorig jaar zijn er ook een paar juniores flink overheen gegaan.
je hebt ze als proftoernooien, zoals bij de mannen futures en challengers, maar ze organiseren ook jeugdtoernooienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:06 schreef RayMania het volgende:
Die ITF toernooien, zijn dat een soort Challengers wat je bij de mannen hebt?
Of zijn het gewoon jeugdtoernooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |