Ik heb de sv niet gezien, maar "in het echt" was het nog ergerquote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mitea zag er niet best uit zeg, wat speelde die waardeloos. Het is maar een samenvatting maar toch.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik heb de sv niet gezien, maar "in het echt" was het nog erger.
daar zijn ze goed in bij Studio Sportquote:Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Op Studio Sport ziet het eruit alsof Ajax best aardig speelde.
Charisteas ook bijna hoor!quote:
Die speelde ook niet best trouwens zeg.quote:
Zelfs ik begin in een complot te gelovenquote:Op zondag 6 februari 2005 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zijn ze goed in bij Studio Sport![]()
Klassequote:Op zondag 6 februari 2005 19:40 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van de TIFO actie!
Aha, nu zie ik ook wat ik omhoog geholpen heb op 414quote:Op zondag 6 februari 2005 19:40 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van de TIFO actie!
Nouja, als je bedenkt dat er geen aanval geweest is van ze die niet in SS te zien was valt dat timmeren bijzonder mee...... (en ik miste die grote kans voor Culina op de 1-3). Nouja, boeit ook niet zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:12 schreef PJORourke het volgende:
De samenvatting zag er heel redelijk uit. Veel timmeren op het doel van Twente, helaas zonder doelpunten, en een gigantische blunder van Vonk.
Inderdaad, maar het begon bij gekluns van Mitea.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:12 schreef PJORourke het volgende:
en een gigantische blunder van Vonk.
Omdat Koeman een proleet is.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:18 schreef Zapper het volgende:
Waarom gaf meneer Koeman meneer Coolen niet netjes een hand na afloop trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |