Wat is dat?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:09 schreef Controle het volgende:
Vergeet je je gordel niet om te doen, SCH?
Ken je Ali B en de veertig tasjesrovers? Of heb je nou totaal geen gevoel voor humor? Toegegeven, het is niet een echte dijenkletser, maar ik kan om dat soort dingen wel glimlachen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:19 schreef SCH het volgende:
Dat is toch ook een schandalig affiche???
Of is het alleen maar erg als het om rechtse politici gaat?
Wat is er schandalig aan dan? Laten we de tekst even wat politiek correcter maken, misschien dat dan je kwartje valt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:19 schreef SCH het volgende:
Spee is geen politicus. En er verschijnen in de "normale" pers spotprenten die even erg en zelfs erger zijn. Maar nog steeds heb je de vraag in dit topic niet beantwoord:quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:19 schreef SCH het volgende:
Vreemd, dat zie ik nou nergens staan. Of spelen wanen jou weer parten? Ben je vanochtend je pilletje soms vergeten in te nemen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]Moet jij zeggen. Jouw dogma's zijn pas keihard. Jij hebt over iedereen een oordeel die afwijkt van de norm
Ja, dat weet ik. Ik kan leuk op vakantie van de boetes die ik al heb betaald.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ook jij, SCH, ook jij zult een keer hardgrondig vloeken als je een acceptgiro thuiskrijgt omdat je wel 53 km/h hebt gereden. Weet je eigenlijk wel dat het gros van de boete-inkomsten op "snelheid" komt van mensen die ergens tussen 1 en 10 km/h sneller rijden dan door een paar domme bordjes wordt aangegeven?
Het is geen prive, dat is het punt. Hij heeft hiermee te maken vanwege zijn functie. Door zijn tegenstanders wordt er een priveding van gemaakt. Alsof hij prive macht heeft om iets rond de verkeerssnelheid te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:41 schreef RonaldV het volgende:
Mag een overheidsdienaar overheidsbronnen gebruiken om privé zijn gelijk te halen?
Het komt nog wel eens voor dat een bekeuring ten onrechte wordt uitgedeeld. Daar wordt nog het hardst om gemekkerd. Ik kan het voorbeeld niet zo snel vinden, maar er is een foto van een OV-bus die van de halte wegrijdt en daarbij geflitst wordt. Aangezien Ferrari nog geen OV-bussen in het assortiment heeft is dit tamelijk onmogelijk.quote:Ja, dat weet ik. Ik kan leuk op vakantie van de boetes die ik al heb betaald.
Maar ik ben geen klein kind dat er over gaat mekkeren. Ik was zelf degene die te hard reed namelijk. Neem je verantwoordelijkheid in plaats van op domme bordjes te schelden
Je draait de zaken weer eens leuk om, linksom waarschijnlijk, degene die dus bepaald niet professioneel boven de satire staat en er een privé-aangelegenheid van maakt is Koosj Spee. En mensen let op wat er nu gaat gebeuren, er gaat een kapotte grammofoonplaat draaien.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen prive, dat is het punt. Hij heeft hiermee te maken vanwege zijn functie. Door zijn tegenstanders wordt er een priveding van gemaakt. Alsof hij prive macht heeft om iets rond de verkeerssnelheid te doen.
Je blijft er maar overheen lezen dat de rechter het met Spee's tegenstanders eens was, maar die domme bokkelul gaat gewoon voor de 4de keer dezelfde rechtszaak opstarten... misschien wint ie dit keer welquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen prive, dat is het punt. Hij heeft hiermee te maken vanwege zijn functie. Door zijn tegenstanders wordt er een priveding van gemaakt. Alsof hij prive macht heeft om iets rond de verkeerssnelheid te doen.
Het is geen privé. Maar de rechter heeft Spee al een paar keer terug naar huis gestuurd toen hij claimde dat het professioneel is. Als het niet professioneel is (zegt de rechter) en niet privé (zegt SCH) wat is het dan wel? Niet gebeurd? Waar komen die foute aanklachten vandaan? 3 op rij? Van een organisatie die de gemiddelde burger in Nederland hooguit 1 foute aanklacht in zijn leven van de hand doet, maar Frank 3 achter elkaar in evenveel jaar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens gaan snappen dat niet ontvankelijk inhoudt dat er gewoon stomweg geen zaak is. De eerste keer werd er vonnis gewezen door een bevriend politierechter, dat vonnis werd in hoger beroep verniettgd, en vervolgens worden er aan de lopende band zaken gestart die niet ontvankelijk blijken. Niet ontvankelijk betekent in dit geval heel vrij vertaald: "Spee, ga je moeder pesten, waar je mee komt gaat werkelijk nergens over".quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef SCH het volgende:
Misschien moet je eerst even posten wat de rechter precies heeft gezegd, je geeft nogal een vrije interpretatie.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef SCH het volgende:
Misschien moet je eerst even posten wat de rechter precies heeft gezegd, je geeft nogal een vrije interpretatie.
Jij kunt alleen maar als je het aflegt rare opmerkingen over andere gebruikers maken. Maar misschien zou je eens de zeer kleine moeite kunnen nemen om één en ander na te zoeken, bijvoorbeeld de betekenis van niet-ontvankelijk, de betekenis van satire. En niet vergeten je pilletje in te nemen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:41 schreef SCH het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw. Jullie lullen maar wat naar eigen interpretatie. Zo gaat dat altijd bij die slachtofferachtige clubjes.
Ow, ik heb geen zin om voor jou iets na te zoeken, en nu is het mijn eigen interpretatie? Doet google het bij jou niet of zo? Zoek het zelf ff lekker uit!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:41 schreef SCH het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw. Jullie lullen maar wat naar eigen interpretatie. Zo gaat dat altijd bij die slachtofferachtige clubjes.
Misschien zit er wel een roodfilter op.quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ik heb geen zin om voor jou iets na te zoeken, en nu is het mijn eigen interpretatie? Doet google het bij jou niet of zo? Zoek het zelf ff lekker uit!
Weet je, ik vind het heel vervelend voor je dat je die boetes hebt gehad, anders was je nu misschien lekker op vakantie geweest en had je ons niet vermoeid met je onvolprezen onvermogen om begrijpend te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik kan leuk op vakantie van de boetes die ik al heb betaald.
Maar ik ben geen klein kind dat er over gaat mekkeren. Ik was zelf degene die te hard reed namelijk. Neem je verantwoordelijkheid in plaats van op domme bordjes te schelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |