Paar jaar geleden? Ik herinner het mij als de dag van gister haha dat was erg lachenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:24 schreef =HellFire= het volgende:
Het zal mij benieuwen. Vind het wel een leuke band om naar te luisteren. Showtje in Melkweg paar jaar geleden was ook best gezellig.
Hehe, wel een mooie titel.. ik hoop dat ze na die laatste plaat weer meer richting de oude sound gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:20 schreef Ixnay het volgende:
Het nieuwe album heet "Keep Them Confused" en komt uit in Juni.
Dit is een band waarvan ik elke plaat wel wat vind hebben. Mijn favo plaat is Leche Con Carne.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:04 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Hehe, wel een mooie titel.. ik hoop dat ze na die laatste plaat weer meer richting de oude sound gaan.
Zoals een vriend van mij altijd zegt : die "hard rock bottom" is net een backstreetboys / lovesong punkrockplaat. (En misschien wil NUFAN dat wel en dat wij in de war zijn, en dan vervolgens met een keiharde punkrockplaat terugkomen)
Show in de melkweg was toch met Pulley, was iig erg cool, en moet altijd lachen hoe de bassist zich rond dwarrelt op het podium.
More Beterness is hier favoriet.
Geen vergelijking dude!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Tomek het volgende:
[..]
ik zal hem eens plukken.
vind je hem beter dan I heard they suck live van nofx?
Ooit vond ik "i heard they suck live" de beste live plaat van een punkrock band, maar begin nu wel heel erg te twijfelen. Productie en de manier waarop NUFAN het speelt is veel beter dan NOFX.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Tomek het volgende:
[..]
ik zal hem eens plukken.
vind je hem beter dan I heard they suck live van nofx?
16 augustus weerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:24 schreef =HellFire= het volgende:
Het zal mij benieuwen. Vind het wel een leuke band om naar te luisteren. Showtje in Melkweg paar jaar geleden was ook best gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |