quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:06 schreef pyl het volgende:
Nederlandse acteur, meen ik.
quote:Beetje tweede garnituur?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Henk Poort?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:07 schreef pyl het volgende:
Engelse acteur, meen ik.
quote:Beetje eerste garnituur?
Neen; 't is niet Cees van Drongelen...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Presentator van Kunst en Kitsch?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:14 schreef pyl het volgende:
Shit, ben ik met al die vragen nog niets opgeschoten.... Simpeler dan maar: Nederlander?
quote:Uit de sector 'leuk'?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:20 schreef pyl het volgende:
Bimmel, zeg 'ns even wie dit is. Ik ken 'm, maar...
'n Belg?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:23 schreef pyl het volgende:
Uit Samson & Gert?
quote:Kabouter Plop?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:14 schreef pyl het volgende:
Uit de sector 'leuk'?
Dan zal het wel niet de eerste Belg zijn die meespeelde in Star Trek...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:20 schreef pyl het volgende:
Bimmel, zeg 'ns even wie dit is. Ik ken 'm, maar...
'n Belg?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Die andere 'komiek' uit België? Werther van der Sarre?
Om de godverdomme niet !quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:31 schreef Bimmel het volgende:
Is het die kerel die een van de duizende 'BRT-zingt u allen mee' programma's presenteert ?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:31 schreef Treinhomo het volgende:
Wat is 't jongen ?
Zie jet allemaal niet meer zo zitten ?
Teveel naar Ferry van de Zaande geluisterd?quote:
'k heb daar inderdaad wel 's een half nummer van gehoord...en da's al teveel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:36 schreef pyl het volgende:
Teveel naar Ferry van de Zaande geluisterd?
quote:'t is de Vlaming die in België de oudejaarsconférence deed?
Laat maar horen dan...quote:En toch ken ik hem....
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:42 schreef Tokay het volgende:
Geert Hoste.
(Echt een leuke man, ik kende hem persoonlijk zelfs!)
In bijbelse zin, Tokay?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:42 schreef Tokay het volgende:
Geert Hoste.
Tokay.... Jij sterren stalckster!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:42 schreef Tokay het volgende:
Geert Hoste.
Patricia Paay ? (Starsisters)quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:04 schreef Berkery het volgende:
"Star" is warm, da's namelijk de helft van de naam van het groepje waar ze bij zong
Zo zo...die heeft een aardige CV opgebouwdquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:21 schreef Treinhomo het volgende:
Nee; ik bedoel Lucy Lee....
Actrice in mijn favoriete genre...
Staande ovaties alom...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:27 schreef Bimmel het volgende:
Zo zo...die heeft een aardige CV opgebouwd
Anal Desires
Anal Expidition
Beds of Sin
Bring Um Young #11 (ben benieuwd naar deel 1 t/m 10 ....)
Academy materiaal, da's duidelijk....
Geen, paolo conte, maar je subgokje is goedquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:36 schreef Treinhomo het volgende:
Paolo Conte ?
Subgokje: Scatman John.
Arno is goedquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:05 schreef fotoloog het volgende:
Hebbie een Hint(jens)?
Ir.Evert van der Pik is juistquote:
Southside Johnny is goedquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Southside Johnnie zou het kunnen zijn maar da'seen Amerikaan.
Doe eens een hintje fotoloog.
Ik heb niet gezegd dat het een Engelsman isquote:
Jabba the Hut?quote:
Als jij Jabba the Hut weet,weet je deze ook !quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:38 schreef Treinhomo het volgende:
Moet je (jonge) kinderen hebben om dit...euh...'heer'schap te kennen ?
Uit 'Return of the Jedi'quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:40 schreef fotoloog het volgende:
Als jij Jabba the Hut weet,weet je deze ook !
Never mind,doe maar een plaat THquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:47 schreef Treinhomo het volgende:
Even voor de goede orde: bedoel je nou deel 1 ('The phantom menace', waar Han Solo volgens mij nog helemaal niet in voorkomt) of deel 4 ('Star wars', de eerste Star wars-film die is uitgekomen) ?
Grrr; dat stond er net nog niet zo...
Mkay...maar niet zeuren als 't een obscuur 013-bandje is...quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:50 schreef fotoloog het volgende:
Never mind,doe maar een plaat TH
Moet nog eten,dus dat komt goed uit!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mkay...maar niet zeuren als 't een obscuur 013-bandje is...![]()
Ik pasquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:57 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Let wel; we spelen om de grote RJPVD-jackpot...
Gevraagd worden, derhalve:
- Naam acteur
- Naam personage
- Soortnaam (+omschrijving daarvan) personage
- Film waarin dit personage voorkomt.
Game on...![]()
Gezien je etensplannen lijkt me dat zeer wijs....quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:08 schreef Berkery het volgende:
...in Spaceballs
Zie ik er uit als iemand die van kwissen houdt?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Da's al een kwart van de grote RJPVD-jackpot...
Gezien je prachtige roze icoontje, zou ik zeggen dat je meer van het songfestival houdt...quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zie ik er uit als iemand die van kwissen houdt?![]()
Zullen we het dan maar weer over jouw username hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gezien je prachtige roze icoontje, zou ik zeggen dat je meer van het songfestival houdt...
Ja; laten we dat verhaal weer 's op de rails zetten...quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Zullen we het dan maar weer over jouw username hebben?
Ik ben geloof ik de enige die het verhaal achter de naam niet kentquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; laten we dat verhaal weer 's op de rails zetten...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het verhaal achter de naam niet kent![]()
Briljant, Sherlock...alleen jammer dat DAT nou net niet gevraagd werd...quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
je had al wel gezien dat ik het genre geraden heb?
Soortnaam karakter: dikke vetzakquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Briljant, Sherlock...alleen jammer dat DAT nou net niet gevraagd werd...![]()
Ik blijf liever in het ongewissequote:
Helaas; dat kan de jury niet goedrekenen...quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Soortnaam karakter: dikke vetzak
Ignorance is bliss...quote:Ik blijf liever in het ongewisse![]()
Dikke harige vetzak met eekhoorn-oortjes dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Helaas; dat kan de jury niet goedrekenen...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:37 schreef Farfalina het volgende:
Barfolemew Barf
Close...but no cigar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dikke harige vetzak met eekhoorn-oortjes dan?
Nope; da's het geloof van 'Yogurt'quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:51 schreef Farfalina het volgende:
Druish
Als IK de Iepie Poepjes-award had gewonnen, zou ik niet zo sip kijken...quote:
Half goed....waar staat het voor ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:05 schreef Farfalina het volgende:
Hmmmmmm Mog dan?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:06 schreef missbehavin het volgende:
Is het een mog? Half man half dog?
En wat voor iets; een kwart van de grote RJPVD-jackpot...En da's niet misselijk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Jippie, win ik eindelijk iets!!
Precies; met je voet achter je oor kunnen krabben; wie wil dat nu niet ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:15 schreef Farfalina het volgende:
Half man half dog.... dat is het.....![]()
Ja en met dit koude weer zou zo'n vachtje ook wel lekker zijnquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; met je voet achter je oor kunnen krabben; wie wil dat nu niet ?![]()
Wees mijn gast...quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:22 schreef tong80 het volgende:
Zullen we eens een plaatje posten ?:{
Interessante gedachte; wie weet is daar wel een leuk spelletje mee te verzinnen...quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Jeetje, wie is die man in die foute broek?![]()
quote:
Da's mijn tekst...quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:57 schreef pos het volgende:
geen inspiratie
Vast wel; snor maar gewoon een plaatje op waarvan je denkt 'Dat raden ze NOOOOOIT'....quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:58 schreef missbehavin het volgende:
ben geloof ik niet zo goed in dit genre...
Da's tong80 ook...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik probeerde vanmiddag al een plaatje te droppen, maar dat ging ook al niet goed..., ben beetje een muts...
Fijn, da's een hele gerusstelling! Maar ik heb een hele goeie, nu 'm d'r nog op zien te krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Slade was een inkoppertje in afwachting tot de hernieuwde poging van missbehavin.
Ik heb er drie jaar over gedaan een eerste plaatje te posten en kruis nog steeds m'n vingers.
ja,ja, I know....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Schiet nou eens op mens, we heben geen uren de tijd. Jezus wat een amateur zeg.
Just joking hoorquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Oblivion het volgende:
Waar staat het plaatje? Op je pc? Dan moet je 'm even uploaden...
www.photobucket.com
Even een profiel aan maken, en dan wijst het vanzelf.![]()
Whehehehehequote:Op donderdag 3 februari 2005 21:13 schreef missbehavin het volgende:
Want ik heb zo'n goeie, die raden jullie nooit!
quote:
Ja maar lieve TH, hoe krijg ik m groter dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Maar da's meer een postzegel dan een plaatje...![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar lieve TH, hoe krijg ik m groter dan?
* niet inkopt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar lieve TH, hoe krijg ik m groter dan?
quote:
zoals de grote flosoof Swetsenegger ooit schreef: 'Sommige mensen moeten een Senseo kopen...En het daarbij laten !!!'.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Je kan je plaatje ook eerst in 89-X-pulse zetten overloaden naar de wips-module en teruglinken naar de oorspronkelijke dat-drive. Moet je niet vergeten hem up te graden naar de questreplique, anders pakt ie hem niet in het eerste 0-0-volume programma.
Bij mij helpt het iig. Succes.
Okidoki dan, fatso it is...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Dan vond ik 'Spekkie' leuker minder erg...
Ik wil alleen maar helpen hoor. En Swets is een lul.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
zoals de grote flosoof Swetsenegger ooit schreef: 'Sommige mensen moeten een Senseo kopen...En het daarbij laten !!!'.
Alles best; als je me maar niet 'Jonge adonis met een afgetraind kickbox-lichaam' noemt;quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Je kan je plaatje ook eerst in 89-X-pulse zetten overloaden naar de wips-module en teruglinken naar de oorspronkelijke dat-drive. Moet je niet vergeten hem up te graden naar de questreplique, anders pakt ie hem niet in het eerste 0-0-volume programma.
Wat is de overflow van die 89-X pulse?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik wel hoorquote:
Okay, dan doe ik dat niet...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alles best; als je me maar niet 'Jonge adonis met een afgetraind kickbox-lichaam' noemt;
daar heb ik nu nog steeds jeugd-trauma's van...
Ligt eraan. Meestal de 77-X-pulse. Maar bij hardlinken is het de fastloader.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:27 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat is de overflow van die 89-X pulse?
Dat doen dierenartsen ook...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ik wil alleen maar helpen hoor.
Daar doe ik geen uitspraak over; dat zou je aan de hond van Danny moeten vragen...quote:
En Swets is een lul.
ok, heb ik gedaan, maar dan? Ja ja ze is een muts en ze weet t!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:14 schreef Oblivion het volgende:
Waar staat het plaatje? Op je pc? Dan moet je 'm even uploaden...
www.photobucket.com
Even een profiel aan maken, en dan wijst het vanzelf.![]()
quote:
Een middelgroot plaatje oploaden en submit drukken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ok, heb ik gedaan, maar dan? Ja ja ze is een muts en ze weet t!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Allemaal hetzelfde, die blauwen !!!![]()
Je 'uitleg' zuigt...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:29 schreef Oblivion het volgende:
Er is wel 1 geweldige techniek, alleen is het kloteom uit te leggen...
![]()
Maar de chromosome abberatie kan ik wel op 90 houden,toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Meestal de 77-X-pulse. Maar bij hardlinken is het de fastloader.
Zoek dan 's een wat groter plaatje....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:33 schreef missbehavin het volgende:
WHAAA, deze dame wordt helemaal gek hier!
Rooie wat ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope...nog steeds geen rooie.....
Hetzelfde als wat je nu in het blauw bent....euh....'dinges' heet dat in jargon, geloof ik...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:34 schreef fotoloog het volgende:
Rooie wat ?
Pak eens een plaatje dat al gepost is. En probeer die eens.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:33 schreef missbehavin het volgende:
WHAAA, deze dame wordt helemaal gek hier!
*kuch* Het gaat met deze techniek meer over de handen... *kuch*quote:
André Hazes natuurlijk...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:37 schreef Oblivion het volgende:
*kuch* Het gaat met deze techniek meer over de handen... *kuch*
NOU? Wie is dat op het plaatje?![]()
Rood,geen behoefte aanquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat je nu in het blauw bent....euh....'dinges' heet dat in jargon, geloof ik...
U stemt niet ter linker zijde van het politieke spectrum ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef fotoloog het volgende:
Rood,geen behoefte aan
Neen,ik hoop dat ik u niet ontrief?quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
U stemt niet ter linker zijde van het politieke spectrum ?
Maar wel een hell of a touchdown!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
André Hazes natuurlijk...
'Als die smiley met die pingpong-batjes jouw 'techniek' moet voorstellen, moet je niet vreemd opkijken als er opeens een 747-400 je zolderraam binnen komt vliegen...
Nee hoor; ALS je maar gaat stemmen, dat vind ik veel belangrijker...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:43 schreef fotoloog het volgende:
Neen,ik hoop dat ik u niet ontrief?
Vroeger lag dat soort mensen naakt aan de ketting...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:50 schreef missbehavin het volgende:
Hij denkt graag dat ie Rene Froger is..
Ja we wachten wel en plaatsen in de tussentijd geen nieuw plaatje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:55 schreef missbehavin het volgende:
Mensen, mijn mannetje is thuis, is ga maar eens opstappen. Morgen nieuwe poging!
Neuh,dat staat op naam van pyl een jaartje of 2 geleden met Elkie Brooks.....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
Hebben we het record slow cahtten al verbroken ?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:57 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Neuh,dat staat op naam van pyl een jaartje of 2 geleden met Elkie Brooks.....
O? Vertel....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:57 schreef fotoloog het volgende:
Neuh,dat staat op naam van pyl een jaartje of 2 geleden met Elkie Brooks.....
Weet je dat niet meer?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
[..]
O? Vertel....![]()
Op die postzegel staat natuurlijk Gordon (vermoed ik).
Het duurde meen ik 2 dagen voordat ze geraden was....quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:05 schreef pyl het volgende:
Elkie Brooks weet ik nog wel (die was erg moeilijk te raden); de slowchat daarentegen...
Is die band Little Feat?
Wat een koptechniek.....quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
Doobie Brothers...
Tja; 'k zag daar iemand met een kilt en een doedelzak voor een open doel staan...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:10 schreef fotoloog het volgende:
Wat een koptechniek.....
Dat was de plaat waar we een trauma aan overgehouden hebbenquote:
Catherine bach (Daisy Duke) is ook zo'n verhaal...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
Ja, ik mocht vroeger graag naar haar kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |