Na de wedstrjid tegen ado geloof ik er niet echt meer in. Daarvoor was ik er heilig van overtuigd dat we het zouden halen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Stiekem een heel klein beetje nog.
10 punten in 14 wedstrijden. Ik twijfel er niet aan dat AZ en PSV nog steken laten vallen, maar het probleem zit hem er meer in dat Ajax alles moet halen.
Over de uefa cup is het nog wat vroeg om over te praten. Eerst maar eens kijken wat er over is na deze ronde.
Klopt. Maar toch is er een klein beetje hoop. Ik ga ook niet 14 wedstrijden lang zitten chagerijnen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Na de wedstrjid tegen ado geloof ik er niet echt meer in. Daarvoor was ik er heilig van overtuigd dat we het zouden halen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:48 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb van de week met een jawijawi een heel ouwehoer gesprek gehad. Niet veel voorkomende naam lijkt me.
nee okay, ik heb nog hoop op de voorronde Cl.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch is er een klein beetje hoop. Ik ga ook niet 14 wedstrijden lang zitten chagerijnen.
Ik heb de sv niet gezien, maar "in het echt" was het nog ergerquote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mitea zag er niet best uit zeg, wat speelde die waardeloos. Het is maar een samenvatting maar toch.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik heb de sv niet gezien, maar "in het echt" was het nog erger.
daar zijn ze goed in bij Studio Sportquote:Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Op Studio Sport ziet het eruit alsof Ajax best aardig speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |