Warom in USA kijken als je internet hebtquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef koston het volgende:
Weet iemand wanneer season 6 in de States wordt uitgezonden? Ben in juni/juli 2 weken in NJ en het zou heel mooi zijn als ik daar een paar afleveringen mee zou kunne pikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gorro op 03-05-2005 09:30:01 ]
Pssst: Sopranos Seizoen 5 & 6 (spoilers)quote:Op maandag 2 mei 2005 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
ik heb nieuws over seizoen 6 .
Veel SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zet het dan alsnog tussen spoilertags.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
ik heb nieuws over seizoen 6 .
Veel SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Indeed, spoilers zijn moeilijk te verdragen maar dit soort nieuwtjes wil ik misschien nog wel minder graag weten dan de pincode van Bill Gatesquote:
Must... Not... Read...quote:
Ik zou nog even wachten met bestellen, die prijs gaat zeker nog dalen ..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:48 schreef Corona1972 het volgende:
Yehaaa,bij bol.com staat season 5,release is op 13-7-2005.
Ik heb ze allemaal gekocht,en elke avond toen een aflevering gekeken.Kan niet wachten totdat ie uit is!!!
Prijs is trouwens ¤89,99,wel een beetje duur,maar je hebt er 2 weken plezier van!
Ik zag laatst Pussy nog in een slappe comedyserie op Yorin volgens mij. Gelukkig was het een bijrol en uiteraard als gangsterquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:54 schreef fratsman het volgende:
Hahahaha!!Gisteren mijn held Big Bobby Bacala in "Joey"!
Die grap van Ralphie is idd hilarischquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef dvdfreak het volgende:
Een van me favoriete qoutes,lag dubbel toen ik dit hoorde en zag:
Ralphie calls Paulie's mom in the nursing home.
Nucci: Hello?
Ralphie: Mrs. Marianucci Gualtieiri?
Nucci: Yes?
Ralphie: Hi, this is Detective Mike Hunt, Beaver Falls, Pennslyvania Police Department. Do you have a son Peter Paul?
Nucci: Oh, my God! What happened?
Ralphie: He's all right, ma'am, but I'm afraid he's in a little trouble. We found him in a public men's room in Lafayette Park... I don't know how to put this delicately; he was sucking a cub scout's d--k.
Eugene and Vito burst out laughing.
Nucci: WHAT? No, it's a mistake.
Ralphie: Ma'am, I wish that was all, but, eh, we also had to have emergency surgery performed upon arrival at Headquarters, after discovery of a small rodent in the rectal passage.
Nucci: OH, MY GOD!
Ralphie: A gerbil, ma'am. The county does not cover injuries deemed caused by criminal sexual activity; we'll need an insurance number.
Nucci: Oh, Maddon'! I have Blue Cross Blue Shield. Is that all right?
Ralphie: Ma'am could you hold on for one second? I have the hospital on the other line.
Ralphie hangs up. He, Vito and Eugene p**s themselves laughing.
Tony: Uncle Ju, how was Boca?
Junior: Great, I don't go down enough!
Carmila: That's not what I heard!!
Dat was afgelopen week ja! Less than perfect heet die serie geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zag laatst Pussy nog in een slappe comedyserie op Yorin volgens mij. Gelukkig was het een bijrol en uiteraard als gangster.
Een héél klein beetje danquote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef dvdfreak het volgende:
Mensen mee eens dat de humor beter is dan friends
ja hier bij de FRS kostte ze t zelfde, bij de MM hebben ze ze niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef dvdfreak het volgende:
Heb bij mediamarkt (Rotterdam)voor 39.99 euro gehaald en volgens mij nog zelfde prijs.
Ik mag hopen dat jij de Sopranos DVD sets ook nog echt koopt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:45 schreef Markman het volgende:
usenet, grote winkel, enorm veel in het assortiment en meestal direct leverbaar!
Wat zeg ik... ik heb net die episode nog ns bekeken met die ontsnapte rus en paulie en christopher die achter hem aanzitten in de sneeuwquote:
Het ideale cadeau voor Soprano-liefhebbersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Het boek is al verkrijgbaar, en ik heb het al in mijn bezit .Lekker wat gabbagool maken![]()
Kom eens met een ISBN-nummer? M'n vriendin is nl. binnenkort jarig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Het boek is al verkrijgbaar, en ik heb het al in mijn bezit .Lekker wat gabbagool maken![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kom eens met een ISBN-nummer? M'n vriendin is nl. binnenkort jarig.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef dvdfreak het volgende:
De laatste serie van 'The Sopranos' gaat volgend jaar in productie en zal uit tien episodes bestaan.
S5 is allang af? Doet een beetje af aan de geloofwaardigheid van dat bericht...quote:De vijfde serie, die op dit moment in productie is
En dan elke keer als je een bepaalde knop raakt:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |