REMquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:24 schreef ChOas het volgende:
Ik ga naar R.E.M. in Ahoy!!!
"Veel plezier ChOas!!!"
Dank jullie, misschien tot vannacht!!
Ik ben al bij dat hij het uberhaupt doet.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:24 schreef ChOas het volgende:
Ik ga naar R.E.M. in Ahoy!!!
"Veel plezier ChOas!!!"
Dank jullie, misschien tot vannacht!!
Boeien ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
en Nadine heeft mij gewoon niet in der lijstje staan
Henk? Jan? Piet?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
He godver zegquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:28 schreef Chocobo het volgende:
S..strol,... Ker die nieuwe trailer van Wanda![]()
![]()
http://media.ps2.gamespy.com/media/490/490849/vids_1.html
Nobody actually gives a bloody fuck?????quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
indeed and they are bloody right about thatquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nobody actually gives a bloody fuck?????
_____________________________O______________________________quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:28 schreef Chocobo het volgende:
S..strol,... Ker die nieuwe trailer van Wanda![]()
![]()
http://media.ps2.gamespy.com/media/490/490849/vids_1.html
Net als ICOquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dit geen spel, maar regelrechte kunst
Die leegte noem je sfeer!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ico, de game met een geweldige serene rust en fantastische puzzelelementen die verneukt is door diezelfde leegte en puzzelelementen
U spreekt Magneets.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:36 schreef Bastard het volgende:
Nou een Nederlands bedrijf kan bijna bestellen bij Harley Davidson.. nu heb ik een pleurishekel gekregen aan die motoren
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En moet jij niet met je trommels gaan spelen?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:10 schreef Bastard het volgende:
Dribbel is gegroeitzeker een halve meter
afz Struik
Ja mooi... wat een zin was datquote:
Haal een kamer of gebied leeg en je hebt sfeer?quote:
Ohw please Gijsquote:En moet jij niet met je trommels gaan spelen?
Ja, je creeërt daarmee eenzaamheid, onzekerheid, verlatenheid. Zo'n verlaten kasteel ademt dit echt uit. Je hoort de wind tussen de torens blazen en elk geluid wordt versterkt! Eerlijke sfeer die perfect past bij het spel!quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haal een kamer of gebied leeg en je hebt sfeer?
Ik kan ook nog over Mario Tennis, Mario Golf, Mario Origami en Mario Kantklossen beginnen hoor.quote:Ohw please GijsVerzin eens iets nieuws om discussies over gamen te winnen.
Was klap hequote:Op donderdag 3 februari 2005 19:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... wat een zin was dat![]()
Ik weet het Gijs, normaal gesproken vind ik het ook echt geweldig. Probleem bij ICO vond ik dat het net iets té was. Er gebeurde te weinig. De gameplay is te traag en die zwarte mannetjes zijn irritantquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, je creeërt daarmee eenzaamheid, onzekerheid, verlatenheid. Zo'n verlaten kasteel ademt dit echt uit. Je hoort de wind tussen de torens blazen en elk geluid wordt versterkt! Eerlijke sfeer die perfect past bij het spel!Resident Evil 1 slaagt er ook in om deze sfeer goed neer te zetten.
![]()
Van jouw favoriete site, Eurogamer:quote:Ik kan ook nog over Mario Tennis, Mario Golf, Mario Origami en Mario Kantklossen beginnen hoor.![]()
quote:We could take this opportunity to strut up and down ranting with self-righteous indignation about the stagnation of Nintendo's first-party line-up and the amount of repackaging and sideways steps that seem to belie its newfound "Revolutionary" principles. But as long as the games are still this entertaining, and do enough to keep us satisfied, we'll be happy to play them. So we're not going to. Besides, that'd be a bit too grown-up.
quote:
ICO was meer dan alleen gameplay. Het totaal pakket van verhaal, gameplay en sfeer maakte het geweldig. Maar ik geef toe, het is een cultgame en niet voor iedereen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het Gijs, normaal gesproken vind ik het ook echt geweldig. Probleem bij ICO vond ik dat het net iets té was. Er gebeurde te weinig. De gameplay is te traag en die zwarte mannetjes zijn irritant
Ik vind dat Nintendo best goede dingen doet, kijk maar naar Resident Evil of Metroid Prime. Ik vind het alleen jammer dat ze hun bekende hoofdpersonen zo vreselijk recyclen, nee, zelf pooieren. Kijk nu naar de DS, revolutionair apparaat en wat is de eerste game die we erop krijgen? Een remake van Mario 64! Wat dat betreft ben ik het dus oneens met Eurogamer. Nintendo, kom eens met wat nieuws in plaats van op oude successen te blijven teren.quote:Van jouw favoriete site, Eurogamer:
Zal nu wel weer B. en Struik over me heen krijgen. Maar vergeleken met Tiger Woods vond ik Outlaw Golf echt bagger. Frustrerende gameplay en ik trek die puberale humor niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:17 schreef Magneet het volgende:
dat putten is zooooooo kut bij dat kutgolf
ooh dat zal heus wel hoor ik ga puur voor de fun van dit spel, kreeg net wel al een super composure toen ik een toeschouwer raaktequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal nu wel weer B. en Struik over me heen krijgen. Maar vergeleken met Tiger Woods vond ik Outlaw Golf echt bagger. Frustrerende gameplay en ik trek die puberale humor niet.
Ik wil best aparte spellen spelen, maar ICO dus echt niet. Rez trouwens ook niet. Dat is me echt te vaag hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ICO was meer dan alleen gameplay. Het totaal pakket van verhaal, gameplay en sfeer maakte het geweldig. Maar ik geef toe, het is een cultgame en niet voor iedereen.![]()
Nou, kijk. De DS is een rushproduct omdat ze natuurlijk niet kunnen hebben dat de PSP met de GBA zou komen te concurreren. Omdat de productie van de GameBoy Evolution nog niet klaar is zijn ze met de DS gekomen, een portable N64. Deze heeft als extra fncties een 2e scherm en Touchscherm gehad omdat alleen een portable N64 het ook zou afleggen tegen de PSP.quote:Ik vind dat Nintendo best goede dingen doet, kijk maar naar Resident Evil of Metroid Prime. Ik vind het alleen jammer dat ze hun bekende hoofdpersonen zo vreselijk recyclen, nee, zelf pooieren. Kijk nu naar de DS, revolutionair apparaat en wat is de eerste game die we erop krijgen? Een remake van Mario 64! Wat dat betreft ben ik het dus oneens met Eurogamer. Nintendo, kom eens met wat nieuws in plaats van op oude successen te blijven teren.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal nu wel weer B. en Struik over me heen krijgen.
Kijk, ik vind hoe vager hoe beter!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil best aparte spellen spelen, maar ICO dus echt niet. Rez trouwens ook niet. Dat is me echt te vaag hoor![]()
Maar goed, het blijft een oud spel. Overigens niks mis met ports, Zelda en Mario op de GBA zijn geweldig. Maar om het nu als launchtitels te gebruiken.quote:Nou, kijk. De DS is een rushproduct omdat ze natuurlijk niet kunnen hebben dat de PSP met de GBA zou komen te concurreren. Omdat de productie van de GameBoy Evolution nog niet klaar is zijn ze met de DS gekomen, een portable N64. Deze heeft als extra fncties een 2e scherm en Touchscherm gehad omdat alleen een portable N64 het ook zou afleggen tegen de PSP.
Doordat de DS een rushproduct is, die binnen een jaar na aankondiging te koop is, en er wel een Mario op het programma moet staan, hebben ze Mario 64 opnieuw uitgebracht. Je moet het alleen niet zien als simpele poort. De graphics zijn vele malen mooier (VEEL mooier) en ze hebben er 2 speelmodi bijgestopt. Een multiplayer mode om de wireless mogelijkheden te tonen en minigames om de Touchmogelijkheden te tonen. Deze 2 extra modi zijn zó ontzettend cool dat je echt al wel kan spreken van een totaal nieuwe game en niet van een poort van een oude N64 game. Daarnaast is ook de hoofdgame gewoon ontzettend vernieuwd, 3 extra character, meer levels en bossfights en meer secrets.
Ik vind dat NBA Street iets creepy hebben...doet me aan Silent Hill denken.quote:Verder is het gewoon zo dat Mario verkoopt, dus wordt hij gebruikt. Af en toe zeker teveel (ik bedoel, Mario en Peach in NBA Street V3?) maar vaak zorgt het er wel voor dat Nintendo gamers hun aandacht ook geven aan games die ze anders nooit zouden spelen (zonder Mario had ik nooit aan een Golf game begonnen bijv).
Wario Ware 2 op de GBA en Wario Ware Touched zijn 2 games die ik moet hebben. De een heeft motionsensor en de ander heeft Touch!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijk, ik vind hoe vager hoe beter!Vond trouwens Wario Ware inc. ook geweldig.
Bewijs dat Nintendo toch nog origineel kan zijn.
Je hebt duidelijk nog geen DS in je handen gehad. Het is gewoon echt heel cool. Mario 64 stuurt overigens gewoon wel ok hoor, ik ben nergens dood gegaan omdat ik niet analoog kon besturen. Zelfs niet in Tick Tock Clock (daar wel een enkele keer naar beneden gedonderd, maar dat was niet dodelijkquote:Maar goed, het blijft een oud spel. Overigens niks mis met ports, Zelda en Mario op de GBA zijn geweldig. Maar om het nu als launchtitels te gebruiken.Overigens las ik dat de besturing van Mario 64 DS niet echt geweldig is.
Voor een bedrijf dat praat gaat op innovatie vind ik dat ze erg weinig laten zien.
Whahahaha Inderdaadquote:Ik vind dat NBA Street iets creepy hebben...doet me aan Silent Hill denken.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja prima. Dit weekend ga ik Jungle Beat halen en heb ik een 2e set trommels erbij. Dan kan ik ECHT laten zien wat de kracht van die trommels nu isquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
To Do list:Trommelen met Noot. Gamen op Noot zijn DS. ![]()
Eind februari/begin maart lijkt me wel een goed plan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
En uiteraard neem ik de DS ookeind feb krijg ik Wario Ware. Zullen we tegen die tijd eens afspreken? Of moet ik daarvoor je secretaresse eens aanspreken?
En dat is de essentie van gamen. Fun.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:50 schreef Bastard het volgende:
Trouwens.. outlawspeelt eigenljik leuker.. je heb vaker het plezier om vanuit de bunker nog te putten, is gewoon lekker. AI is sterk, humor is leuk, stemmen uitzetten behalve op LIVE.. gewoon puur fun, niets meer dan dat.
Dat is waar, zolang je maar zelf happy met een game bent is het toch goed.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat is de essentie van gamen. Fun.
Behalve als het alwetende waarheid word gezegdquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar je moet wel je mening kunnen geven vind ik.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, kijk. De DS is een rushproduct omdat ze natuurlijk niet kunnen hebben dat de PSP met de GBA zou komen te concurreren. Omdat de productie van de GameBoy Evolution nog niet klaar is zijn ze met de DS gekomen, een portable N64. Deze heeft als extra fncties een 2e scherm en Touchscherm gehad omdat alleen een portable N64 het ook zou afleggen tegen de PSP.
AI is in het begin beetje te sterk,ik verlies alleen maarquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:50 schreef Bastard het volgende:
Trouwens.. outlawspeelt eigenljik leuker.. je heb vaker het plezier om vanuit de bunker nog te putten, is gewoon lekker. AI is sterk, humor is leuk, stemmen uitzetten behalve op LIVE.. gewoon puur fun, niets meer dan dat.
Wacht maar tot je het in je handen hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:30 schreef kepler het volgende:
[..]
gameboy evolution
die fantasie ook
alles is beter dan die lomp grote DSquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het in je handen hebt.
De PSP is groterquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
alles is beter dan die lomp grote DS
Onze dunne vriendschap is zojuist veranderd in totale oorlogquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ico, de game met een geweldige serene rust en fantastische puzzelelementen die verneukt is door diezelfde leegte en puzzelelementen
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Onze dunne vriendschap is zojuist veranderd in totale oorlog
Sterf bolle trommelende ellendige rollende banaan vreter
Whoahahaha.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Onze dunne vriendschap is zojuist veranderd in totale oorlog
Sterf bolle trommelende ellendige rollende banaan vreter
Dat scherm van de PSPquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef kepler het volgende:
[..]
de zodiac is kleiner dan de deksel op de PSP
de wat?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef kepler het volgende:
De Ngage heeft meer games dan de Zodiacquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef kepler het volgende:
[..]
de Zodiac heeft meer scherm dan detwee schermen van de DS bij elkaarquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Ngage heeft meer games dan de Zodiac
Leuk zo'n scherm als je geen games kan kopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:05 schreef kepler het volgende:
[..]
de Zodiac heeft meer scherm dan detwee schermen van de DS bij elkaar
huh???quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:36 schreef Bastard het volgende:
Nou een Nederlands bedrijf kan bijna bestellen bij Harley Davidson.. nu heb ik een pleurishekel gekregen aan die motoren
Bedrijf in Nederland die custom bikes maakt wil onderdelen bestellen via de electronische weg bij HD. Moet het een en ander vooor worden opgezet, HD moet info geven, etc.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh???
eehhhhh ik wil deze zin zoooooooooooo graag begrijpen![]()
wat is er mis met Harley??
Maandje langer sparen..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:22 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2935
......................quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/477(...)d_in_supermarkt.html
En ? Alles klaar voor de grote ingreep !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Zo laatste keer ogen laten controleren![]()
![]()
Sterktequote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zo laatste keer ogen laten controleren![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:22 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2935
Ja .... ? dank jequote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:45 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen allen
Ik denk het wel. Puur omdat Forza WEL in één keer uitkomt en online te spelen isquote:
Dat is al 1 van de vele punten die beter zijn dan GT inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Puur omdat Forza WEL in één keer uitkomt en online te spelen is
Hey Babequote:
Ja hoorquote:
Het interesseert me echt geen hol welke beter is, ik schop gewoon om en om tegen beide gamesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou niet zo snel zijn met die beweringen hoor. Forza moet zichzelf nog wel bewijzen. GT blijft toch wel de raceklapper van de game-wereld. Lijkt me wel cool voor Xbox racersals Forza idd de grote race knaller blijkt
Heb wel movies gezien van GT4 en daar werd ik toch wel even stil van![]()
DS????quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hoorEn met jou?
Ik kreeg net smsjes van Strol, hij is met de DS aan het spelen in de MediaMarkt
eindredactie gamesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen hol welke beter is, ik schop gewoon om en om tegen beide games
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2756quote:
Desiree Schagenquote:
aha....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=2756
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Desiree SchagenKen je die chick niet
zegt me nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ie gespeeld heeft vond ie cool (Wario Ware Touched!) maar hij zei wel dat het ding een beetje lomp wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:18 schreef Toadette het volgende:
[..]
aha....
vond hij het ook wat dan?
Verder gaat het goed met me.
Ben nu weer helemaal beter.
het zijn rustige weken (al vier weken werk ik maar 4 dagen, volgende week ook maar 4 en dan is het alweer vakantie)
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HA! Nog een medestanderquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
maar hij zei wel dat het ding een beetje lomp was
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis. Alles een laatste keer gemeten en gecontroleerd. Doekjes mee gekregen om mijn ogen te reinigen. De 18e is het zover.![]()
![]()
serieusquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis. Alles een laatste keer gemeten en gecontroleerd. Doekjes mee gekregen om mijn ogen te reinigen. De 18e is het zover.![]()
![]()
Top Gijsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Jij durft te trouwen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooooooveeeeeeeeeeeeel respect, ik zou het echt nooooooooooooooit doen.
succes Strol!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Nee? .... geen goeiemorgen joh... Nou dan niet tochquote:
Ik vind trouwen moedigerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
serieus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoooooooooveeeeeeeeeeeeel respect, ik zou het echt nooooooooooooooit doen.
Kijk... eindelijk een leuke reactiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Surfer eigenlijk al wakker?
Ik vond hem zelf nogal matigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kijk... eindelijk een leuke reactie
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee? .... geen goeiemorgen joh... Nou dan niet toch
Jij bent serieus de meest liefdevolle persoon in deze reeksquote:
Ik weet het... maar ik vond het leuk omdat jij het was...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf nogal matig
Dank je welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent serieus de meest liefdevolle persoon in deze reeks
Jaaa moeilijk irritant hahahahahhaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Brown met zijn MSN spelletjes ook
Je hebt mickey mouse leverworst voor op je brood gekocht?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:07 schreef kepler het volgende:
ik wilde iets heeeeeeeeel belangrijks zeggen, maar ik ben het vergeten
je bent eindelijk zindelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:07 schreef kepler het volgende:
Er landde voor het eerst wat warms op je buik ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:07 schreef kepler het volgende:
quote:
quote:
Gijs ik kan haast niet wachten !quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:56 schreef Nadientje het volgende:
waarom heten jullie allemaal strolie op msn![]()
Je wilt toch trouwen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Nadientje het volgende:
wat krijg ik maar veel huwelijksaanzoeken hier
ja maar ik wil echt trouwen...quote:
quote:
Dat vroeg ik me nou ook al af!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:56 schreef Nadientje het volgende:
waarom heten jullie allemaal strolie op msn![]()
QUINNYYYYYYYYYYYYYYYY KUUUUUUUUUSSSSSSSSSJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quinny het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Zo ben alweer thuis. Half dagje gewerkt want Daan is een beetjes ziekjes. Ik ben zo blij met mijn moeder. Ze heeft lekker de was voor me gedaan.de wasmand zat behoorlijk vol na al dat kotsen van Daan En ook nog opgevouwen. Ze wilde ook nog gaan strijken, maar toen werd Daan weer wakker.
Ze mag wel vaker hier komen oppassen
Quinnyquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quinny het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Zo ben alweer thuis. Half dagje gewerkt want Daan is een beetjes ziekjes. Ik ben zo blij met mijn moeder. Ze heeft lekker de was voor me gedaan.de wasmand zat behoorlijk vol na al dat kotsen van Daan En ook nog opgevouwen. Ze wilde ook nog gaan strijken, maar toen werd Daan weer wakker.
Hai Quuuuiiinnnnyyyyquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quinny het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Kooooooooommmmmmmm maaaaaaaaaaarrrrrrrr geeeeeeeeeevvvvvvvveeeeeennnnn dddddaaaaaaannnnnn !quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
QUINNYYYYYYYYYYYYYYYY KUUUUUUUUUSSSSSSSSSJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Nee?? Zelfs jij nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hai Quuuuiiinnnnyyyy![]()
![]()
![]()
Ik hoorde het net ja.. dat Daantje ziek is..![]()
Geef hem een dikke kus en als we iets voor jullie kunnen doen dit weekend dan horen we het wel
Moeders
en idd neequote:
Ik hoorde dat hij naar jou toe ging om je oogkas te vingeren maar hij kon die lantaarnpaal buiten niet uit de grond krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:00 schreef Magneet het volgende:
heeft iemand vandaag Surfer al gezien of kan hij met zijn worstevingers geen toetsenbord meer bedienen?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij naar jou toe ging om je oogkas te vingeren maar hij kon die lantaarnpaal buiten niet uit de grond krijgen
Serieus,.... dat lijkt die dude uit Resident Evil Nemesis (deel 3) welquote:
Vind jequote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,.... dat lijkt die dude uit Resident Evil Nemesis (deel 3) welWTF ?
1. Ja anders schrijf ik het niet.quote:
Ah lachen man dat spelquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:14 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is dat Outlaw Golf nou ?Ik zie het jullie veel gamen
Putten zuigt wel geloof ik
Reviews die ik gezien en gelezen heb zijn best okquote:
toeschouwers raken, met carts racen, vogels uit de luicht slaan, caddy bekogelen met stringsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reviews die ik gezien en gelezen heb zijn best okEen paar hilarische momenten in gameplay gezien.... !
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
toeschouwers raken, met carts racen, vogels uit de luicht slaan, caddy bekogelen met strings
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Ja anders schrijf ik het niet.
2. Je kent RE3 niet.
3. Je sucked
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1. Ja anders schrijf ik het niet.
2. Je kent RE3 niet.
3. Je sucked
[/quote
Op hoeveel uur zit je al?quote:
_________________________________O_____________________________________quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:53 schreef Chocobo het volgende:
Net even mijn Live games geupdate2 nieuwe levels voor FSW, 2 nieuwe levels voor Splinter Cell en Hurricane pack 1 en 2 van Ninja Gaiden gedowned
Moest evens 3 Xboxlive updates doen
He heeeeerlijk..... friendslist even aangepast en memorycard management uitgevoerd op al mijn consoles
quote:
quote:
Magneetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:52 schreef Magneet het volgende:
avond Strol
Stage 1 van pack 2,......... eerste vijand,.......... BOEM BOEM HIIIIIIERRRRRquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
_________________________________O_____________________________________
Ninja Gaiden... ben er erg benieuwd naar.. gruwelijk moeilijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Zal wel eenhebben, maar wat een heerlijke boxart
[afbeelding]
kutsitesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik weet alleen niet welke de LE is !! Op teamxbox staat trouwens een strakke preview met interview
[afbeelding]
Nee,....... de normale versie wordt Limited,... sterker nog,... ze brengen alleen de LE uit geloof ik. Je hebt altijd de extra character.... ik ga dit spel like sooo gamen dudequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij wordt niet LE helemaal niet zo limited. Ik maak me in elk geval niet zoveel zorgen.![]()
..............quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
Heb weer zin in een goede RPG. Games TM (engels blad) had trouwens een review van Dragon Quest VIII. Schijnt echt geweldig te zijn. Ze vonden hem beter dan FFVII.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat het trouwens weer wat beter met Daantje? Ik las dat hij ziek was???
Kreeg meteen eenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:20 schreef Chocobo het volgende:
..............![]()
B...beter dan FFVII
Oh God Strol dit is er weer 1,.....
Gelukkig.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:21 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Ja je weet nooit wat het nou is he,... tandje, griepje, iets verkeerds gegeten, creche bacterien... maar gelukkig slaapt die lekker nu![]()
Ker staat niet meer open voor games.... er zullen nooit betere games komen dan FFVII als het aan die materiakikker ligtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kreeg meteen eenvan Ker via msn toen ik het aan hem vertelde.
Maar het wordt er inderdaad weer eentje.
![]()
Hij geniet nu behoorlijk van Katamari. En binnenkort RE4 en MGS3. En eind dit jaar Wanda and the Colossus en Okami. Die kikker gaat wel weer om.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Ker staat niet meer open voor games.... er zullen nooit betere games komen dan FFVII als het aan die materiakikker ligtMaar je weet nooit,.... soms staat er ineens zo spel om de hoek ! Wat ik gezien heb tot nu toe is geniaal...
Volgens de review is het ook nog oldschool moeilijk. Je kunt in principe niet doodgaan maar de gevechten en puzzels schijnen echt behoorlijk uitdagend te zijn.quote:een complete wereld zonder laadtijden ala GTAFantastisch... en op schaal dus.... geen mini dorpjes op een kaart,... nee alles op schaal
Squarequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens de review is het ook nog oldschool moeilijk. Je kunt in principe niet doodgaan maar de gevechten en puzzels schijnen echt behoorlijk uitdagend te zijn.
Gijs....zolang het maar naakt is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:29 schreef Chocobo het volgende:
SquareOh God Strol,............... mag ik je vasthouden zodra de release dichterbij komt
Ik sta er wel voor openquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ker staat niet meer open voor games.... er zullen nooit betere games komen dan FFVII als het aan die materiakikker ligtMaar je weet nooit,.... soms staat er ineens zo spel om de hoek ! Wat ik gezien heb tot nu toe is geniaal...
een complete wereld zonder laadtijden ala GTAFantastisch... en op schaal dus.... geen mini dorpjes op een kaart,... nee alles op schaal
Wil je niks meer met mij delen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SquareOh God Strol,............... mag ik je vasthouden zodra de release dichterbij komt
Ik weet niet of ik dat red hoor.. maar als je er gek genoeg voor bent welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op hoeveel uur zit je al?
Is het een 100+ uur spel net zoals GT3 en PGR2?
Ik speel graag iets origineels, vindt veel games van tegenwoordig meer herhalen van wat vroeger is gemaakt. Star Ocean ook, harstikke leuk spel maar weet gek genoeg al wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin met de dag meer te twijfelen over jou sexualiteit...quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik begin met de dag meer te twijfelen over jou sexualiteit...
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik begin met de dag meer te twijfelen over jou sexualiteit...
Ja gijs... en nog aardig wat te doen ookquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs... en nog aardig wat te doen ook
Kut zooi
Gunt!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs... en nog aardig wat te doen ook
Kut zooi
Verkapt "ik heb sex gehad" postquote:
lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verkapt "ik heb sex gehad" post![]()
Vind die prachtigquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verkapt "ik heb sex gehad" post![]()
je moet toch de 24ste?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen heee....
Sta ik op, beetje duf van vanacht.. naar bed gegaan toen ik de 2 balletjes golf ging spelen, dat viel niet mee.
Ik sta op, neem de hond mee naar buiten, mn shag, en de bal. Lekker ff rondje lopen, goed voor de baas en hond.
Dribbelen we samen grasveld over, fietspad over, hier kan de hond wel los. Laat de hond maar rennen, ik kijk wel toe met een peukie dan he. Pak de bal uit mn jas en geef er een slinger aan.
Hond blij er achteraan, ik kijk toe.
"Kom de bal brengen dribbel, kom dan" ... nee ze laat de bal halverwege het veld liggen. Op een opgedroogde stuk modder, wat eerder een sloot was. Je kent het wel, van dat zwarte opgedroogde slib. Ik verbaas me nog, waar is al dat water dan heen?
Maar goed, berg komt niet naar Mozes, dan gaat Mozes zelf de bal wel halen.
Dus ik met mn net aangestoken peukie de helling af, stap op die modder... die helemaal niet droog is?!?! Zak ik er zo door met mn schoen, uit een reflex zet ik nog een stap.. die zakt nog dieper, ik zie de bal, grijp de bal en wil me uit de voeten maken. SOP een voet mee, SOOOPPP tweede voet mee, ik struikel.
Kon me nog net de juiste kant uit laten vallen, van de modder af op de helling. Daar gaat mn trots, peuk verkreukeld, net uit bed met een suffe kop naar een aardpol te staren. Onderwijl in mijn oor likkend door de hond. Ik krabbel overeind, mn schone spijkerbroek onder de modder, en mn nieuwe schoenen..... he-le-maal zwart. Gewoon zwarte klompen zijn het!!
He lekker, een vrije dag met de hond buiten lopen.
Reusquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen heee....
Is je hondje nog wel wit?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen heee....
Sta ik op, beetje duf van vanacht.. naar bed gegaan toen ik de 2 balletjes golf ging spelen, dat viel niet mee.
Ik sta op, neem de hond mee naar buiten, mn shag, en de bal. Lekker ff rondje lopen, goed voor de baas en hond.
Dribbelen we samen grasveld over, fietspad over, hier kan de hond wel los. Laat de hond maar rennen, ik kijk wel toe met een peukie dan he. Pak de bal uit mn jas en geef er een slinger aan.
"Kom de bal brengen dribbel, kom dan" ... nee ze laat de bal halverwege het veld liggen. Op een opgedroogde stuk modder, wat eerder een sloot was. Je kent het wel, van dat zwarte opgedroogde slib. Ik verbaas me nog, waar is al dat water dan heen?
Dus ik met mn net aangestoken peukie de helling af, stap op die modder... die helemaal niet droog is?!?! Zak ik er zo door met mn schoen, uit een reflex zet ik nog een stap.. die zakt nog dieper, ik zie de bal, grijp de bal en wil me uit de voeten maken. SOP een voet mee, SOOOPPP tweede voet mee, ik struikel.
Kon me nog net de juiste kant uit laten vallen, van de modder af op de helling. Daar gaat mn trots, peuk verkreukeld, net uit bed met een suffe kop naar een aardpol te staren. Onderwijl in mijn oor likkend door de hond. Ik krabbel overeind, mn schone spijkerbroek onder de modder, en mn nieuwe schoenen..... he-le-maal zwart. Gewoon zwarte klompen zijn het!!
WHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen heee....
Oh jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:14 schreef Toadette het volgende:
je moet toch de 24ste?
Prachtig geschrevenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen heee....
Kan er nu ook wel weer om lachen.. maar had meteen zon gevoel van.. ik ga terug naar bed.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prachtig geschrevenVindt het lullig voor je, maar moest er wel erg hard om proesten!
![]()
![]()
![]()
Ik ken het gevoel....soms heb je van die dagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
Kan er nu ook wel weer om lachen.. maar had meteen zon gevoel van.. ik ga terug naar bed.
daar hoef je niet eens aan te beginnen, lukt je toch nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
Ik ga zo gamen. moet di beker halen.. dat nog wel vandaag
BROWN: WHOEHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen heee....
Ik hou niet van Carnaval...maar Noorderlingen die Carnaval proberen te vieren zijn nog een gradatie triester dan Limburgers.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:09 schreef Chocobo het volgende:He heerlijk,......... de tractoren en de carnavals rijtuigen komen met house muziek en mongolen erin voorbij rijden onder het mom van dit is carnaval !
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou niet van Carnaval...maar Noorderlingen die Carnaval proberen te vieren zijn nog een gradatie triester dan Limburgers.![]()
Whahahahaahahahhahaa , gijs ik gun je dit niet maar wat een leuk verhaaalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen heee....
Als ik licht geef in het donker zal ik het posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet je trouwens dat die baggerslib uit sloten meestal zwaar verontreinigd is![]()
Wat ben je toch een schatje eigenlijk ook hequote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zon rubbere kip voor haar gekocht
*Secret of Monkey Island flashback heeft*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
Wat moet Tam daarmee danquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
Say what ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*Secret of Monkey Island flashback heeft*![]()
Nee?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Say what ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee?
Use ribber chicken on wire
[afbeelding]
Leek![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond staat Magnolia op het programma
Nu weten we het wel Gijs...log eens uit.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond staat Magnolia op het programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Uit eten met goede vriendin RE4 verder gamen
Godver dat spel trouwensHet kasteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GENIAAAAAL !!!!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |