Het is niet:quote:to come dear Susie, to make us a passage make. Precisely outside there after the beach. I know that you are connected soon. The knowledge and you wish, where the crane to come. Well it is never meant with all
Metallica - Garage Inc. ?quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:43 schreef RoofingBurner het volgende:
... de cover, waar ik het nummer van ken, staat op een dubbel CD met covers en is uitgebracht in 1998 door een wereldberoemde band.
Don't Fear The Reaper?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Het origineel is van Blue öster Cult, geoverd door onze vrienden van Metallica.![]()
Hier ook..quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Z het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee tvpee...
ik vind dat dat magquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Valt onder je eigen cd-collectie raadplegen ook het raadplegen van de cd-collectie van je huisgenote ???
Dan is het Astronomy (van Blue Oyster Cult)quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Valt onder je eigen cd-collectie raadplegen ook het raadplegen van de cd-collectie van je huisgenote ???
Oh, nee. Dan is 't Astronomy? Toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Het origineel is van Blue öster Cult, geoverd door onze vrienden van Metallica.![]()
Hierna komt dus te titel, en die zoeken we.quote:Clock strikes twelve and moondrops burst. Out at you from their hiding place.
Like acid and oil on a madman's face. His reasons tend to fly away.
Like lesser birds on the four winds. Like silver scrapes in May.
And now the sand's become a crust. Most of you have gone away.
Come Susie dear, let's take a walk. Just out there upon the beach
I know you'll soon be marriedAnd you'll want to know where winds come from.
Well it's never said at all. On the map that Carrie reads. Behind the clock back there you know
At the Four Winds Bar
Hey! Hey! Hey! Hey!
Four winds at the Four Winds BarTwo doors locked and windows barred.
One door to let to take you in. The other one just mirrors it.
Hey! Hey! Hey! Hey!
Hellish glare and inference. The other one's a duplicate. The Queenly flux, eternal light.
Or the light that never warms. Yes the light that never, never warms. Yes the light that never.
Never warms. Never warms. Never warms.
The clock strikes twelve and moondrops burst. Out at you from their hiding place.
Miss Carrie nurse and Susie dear. Would find themselves at Four Winds Bar.
It's the nexus of the crisis. And the origin of storms. Just the place to hopelessly.
Encounter time and then came me.
Hey! Hey! Hey! Hey!
Call me Desdinova. Eternal light. These gravely digs of mine. Will surely prove a sight.
And don't forget my dog. Fixed and consequent.......
Hartstikke goed, eindelijk geraden. Captain_Redbeard +1quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dan is het Astronomy (van Blue Oyster Cult)
Ikarus is idd noch god, noch halfgod. Alles met Athene had ik idd goedgerekend. De stad is sowieso al vernoemd naar de godin. En je had een reserve.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iron Maiden - Flight Of Icarus
Kelis - Mars
Train - Drops Of Jupiter
The Cure - Jupiter Crash
Shocking Blue - Venus
Air - Venus
David Bowie - Life On Mars
David Bowie - Pallas Athena
Nana Mouskouri - White Rose Of Athens
King Crimson - In The Wake Of Poseidon
Midnight Oil - Hercules
quote:remy zero - hermes bird
hermes house band
train - drops of jupiter
jewel - jupiter
dj aphrodite
aphrodite's child
apollo 440
the Neptunes![]()
Mercury Rev
freddie mercury![]()
Deftones - Minerva
smashing pumpkins - Cupid de Locke
velvet underground - venus in furs
shocking blue/ bananarama - venus
saturn V
Tot en met deze post zijn goed:quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:28 schreef GLO het volgende:
1. Oasis
Ik heb Google gebruikt i.c.m met "dear susie" + lyricsquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoe zoek je dat op? En ik geef het al bijna op nu, omdat Berkery vrij veel weet.
Slayer klopt ook, 5 is nog niet geradenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:29 schreef Z het volgende:
1 = Oasis
2 = Lard?
3 = N*E*R*D
4 = Slayer
5 = Stone Roses ?
Zoals ik al zei: Jewel is niet goedquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:30 schreef timbob het volgende:
oasis
meatloaf
nerd
slayer
jewel
gok ik dan
Tot nog tot kwam Jewel het meest in de buurt, denk Nederlandsquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
5. Deep Purple / King Diamond ?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:34 schreef Z het volgende:
5 = Pink?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Gem
Ik zag 't zelf ook alquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
is de 4e niet Abbey Road EP van RHCP?
Balen Berkery... je was zo goed bezig...quote:
Zoekt u een lama?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:53 schreef GLO het volgende:
Rechtsonder is volgens mij geen album, maar de Abbey Road EP van de Red Hot Chili Peppers.
Nou, doet u deze dan maar:quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:55 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Zoekt u een lama?
http://images.google.nl/images?q=lama&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Jazzpolitie?
Oh, alweer verandert..quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:22 schreef RoofingBurner het volgende:
wind en zeilen Splitsing?
quote:'Cause things ain't what they used to be
My love for life is gone you see
Am I fighting things I cannot see
People always tellin' me how sweet and simple life could be
They say you might as well live before you die
DIe is het in iedergeval niet. Qua geslacht zit je goed.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die derde zin deed me even denken aan Marlene on the wall van Suzanne Vega..maar de rest niet...
Zangeresje geraden, titel heeft te maken met religie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:41 schreef Bimmel het volgende:
Was vanochtend op de radio...Anouk, maar de titel weet ik niet meer
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan zou het Jerusalem kunnen zijn..
Je mist de bekendste nogquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:35 schreef GLO het volgende:
Ha, we zijn weer online
Ace
Squeeze
en eh...
Tja, niet als bandlid, maar hij heeft er wel in gespeeld. Ik reken 'm toch maar goed..quote:
Nou ja zeg...quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef Gambolputty het volgende:
Tja, niet als bandlid, maar hij heeft er wel in gespeeld. Ik reken 'm toch maar goed..
2:quote:Rollin' not a good cerial flakes Ms MacDonalds
3:quote:Hey You! don't watch that, watch this!
4:quote:Tank fly boss walk jam nitty gritty You're listening to the boy from the big bad city This is jam hot
5:quote:Yeah
As a shorty playing in the front yard of the crib
Fell down and I bumped my head
Somebody helped me up and asked me if I bumped my head
I said, "Yeah"
6:quote:daddy, what does regret mean? Well son, the funny thing about regret is, that it's better to regret something you have done, then to regret something you haven't done
7:quote:ladies and jazzmen, as you know whe have something special down here at Birdland this evening
8:quote:What? Yeah, hold on a second...
Liam, someone on the phone for you
Oh, fuck's sake, tryin' to write this fucking tune, man
9:quote:Hi, my name is stereo mike
10:quote:Come on man..
And with the local dbt newswith a triumphant comeback
11:quote:Fellas, I'm ready to get up and do my thing
I wanta get into it, man, you know....
Like a, like a sex machine, man,
Movin'... doin' it, you know
Can I count it off?
12:quote:Tering, kriebelt.
quote:nummerrrr 1!!!
Het is feest!
we gaan feest vieren lieve toehoordertjes!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
6 is US3 - Cantaloop
quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
8. Bran Van 3000 - Drinking In LA
11. Hakkuhbar - Gabbertje of Supergabber of zo'n soort ellende
klopt ookquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:00 schreef Jostie het volgende:
7: Prodigy - Poison
javascriptjequote:Op donderdag 3 februari 2005 18:00 schreef GLO het volgende:
BTW timbob, hoe doe je dat, die rode pijltjes als posticon?
volgens de OP mag je je eigen collectie met een gerust hard te rade slaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:45 schreef Jostie het volgende:
1 heb ik opgezocht in mijn privécollectie, mag wel he?
quote:daddy, what does regret mean? Well son, the funny thing about regret is, that it's better to regret something you have done, then to regret something you haven't done. And by the way, if you see your mom this weekend, you'd be sure to tell her:
[song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel]
Ja, toen ik het antwoord zag snapte ik 'm wel...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:57 schreef bukgeit het volgende:
Precies. Onlangs nog door GLO geraden in Get the picture.
Evenmin Dustyquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:09 schreef GLO het volgende:
En anders Dusty Springfield.
Jawel, die zocht ik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:13 schreef bukgeit het volgende:
Petula Clark?
Don't look at me...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:14 schreef timbob het volgende:
en niemand weet het antwoord op mijn vraag
quote:daddy, what does regret mean? Well son, the funny thing about regret is, that it's better to regret something you have done, then to regret something you haven't done. And by the way, if you see your mom this weekend, you'd be sure to tell her:
[song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel] [song titel]
Willempie natuurlijk maar ik zal wel weer te laat zijnquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
Wat was de eerste nummer 1 hit van André van Duin?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:16 schreef Jostie het volgende:
is die bovenste niet Justin Timberlake ofzo?
Ookquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
Meisje tweede van links: Britney Spears?
En bingo!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Christina Aguilera geheel rechts?
Dat leek me ook al niet, want minder bekend dan de anderen en totaal onherkenbaar bovendien. Daarom ook maar niet gevraagd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Geen enkel idee.
Jij weet ook veelquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:31 schreef GLO het volgende:
Zoon en muzikant Stephen Emmer.
Heel goed! En kijk 's wat allemaal nog meer:quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:39 schreef bukgeit het volgende:
Dat weet ik dan weer: hij maakt leaders en spotjes voor TV-programma's, waaronder de leader van het NOS-journaal.
Of je een Emmer leeggooit...quote:Den Haag Vandaag, NOS-Laat, Van Gewest Tot Gewest, Per Seconde Wijzer, Sportjournaal, Jeugdjournaal, Waku Waku, Schoolse Zaken, de leaders van omroepen als KRO, NCRV, NOS, ZDF, AVRO, VARA, TROS, VPRO, NPS, RTL 4, VERONICA, commercials voor Camel Trophy, Rabobank, AMEV, en nog veel meer.
M'n eerste punten van dit jaar. Met Carnavalsklassiekers.quote:
Nee, het is:quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:47 schreef Bimmel het volgende:
Het is volgens mij:
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zij..
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zij
van die zakken, zakken, zakken....
Ok ok ik geloof je....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, het is:
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Ook zo'n broek met van die zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak
Heus waar, ik typ het zoals ik het nu hoor.
Frustraties vanwege te weinig gebeiteld gezeten de laatste tijd of vanwege het nu niet kunnen beantwoorden van de vraag?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:02 schreef Bimmel het volgende:
Aaarghhh..had ik 'm nou maar laatst gekocht..stond er al mee bij de kassa en toen heb ik weggelegd omdat het te druk was...
Nee en nee. Twee mannen.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Frustraties vanwege te weinig gebeiteld gezeten de laatste tijd of vanwege het nu niet kunnen beantwoorden van de vraag?
Ik zou er niet aan denken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:09 schreef GLO het volgende:
Of moet ik helemaal niet aan geilneven en -nichten denken?
Jij vindt Snoop geen vent begrijp ik?quote:
Dat weet ik. Ik heb 'm ook, maar kan 'm niet raadplegen omdat ik niet weet waar-ie is...quote:CD is trouwens van 2000.
CD kopen! Beide problemen opgelost.quote:
* Op naar Brutus!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
CD kopen! Beide problemen opgelost. [afbeelding]
Hij doet er gemiddeld zo'n 5 jaar over om een cd uit te brengen, dus ik denk binnenkort. Plus hij speelt full time vader voor z'n kind met mevrouw A. Stone.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:12 schreef GLO het volgende:
Dat weet ik. Ik heb 'm ook, maar kan 'm niet raadplegen omdat ik niet weet waar-ie is...
Wat is er trouwens van D'Angelo geworden? Na die plaat nooit meer wat van 'm vernomen. Hartaanval tijdens de daad?
De hint is begrepen. GLO + 2quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:14 schreef GLO het volgende:
O wacht, MANnen, ik heb 'm door... Method Man en Redman?
Precies, van Huub Hangop.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, het is:
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Ook zo'n broek met van die zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak
Heus waar, ik typ het zoals ik het nu hoor.
Nee niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:24 schreef Bimmel het volgende:
1.Sex
2.Sex
3.Sex
4.Sex
5.Sex
6.Sex
7.Sex
8.Sex
9.Sex
10.Sex
Dat het een geweldig nummer is? vind ik tenminste welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:25 schreef Z het volgende:
Joehoe!
Ik luister, geheel toevallig, naar een nummer van Soft ell, getiteld Sex Dwarf. Wat moet ik daar nou weer van denken????
Ga door!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
sex dwarf
isn't it nice
........
adam ant met S.E.X.
berlin met Sex
Inderdaad een goed nummer, zit verstopt in deze mix, een erg goede mix als je het mij vraagt (en pitchforkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat het een geweldig nummer is? vind ik tenminste wel
Hey... heb je dit al lang geleden aangepast? Ik zie het nu pas! Anyway, allemaal goed, op een spelfoutje hier & daar na, maar die schenk ik je.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:35 schreef RoofingBurner het volgende:
1. Sex you up - Color me bad
2. I want your sex - George Michael
3. Sex Pistols
4. Sex Bomb - Tommie Jones
5. Sex on the beach - T Spoon
6. Sex(y) Motherfucker - Prince
7. Carter unstoppable SEX machine
8. Blood sugar sex magic - RHCP
9. Sex crime - Eurythmix
10. Sex drive - Stones
quote:Sex Pistols
Color Me Badd - I Wanna Sex You Up
De Div - Sex Sex Sex
Miranda Sex Garden
Human Alert - Sex Sells
Mi-Sex
Sex Gang Children
Disco Tex & The Sex-O-Lettes
James Brown - (Get Up I Feel Like Being A) Sex Machine
Carter The Unstoppable Sex Machine
Zal er 's een oortje aan wagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef Z het volgende:
[..]
Inderdaad een goed nummer, zit verstopt in deze mix, een erg goede mix als je het mij vraagt (en pitchfork)
Ik zag mezelf steeds als laatste poster staan vanuit My Active Topics, dus nam aan dat er niks was gebeurd. Totdat dolle_hond ineens binnenkwam...quote:Heb je de poging tot verbetering gezien van Roofingburner?
quote:then they wanna come around askin
to suck our cocks cuz they luv it
bitch better get your ass on that
bed and let me fuck
she can't suck dick for shit
but she sure know how to fuck
't is wellicht wat grof voor de Stones.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:00 schreef GLO het volgende:
Stones?
Ik dacht aan hun 'verboden' nummer, Cocksucker Blues...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
't is wellicht wat grof voor de Stones.![]()
Butthole Surfers?quote:Dit mannen/vrouwen gezelschapje heeft ook een lichaamsdeel in de naam.
Nope die niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik dacht aan hun 'verboden' nummer, Cocksucker Blues...
[..]
Butthole Surfers?
O nee, dat zijn alleen maar mannen dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |