quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:43 schreef AmeNoMinaka het volgende:
MVV is toch beter![]()
MVV is nog nooit bijna failliet geweest !
Welke club heeft nog geen geld van de gemeente gekregen, Vitesse voorop... Moet toch niet kunnen..quote:Op donderdag 3 februari 2005 04:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zelfs met die 10 miljoen redden ze het niet, zonde van het geld
Geweld en bedreigingen zijn tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld geworden, ben benieuwd wanneer de volgende club aan de beurt isLibris, laat hè?
Of vroeg, what's in a timezone...
Wil jij ff niet mijn familie dissen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 04:01 schreef Libris het volgende:
[..]![]()
Ik stond twee jaar geleden tussen die 'hooligans' van mvv... Vinkenslag vrouwtjes die de ME met een paraplu te lijf gaan![]()
Ilona
DirkH doet aan wederhoor! Wat een goede moderator zeg!quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:36 schreef Dirkh het volgende:
En nu wil ik je even de gelegenheid geven om uit te leggen waarom je dit in Onzin plaatst en wat het topic bijdraagt.
Ja idd, dat onze belastingcenten weer gebruikt worden voor een paar hooligans die beginnen te huilen als een klein kind als hun clupje wordt opgeheven waardoor ze spontaan pampers in hun broekjes moeten hebben omdat ze anders natte lakentjes in bed krijgenquote:
truequote:Op woensdag 2 februari 2005 23:45 schreef tommy4487 het volgende:
de OP is de slechts bewerkte foto die ik ever ooit in mijn ganze leven aanschouwt heb
Mensen die mij serieus nemenquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:43 schreef AmeNoMinaka het volgende:
MVV is toch beter![]()
MVV is nog nooit bijna failliet geweest !
Bedankt voor het redden van fortuna.quote:Op maandag 7 februari 2005 01:15 schreef DeeCruise het volgende:
Geen enkele waardering voor mijn o zo welgemeende post? Zucht, ik me nog moeite doen ook voor voetbal.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |