nee nee, dat heb je mooi verkeerdquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef S-Two het volgende:
Twente wordt 3-0
Dat is toch Daniël da cruz Carvalho (zoiets) ofwel DANI??quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom staat Mido eigenlijk in de OP? That strikes me as kind of weird..
Tss, dat is Kluivert, dat ziet toch iedereen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:09 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dat is toch Daniël da cruz Carvalho (zoiets) ofwel DANI??
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef keeper het volgende:
WTF??!! De banner verandert steeds.
Zou in theorie kunnen. Maar in de praktijk wordt het een 3, 4 - 0quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
nee nee, dat heb je mooi verkeerd![]()
Twente gaat met 9 man achter de bal en countert naar een onverdiende maar oh zo prachtige 0-1 zege in de Arena![]()
Met dank aan Twi.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha.. wat ik al niet in gang zet met een domme opmerking. Mooi staaltje technisch vernuft hoor.
Ah, het was wachten op de allermakkelijkste grap. Maar nee, ik zal mij daar nooit toe verlagen. Ajax voor altijdquote:
Zelfs als Ajax zou degraderen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, het was wachten op de allermakkelijkste grap. Maar nee, ik zal mij daar nooit toe verlagen. Ajax voor altijd.
Joh!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef keeper het volgende:
WTF??!! De banner verandert steeds.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Twente gaat met 9 man achter de bal en countert naar een onverdiende maar oh zo prachtige 0-1 zege in de Arena![]()
Dan kan ik altijd nog aan het bierquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
nee nee, dat heb je mooi verkeerd![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog niet eens thuis winnen van fynoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |