REMquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:24 schreef ChOas het volgende:
Ik ga naar R.E.M. in Ahoy!!!
"Veel plezier ChOas!!!"
Dank jullie, misschien tot vannacht!!
Ik ben al bij dat hij het uberhaupt doet.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:24 schreef ChOas het volgende:
Ik ga naar R.E.M. in Ahoy!!!
"Veel plezier ChOas!!!"
Dank jullie, misschien tot vannacht!!
Boeien ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
en Nadine heeft mij gewoon niet in der lijstje staan
Henk? Jan? Piet?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
He godver zegquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:28 schreef Chocobo het volgende:
S..strol,... Ker die nieuwe trailer van Wanda![]()
![]()
http://media.ps2.gamespy.com/media/490/490849/vids_1.html
Nobody actually gives a bloody fuck?????quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:39 schreef Magneet het volgende:
indeed and they are bloody right about thatquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nobody actually gives a bloody fuck?????
_____________________________O______________________________quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:28 schreef Chocobo het volgende:
S..strol,... Ker die nieuwe trailer van Wanda![]()
![]()
http://media.ps2.gamespy.com/media/490/490849/vids_1.html
Net als ICOquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dit geen spel, maar regelrechte kunst
Die leegte noem je sfeer!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ico, de game met een geweldige serene rust en fantastische puzzelelementen die verneukt is door diezelfde leegte en puzzelelementen
U spreekt Magneets.quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:36 schreef Bastard het volgende:
Nou een Nederlands bedrijf kan bijna bestellen bij Harley Davidson.. nu heb ik een pleurishekel gekregen aan die motoren
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En moet jij niet met je trommels gaan spelen?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:10 schreef Bastard het volgende:
Dribbel is gegroeitzeker een halve meter
afz Struik
Ja mooi... wat een zin was datquote:
Haal een kamer of gebied leeg en je hebt sfeer?quote:
Ohw please Gijsquote:En moet jij niet met je trommels gaan spelen?
Ja, je creeërt daarmee eenzaamheid, onzekerheid, verlatenheid. Zo'n verlaten kasteel ademt dit echt uit. Je hoort de wind tussen de torens blazen en elk geluid wordt versterkt! Eerlijke sfeer die perfect past bij het spel!quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haal een kamer of gebied leeg en je hebt sfeer?
Ik kan ook nog over Mario Tennis, Mario Golf, Mario Origami en Mario Kantklossen beginnen hoor.quote:Ohw please GijsVerzin eens iets nieuws om discussies over gamen te winnen.
Was klap hequote:Op donderdag 3 februari 2005 19:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... wat een zin was dat![]()
Ik weet het Gijs, normaal gesproken vind ik het ook echt geweldig. Probleem bij ICO vond ik dat het net iets té was. Er gebeurde te weinig. De gameplay is te traag en die zwarte mannetjes zijn irritantquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, je creeërt daarmee eenzaamheid, onzekerheid, verlatenheid. Zo'n verlaten kasteel ademt dit echt uit. Je hoort de wind tussen de torens blazen en elk geluid wordt versterkt! Eerlijke sfeer die perfect past bij het spel!Resident Evil 1 slaagt er ook in om deze sfeer goed neer te zetten.
![]()
Van jouw favoriete site, Eurogamer:quote:Ik kan ook nog over Mario Tennis, Mario Golf, Mario Origami en Mario Kantklossen beginnen hoor.![]()
quote:We could take this opportunity to strut up and down ranting with self-righteous indignation about the stagnation of Nintendo's first-party line-up and the amount of repackaging and sideways steps that seem to belie its newfound "Revolutionary" principles. But as long as the games are still this entertaining, and do enough to keep us satisfied, we'll be happy to play them. So we're not going to. Besides, that'd be a bit too grown-up.
quote:
ICO was meer dan alleen gameplay. Het totaal pakket van verhaal, gameplay en sfeer maakte het geweldig. Maar ik geef toe, het is een cultgame en niet voor iedereen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het Gijs, normaal gesproken vind ik het ook echt geweldig. Probleem bij ICO vond ik dat het net iets té was. Er gebeurde te weinig. De gameplay is te traag en die zwarte mannetjes zijn irritant
Ik vind dat Nintendo best goede dingen doet, kijk maar naar Resident Evil of Metroid Prime. Ik vind het alleen jammer dat ze hun bekende hoofdpersonen zo vreselijk recyclen, nee, zelf pooieren. Kijk nu naar de DS, revolutionair apparaat en wat is de eerste game die we erop krijgen? Een remake van Mario 64! Wat dat betreft ben ik het dus oneens met Eurogamer. Nintendo, kom eens met wat nieuws in plaats van op oude successen te blijven teren.quote:Van jouw favoriete site, Eurogamer:
Zal nu wel weer B. en Struik over me heen krijgen. Maar vergeleken met Tiger Woods vond ik Outlaw Golf echt bagger. Frustrerende gameplay en ik trek die puberale humor niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:17 schreef Magneet het volgende:
dat putten is zooooooo kut bij dat kutgolf
ooh dat zal heus wel hoor ik ga puur voor de fun van dit spel, kreeg net wel al een super composure toen ik een toeschouwer raaktequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal nu wel weer B. en Struik over me heen krijgen. Maar vergeleken met Tiger Woods vond ik Outlaw Golf echt bagger. Frustrerende gameplay en ik trek die puberale humor niet.
Ik wil best aparte spellen spelen, maar ICO dus echt niet. Rez trouwens ook niet. Dat is me echt te vaag hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ICO was meer dan alleen gameplay. Het totaal pakket van verhaal, gameplay en sfeer maakte het geweldig. Maar ik geef toe, het is een cultgame en niet voor iedereen.![]()
Nou, kijk. De DS is een rushproduct omdat ze natuurlijk niet kunnen hebben dat de PSP met de GBA zou komen te concurreren. Omdat de productie van de GameBoy Evolution nog niet klaar is zijn ze met de DS gekomen, een portable N64. Deze heeft als extra fncties een 2e scherm en Touchscherm gehad omdat alleen een portable N64 het ook zou afleggen tegen de PSP.quote:Ik vind dat Nintendo best goede dingen doet, kijk maar naar Resident Evil of Metroid Prime. Ik vind het alleen jammer dat ze hun bekende hoofdpersonen zo vreselijk recyclen, nee, zelf pooieren. Kijk nu naar de DS, revolutionair apparaat en wat is de eerste game die we erop krijgen? Een remake van Mario 64! Wat dat betreft ben ik het dus oneens met Eurogamer. Nintendo, kom eens met wat nieuws in plaats van op oude successen te blijven teren.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal nu wel weer B. en Struik over me heen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |