Als mensen Frank Jacobs willen steunen doen ze dat uit vrije wil. Verder is het geen schenking, er gaat geprocedeerd worden voor een volledige schadevergoeding, en daarvan worden de mensen die Frank steunen keurig terugbetaald. Spee misbruikt zijn positie. Door zijn verleden als verkeersschout en zijn huidige functie als chef van het CJIB heeft hij zeer gemakkelijk toegang om procedures op te starten. Het kost hem niets, dat wordt door de samenleving betaald. Hij misbruikt dit voor persoonlijke doeleinden, te weten zijn gekwetste ego. Dat heet misbruik van overheidsmiddelen en machtsmisbruik. Verder, waarom gebruik je de term "onschuldige burgers"? Wat probeer je daar nou mee te zeggen? En dat je iets niet snapt is inderdaad volkomen duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:54 schreef jurjen13 het volgende:
Ik snap iets niet, maar die voorzitter probeert nu toch ook geld te krijgen van onschuldige burgers om z'n proces te kunnen bekostigen? Dan wil hij toch hetzelfde doen als waar Spee van beschuldigd wordt door alle tuftuf-vrienden? Alleen hij bedelt erom via zijn medestanders, en aan bedelaars geef ik uit principe niks.
SCH, tot nu toe heb je me niet op argumenten kunnen overtuigen, en ben je alleen gekomen met:quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
Wie vindt nou eigenlijk dat hij gelijk heeft en probeert dat anderen op te dringen![]()
Ik volg dit al een tijdje, maar een beetje zinnig argument heb ik nog niet van je gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:49 schreef SCH het volgende:
Wat je prettig noemt, een discussie zit er in ieder geval niet in. Nergens niet, je begint altijd weer te schelden als je niks meer weet. Dan maar niet.
Dat verbaast me niks. Discussieren met de tuftuf-gelovigen is over het algemeen zinloos. Die vinden dat ze onrecht wordt aangedaan en dat is het dan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:52 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik volg dit al een tijdje, maar een beetje zinnig argument heb ik nog niet van je gezien.
...... weer verder gaat met volgen......
dat wou ik net tegen jou zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:09 schreef SCH het volgende:
Ga eens in op de vraag.
Ik zie nog een vrij uitgebreide post over een gemeente ambtenaar van mijn hand die openstaat. En van jou zie ik alleen maar statements, geen vragen. Kun je even specifiek je vraag stellen?quote:
Waarom je het geoorloofd vindt dat iemand die zijn werk uitvoert, daar zo specifiek persoonlijk op wordt aangevallen. Er zijn andere manieren om het beleid aan de kaak te stellen, bijvoorbeeld via de politiek. Er valt veel te zeggen over het snelheidsbeleid maar door het gehak op Spee wordt mensen de lust ontnomen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie nog een vrij uitgebreide post over een gemeente ambtenaar van mijn hand die openstaat. En van jou zie ik alleen maar statements, geen vragen. Kun je even specifiek je vraag stellen?
Jezus, je kunt ECHT niet lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom je het geoorloofd vindt dat iemand die zijn werk uitvoert, daar zo specifiek persoonlijk op wordt aangevallen. Er zijn andere manieren om het beleid aan de kaak te stellen, bijvoorbeeld via de politiek. Er valt veel te zeggen over het snelheidsbeleid maar door het gehak op Spee wordt mensen de lust ontnomen.
Wat is jouw vraag?
Maar wat vind je dan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jezus, je kunt ECHT niet lezen.
1. ik stel nergens dat het geoorloofd is om aan te vallen.
Herhaal het nog maar even.quote:2. Mijn vraag staat duidelijk in die post. Zet je bril ff met de goeie kant naar voren op je neus, en lees nog eens.
Probeer het volgende eens:quote:
Het probleem met jou is dat je pantserstaal voor je kop hebt. Als de rechter je naar huis stuurt met een niet ontvankelijkheidsverklaring, dan betekent dat dat je zo'n ongelovelijke kul aanklacht hebt, dat hij daar geen tijd aan wil vrijmaken. Met andere woorden: je hebt geen zaak. Er VALT simpelweg geen uitspraak over te doen. Je hebt ongelijk met je stelling. U wordt bedankt, U kunt wel gaan, volgende zaak op de rol alstublieft. Klaar. Over. Uit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:57 schreef SCH het volgende:
Typisch tuf tuf dit. De ander heeft het altijd gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |