Alles puikquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:53 schreef renz0r het volgende:
Hoi, alles goed?
Ja hoor, zat vanaf de eerste minuut goed tussen die twee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:54 schreef Anitra het volgende:
Spindizzy is Casper helemaal gewend aan de pup? Het ziet er heel lief uit!!!
Ja, hier ook alles puik!quote:
Ja inderdaad, moest ik ook meteen aan denken, binnenkort maar weer eens opzoeken als ze uit het ziekenhuis is. Ze moet er 5 dagen blijven liggen, omdat ze een keizerssnede nodig had (Aziatisch...keizer...hint?...;) ).quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:00 schreef Spindizzy het volgende:
Feli! In Azië is Kim juist een jongensnaam en geen meisjesnaam
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:05 schreef Karin het volgende:
Gave schoenen Rewimo! Arnout gemaakt?
Kun je de hele tekst niet kopiëren en in Kladblok plakken? Dan ben je alle opmaak kwijt. Moet je dan dus wel weer van voren af aan beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil m'n groepsgenootje vermoorden
Moet nog precies 18 uur met d'r samenwerken
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar gekregen heeft maar morgen moet het werkstuk ingeleverd worden maar het is absoluut niet meer op te maken door alle opmaakprofielen die ze heeft misbruikt. Kan ik mijn woede nog op hormonen gooien?
Deegroller lenen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Die briljante oplossing had ik ook al gevonden.
Gelukkig heb ik nu al 3 hoofdstukken 'netjes', hoef ik er nog maar 21en ben ik pas vanaf 19:15 uur bezig. Het kreng![]()
![]()
Dacht je dat ik nog kon meppen met die muisarm die ik hier aan ga overhoudenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deegroller lenen? [afbeelding]
Sterkte ermee, wat een pokkewerk joh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |