Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef keeper het volgende:
WTF??!! De banner verandert steeds.
Zou in theorie kunnen. Maar in de praktijk wordt het een 3, 4 - 0quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
nee nee, dat heb je mooi verkeerd![]()
Twente gaat met 9 man achter de bal en countert naar een onverdiende maar oh zo prachtige 0-1 zege in de Arena![]()
Met dank aan Twi.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha.. wat ik al niet in gang zet met een domme opmerking. Mooi staaltje technisch vernuft hoor.
Ah, het was wachten op de allermakkelijkste grap. Maar nee, ik zal mij daar nooit toe verlagen. Ajax voor altijdquote:
Zelfs als Ajax zou degraderen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, het was wachten op de allermakkelijkste grap. Maar nee, ik zal mij daar nooit toe verlagen. Ajax voor altijd.
Joh!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef keeper het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Twente gaat met 9 man achter de bal en countert naar een onverdiende maar oh zo prachtige 0-1 zege in de Arena![]()
Dan kan ik altijd nog aan het bierquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog niet eens thuis winnen van fynoord.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
Tis geen 1999-2000.....quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef keeper het volgende:
Goh, ga zelf eens na hoeveel zelfopgeleide spelers erbij zitten!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:23 schreef Garlic_Sauce het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4233353.stm
Stukje over nieuwe Uefa plannen voor het beperken van buitenlandse voetballers bij clubs.
quote:
"Of the 32 sides in last season's Champions League, five clubs would have not had enough homegrown players to meet the requirement of eight under the eventual new ruling.
They are: Arsenal, Chelsea, Celtic, Rangers and Ajax."
Dit doet de reputatie van Ajax als talenten-bron niet echt goed lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |