Oh ja, we hebben nu zo'n soort OPquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef Fixxxer het volgende:
http://www.cyberfret.com/theory/index.php (staat in de OP...)
Een verloopstekkertje voldoet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:22 schreef yootje het volgende:
Welke koptelefoon moet je eigenlijk op de Cube-15 aansluiten? Ik zie wel een gaatje waar phone boven staat, maar daar passen mijn gewone oortjes niet in. Moet ik een verloopkabel kopen of een speciale koptelefoon?
Ik heb het maar gelijk groot aangepaktquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, gisteren weer met L_A_H een mooi optreden gehad!! 2 sets van +- 50 minuten, lekker rammen! Nouja, het waren wel wat rustigere nummers dan anders, maar het publiek was dan ook wat ouder he
Ook voor het eerst de nieuwe Strat gebruikt en een vuurdoop gegeven![]()
vuur·doop (de ~ (m.))quote:
Neen, ik snap ende begrijp geenszins dat hij opgetreden heeft en ik er geen weet van had...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
vuur·doop (de ~ (m.))
1 gelegenheid dat men voor de eerste maal in het vuur, gevecht is => vuurproef
2 de eerste keer dat men een zware opgave tot een goed einde moet brengen of een test moet ondergaan => vuurproef
En als je er dan op door blijft spelen? blijf je dat dan denken?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:37 schreef Hammet het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je eindelijk een heel vet geluid uit je versterker haalt, en daar speel je dan ook een tijd mee, en dat je in eens denkt: wat een kut geluid!
Nou ik namelijk wel. Ik had mn versterker al een paar weken zo ingesteld dat het goed klonk, maar toen ging ik vanmiddag weer even spelen, en toen vond ik het dus echt nérgens naar klinken! echt fucking irritant gewoon
![]()
Ik snap wat je bedoelt. Dat heb ik ook wel eens als ik met veel distortion speel en dan weer terug ga naar een 'gewoon' overstuurd geluid. Dan moet je idd ff wennen. Maar dat is niet wat ik bedoel. Ik vind het gewoon ineens heel slecht klinken... echt maf :Squote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
En als je er dan op door blijft spelen? blijf je dat dan denken?
Vaak heb ik ook wel net een nr geluisterd of de vetta van LAH gehoord (of een eigen brute patch gebruikt) en als ik dan zelf weer speel of een andere patch neem klinkt die veel braver, maar als ik dan door blijf spelen leer ik die sound weer waarderen.
Ik bedoel dus te zeggen van je moet geluiden niet vergelijken, kweenie of dat het misschien was toen je dacht van neej dit is niks meer.
(Men, kep net gespeeld en mn handen ruiken naar boterhamworst WTF)
Kan gewoon een normale koptelefoon in. Een verloopstekkertje is dus goed genoeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:22 schreef yootje het volgende:
Welke koptelefoon moet je eigenlijk op de Cube-15 aansluiten? Ik zie wel een gaatje waar phone boven staat, maar daar passen mijn gewone oortjes niet in. Moet ik een verloopkabel kopen of een speciale koptelefoon?
Ook dat heb ik weleens!! Ik had laatst maatjes gegeten, ja met de hand; dat moet! handen gewassen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
(Men, kep net gespeeld en mn handen ruiken naar boterhamworst WTF)
Da's lekker voor je toets...quote:
Gebruikte je die instellingen voor het eerst i.c.m. anderen? Het is namelijk vaak dat een geluid dan tegenvalt, omdat je er teveel toeters en bellen op hebt zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:37 schreef Hammet het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je eindelijk een heel vet geluid uit je versterker haalt, en daar speel je dan ook een tijd mee, en dat je in eens denkt: wat een kut geluid!
Nou ik namelijk wel. Ik had mn versterker al een paar weken zo ingesteld dat het goed klonk, maar toen ging ik vanmiddag weer even spelen, en toen vond ik het dus echt nérgens naar klinken! echt fucking irritant gewoon
![]()
Nou dat valt ook nog wel mee, daarbij ben ik nu in Maastricht en niet thuis-thuis!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:17 schreef Fixxxer het volgende:
Onze record freak, je HD thuis staat vol, post zelf nog eens wat vette shit
Wat moet je dan allemaal kunnen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ook wel.
M'n gitaar leraar zei dat ik op kon gaan voor m'n Graad A diploma. Als je dat haalt krijg je een A4'tje waar dat op staat en dat is het. () mja ik wil het wel proberen. Een aantal dingen die ik voor dat examen moet kennen kan ik nog niet (goed) (genoeg) maar een aantal dingen kan ik al beter dusch.
Dingen enzo weet je wel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:13 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Wat moet je dan allemaal kunnen?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:57 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Oh ok, ik weet wat je bedoelt....![]()
Hahaha!quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:54 schreef Ibanez het volgende:
Head is weg bij Korn!! Nu komt het:
Hij heeft zich bekeerd tot Jezussssschhhh Christusssssssssssss. het is een gevoel
Sjonge jonge:
Lees hier:
www.korn.com
Bron: Toffe_ellende in het KoRn Wordup-topic
Geen idee. Het betekend verder ook niets.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:56 schreef Gitarist het volgende:
Ik lees net dat Big_Boss z'n A graad mag halen...
Waarom werkt de ene muziekschool wel met diploma's en de andere niet?
Zijn er daar niet miljoenen van verkocht? En ik denk dat ze van het ene op het andere moment stoppen met die gitaren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:59 schreef Ibanez het volgende:
Misschien wordt mijn gitaar nog wat waard op E bay. Nu hij uit de band is, zal Ibanez wel kappen met k7 signature. Zal wel vervangen worden door een Munkey signature. Dus de K7 misschien uit de productie...
denk niet dat dat zo snel looptquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:59 schreef Ibanez het volgende:
Misschien wordt mijn gitaar nog wat waard op E bay. Nu hij uit de band is, zal Ibanez wel kappen met k7 signature. Zal wel vervangen worden door een Munkey signature. Dus de K7 misschien uit de productie...
ik heb gewoon gitaarles bij een vriend van me, steeds ongeveer een uur langquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Geen idee. Het betekend verder ook niets.
M'n gitaarleraar zei wel van een andere school en daar krijg je 5 minuten langer les bij iedere graad dat begint bij 15 minuten (eigelijk te kort) en eindigt bij 40 minuten. Ik krijg 20 minuten les en dat blijft ook gewoon zo.
nee, mijn DIME333 gaat geld waard wordenquote:
Nee het was niet i.c.m. anderen, het was gewoon in mijn oefenruimte waar ik altijd in mn eentje speel. Ook zaten er geen toeters en bellen op, het was enkel het OD-kanaal van mn marshall.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:14 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Gebruikte je die instellingen voor het eerst i.c.m. anderen? Het is namelijk vaak dat een geluid dan tegenvalt, omdat je er teveel toeters en bellen op hebt zitten.
Of was het ineens van: "shit, dit klinkt nergens naar". Zoja, dan zou ik graag horen wat je eraan gedaan hebt en of je een mooie nieuwe instelling hebt --> misschien kun je er iets mee opnemen? (hint hint!)
??? Gitaarles van 20 minuten ?!quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Geen idee. Het betekend verder ook niets.
M'n gitaarleraar zei wel van een andere school en daar krijg je 5 minuten langer les bij iedere graad dat begint bij 15 minuten (eigelijk te kort) en eindigt bij 40 minuten. Ik krijg 20 minuten les en dat blijft ook gewoon zo.
Hoeft ook niet. Als jij je dingen thuis goed genoeg oefent en niet telkens in herhaling hoeft te vallen, dan leer je het noodzakelijke ook wel in 20 minuten. Ik heb ook in uren les gehad, maar dan zat je van dat uur maar 20 minuten intensief iets nieuws te doen. Om samen te jammen hoef je natuurlijk niet te betalen imo.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Tja, ik kan het niet helpen.
Mijn ervaring is dat gitaarleraren nogal perfectionisten zijn, dus dan ben je met een nummer al snel 20 minuten bezig, plus nog 5 minuten installeren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:13 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Als jij je dingen thuis goed genoeg oefent en niet telkens in herhaling hoeft te vallen, dan leer je het noodzakelijke ook wel in 20 minuten. Ik heb ook in uren les gehad, maar dan zat je van dat uur maar 20 minuten intensief iets nieuws te doen. Om samen te jammen hoef je natuurlijk niet te betalen imo.
Heb jij enig idee hoeveel geld mijn ouders kwijt zijn aan die lessen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:06 schreef Fixxxer het volgende:
Wel, blokuur nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |